Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
MareK_svk: díky za perfektní fotky, mám spoustu materiálů a fotek přímo z Brezna, některé z tebou publikovaných fotek taktéž mám, ale některé jsou pro mě nové a vidím je poprvé Díky moc a těším se na další várku fotek od tebe
dovolím si přidat označení na jednotlivé typy, jaké vidím v náhledových fotech.
MB 160, do Maďarska jich bylo opravdu několik dodáno, jeřáby značky MB tam byly velice populární
http://postimg.org/image/ku7lj3f4h/
MB 3646 P, tento jeřáb byl zamýšlen jako náhrada za typ MB 1645 P, bohužel se nikdy nedočkal sériové výroby. Byl vyroben jen prototyp, jenž je dnes používán v celulózka Štúrovo
http://postimg.org/image/g9bylepqp/
http://postimg.org/image/iq0acl9sh/
http://postimg.org/image/nmn0xwbbl/
a zde je taktéž fotka jeřábu MB 3646 P z Brezna, z mého archivu
dovolím si přidat označení na jednotlivé typy, jaké vidím v náhledových fotech.
MB 160, do Maďarska jich bylo opravdu několik dodáno, jeřáby značky MB tam byly velice populární
http://postimg.org/image/ku7lj3f4h/
MB 3646 P, tento jeřáb byl zamýšlen jako náhrada za typ MB 1645 P, bohužel se nikdy nedočkal sériové výroby. Byl vyroben jen prototyp, jenž je dnes používán v celulózka Štúrovo
http://postimg.org/image/g9bylepqp/
http://postimg.org/image/iq0acl9sh/
http://postimg.org/image/nmn0xwbbl/
a zde je taktéž fotka jeřábu MB 3646 P z Brezna, z mého archivu
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne sob pro 29, 2018 11:17 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Jeřáb MB 50/100 v původním designu, kdy byla dřevěná kabina integrována ve věži
http://postimg.org/image/eszzjw5w1/
taktéž zajímavé foto, kuželové čepy, na nich byly usazeny jeřáby MB 40, MB 80, MB 88, MB 110.....
http://postimg.org/image/oxyxcn3gx/
http://postimg.org/image/6pg35brrl/
Na té vámi druhé diskutované fotce je prototyp jeřábu MB 80 Super, byl vyroben opět jako prototyp a nikdy nešel do sériové výroby. Jeřáb byl po továrních testech krátce používán a testován rovněž na stavbách mostů realizovaných závodem Stavby Mostů Praha tehdejšího národního podniku SSŽ. Bohužel se ukázalo, že výhodnější než vývoj a výroba vlastních jeřábů v podniku Mostáreň Brezno, bylo vhodnější nadále používat jeřáby zahraničních výrobců. Ještě menší informace, jeřáb se mohl používat jako věžový ( viz moje foto ) tak i ve variantě pojízdného deriku či klasického příhradového autojeřábu, čímž bylo možné docílit větších nosností ( varianta na fotce TASR )
http://postimg.org/image/csdktfi6p/
a zde opět fotky z mého archivu
http://postimg.org/image/eszzjw5w1/
taktéž zajímavé foto, kuželové čepy, na nich byly usazeny jeřáby MB 40, MB 80, MB 88, MB 110.....
http://postimg.org/image/oxyxcn3gx/
http://postimg.org/image/6pg35brrl/
Na té vámi druhé diskutované fotce je prototyp jeřábu MB 80 Super, byl vyroben opět jako prototyp a nikdy nešel do sériové výroby. Jeřáb byl po továrních testech krátce používán a testován rovněž na stavbách mostů realizovaných závodem Stavby Mostů Praha tehdejšího národního podniku SSŽ. Bohužel se ukázalo, že výhodnější než vývoj a výroba vlastních jeřábů v podniku Mostáreň Brezno, bylo vhodnější nadále používat jeřáby zahraničních výrobců. Ještě menší informace, jeřáb se mohl používat jako věžový ( viz moje foto ) tak i ve variantě pojízdného deriku či klasického příhradového autojeřábu, čímž bylo možné docílit větších nosností ( varianta na fotce TASR )
http://postimg.org/image/csdktfi6p/
a zde opět fotky z mého archivu
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne sob pro 29, 2018 11:17 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
velká vďaka
marek.svk :
NEskutečné fotografie !!!!!!!!!! Díky moc za ně, jak jsi se k těmto fotkám dostal na ten tasr.sk, nikde je tam nemuzu najit
NEskutečné fotografie !!!!!!!!!! Díky moc za ně, jak jsi se k těmto fotkám dostal na ten tasr.sk, nikde je tam nemuzu najit
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
je to zhutňovač kolejového lože ZKP 1000 pár odkazů- různé jiné stroje
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
-
- Příspěvky: 99
- Registrován: stř bře 30, 2011 3:24 pm
- Bydliště: ČR
Zdravím všechny.
Bylo by možné ještě nějaké foto ze zakládání panelových domů v minulých letech (sedmdesátá, osmdesátá léta ?) Zrovna teď mám na mysli to zařízení k hloubení vibrotlakových pilot VUIS. Sháním také nějaké foto dobových "Bucharů". Možná mě někdo z Vás nasměruje, kde hledat. Já úspěšný nebyl. Možná proto, že nevím přesně název nebo typ zařízení, které hledat.
Marek myslím psal, že je stavební inženýr - ohledně zakládání mám nějaké dokumenty postahované, většinou jsou z bakalářských prací.
Co si z mládí pamatuji, tak ty vysoké 13-ti patrové věžáky v Pardubicích na Karlovině měly piloty ražené a malé 6-ti patrové měly VUIS. Ale přesně to nevím. Jsou pro to nějaká pravidla ?
Je možné, že se pro typ paneláku T06B používaly v základech žlábkové prefabrikáty? Výše jmenované věžáky v Pardubicích mám v paměti, že do základů se dávaly prefabrikáty ( cca 0,5m vysoké), na to betonový věnec a pak se to dosypávalo okolo zeminou. Mám pravdu ? V bakalářských pracech se ale píše použití prefabrikátů pouze pro typ paneláku VVÚ ETA.
Děkuji moc za rady předem Jak tady poslední dobou vidím, nic není nemožné
Bylo by možné ještě nějaké foto ze zakládání panelových domů v minulých letech (sedmdesátá, osmdesátá léta ?) Zrovna teď mám na mysli to zařízení k hloubení vibrotlakových pilot VUIS. Sháním také nějaké foto dobových "Bucharů". Možná mě někdo z Vás nasměruje, kde hledat. Já úspěšný nebyl. Možná proto, že nevím přesně název nebo typ zařízení, které hledat.
Marek myslím psal, že je stavební inženýr - ohledně zakládání mám nějaké dokumenty postahované, většinou jsou z bakalářských prací.
Co si z mládí pamatuji, tak ty vysoké 13-ti patrové věžáky v Pardubicích na Karlovině měly piloty ražené a malé 6-ti patrové měly VUIS. Ale přesně to nevím. Jsou pro to nějaká pravidla ?
Je možné, že se pro typ paneláku T06B používaly v základech žlábkové prefabrikáty? Výše jmenované věžáky v Pardubicích mám v paměti, že do základů se dávaly prefabrikáty ( cca 0,5m vysoké), na to betonový věnec a pak se to dosypávalo okolo zeminou. Mám pravdu ? V bakalářských pracech se ale píše použití prefabrikátů pouze pro typ paneláku VVÚ ETA.
Děkuji moc za rady předem Jak tady poslední dobou vidím, nic není nemožné
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
-
- Příspěvky: 140
- Registrován: sob črc 21, 2012 8:20 pm
- Bydliště: Soběslav
-
- Příspěvky: 99
- Registrován: stř bře 30, 2011 3:24 pm
- Bydliště: ČR
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů