Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Vorech: pokrok to je, ale dříve to zase bylo zajímavější vymyslet jak a čím to tam dostat, do té výše. Dnes se stejná práce zvládne prakticky kdejakým provinčním pásákem či teleskopem + spoustu přemýšlení dnešní přípraváři nemusí řešit, jsou na to tabulky a PC programy.......
Jeřáby Potain na Rohanském ostrově v Praze
Potain MD 90 a MD 120
Potain MCT 98
Potain MDT 132 G8
Jeřáby Potain na Rohanském ostrově v Praze
Potain MD 90 a MD 120
Potain MCT 98
Potain MDT 132 G8
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne pát pro 28, 2018 10:30 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Jeřáby Terex CTT, které jsou nasazeny v Praze na Radlické na stavbě nového sídla ČSOB. Použity jeřáby Terex CTT 91-5, Terex CTT 141-6, Terex CTT 181-8 a Terex CTT 231-12
Pár detailních fotek na zcela nový Terex CTT 321-12
Pár detailních fotek na zcela nový Terex CTT 321-12
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne pát pro 28, 2018 10:31 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
Re: Věžové jeřáby-Mostáreň brezno a další..
Přemýšlet se musí i dnes, jinak to potom "může jet" dolů "velmi" rychle. Takové zdvihy nad 100m a hmotnosti už nejsou pro kdejaký provinční jeřáb. Také je zde otázka času, co jsme dělali týdny a měsíce s mnoha lidmi tehdy, dnes je to otázka hodin pro pár chlapů. A když už ta technika je, tak proč jí nevyužít. Oboje má něco a těžko tato období porovnávat - ty věže byly také tehdy to nejlepší (tedy u nás) - i když jeřáby už na to byly také, pouze byly na té "nesprávné" straně hranic. Ale když už nešlo jinak a naše nestačilo, tak německý Krupp na 500t dorazil do Bratislavy a zvedal kolony 210t - a bylo to ve stejném roce a na stejné stavbě jako Chemont s věžemi. Samozřejmě se o tom nikde (ani na Tasru) nepsalo. To jen tak........JV
-
- Příspěvky: 99
- Registrován: stř bře 30, 2011 3:24 pm
- Bydliště: ČR
Re: Věžové jeřáby-Mostáreň brezno a další..
Včera v Havlíčkově Brodě aktivovaná "deset-třicítka"
To podloží kolejnic je nějaké "divné"... Nebo se mi to zdá ?
To podloží kolejnic je nějaké "divné"... Nebo se mi to zdá ?
3D model Karlovina - výstavba: https://karlovina-vystavba.webnode.cz
-
- Příspěvky: 99
- Registrován: stř bře 30, 2011 3:24 pm
- Bydliště: ČR
Re: Věžové jeřáby-Mostáreň brezno a další..
Ví prosím vás někdo z místních pamětníků nebo znalců, jak se tehdy uzemňovaly koleje jeřábů s dřevěnými pražci ?
Díky
Díky
3D model Karlovina - výstavba: https://karlovina-vystavba.webnode.cz
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Vorech: naprosto s tebou souhlasím,přemýšlet se musí i dnes. Ale někdy mě připadá, že čím modernější ta technika je, tím více lidé degenerují. Je to smutné, ale vídám to stavbách dennodenně. Ale jak říkáš, když ta technika je.....
BARTA Roman: uzemnění bylo provedeno stejným způsobem, jako u betonových pražců či mošner, tedy že zemnící drát či pásek svedeš dle předpisů pod zem buď přímo zemnícím páskem, nebo tyčí. Pokud to potřebuješ vědět obšírněji, mohu to vyhledat v manuálech, nebo předpisech k tehdejším jeřábům
Archivní foto s jeřábem MB 120 při výstavbě chladicích věží v elektrárně Počerady
BARTA Roman: uzemnění bylo provedeno stejným způsobem, jako u betonových pražců či mošner, tedy že zemnící drát či pásek svedeš dle předpisů pod zem buď přímo zemnícím páskem, nebo tyčí. Pokud to potřebuješ vědět obšírněji, mohu to vyhledat v manuálech, nebo předpisech k tehdejším jeřábům
Archivní foto s jeřábem MB 120 při výstavbě chladicích věží v elektrárně Počerady
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne pát pro 28, 2018 10:32 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne pát pro 28, 2018 10:32 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne pát pro 28, 2018 10:33 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
stará fotka z referenčních listů Vodních staveb Praha N.P. Výstavba Pražského metra okolo roku 1975, mezi stanicemi Hlavní nádraží a Muzeum
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne pát pro 28, 2018 10:33 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne pát pro 28, 2018 10:33 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne pát pro 28, 2018 10:34 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne pát pro 28, 2018 10:34 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů