Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Něco málo z práce..... Peiner SK 56 CITY
Přikládám i pár krátkých videí. Další patro a další cihly
https://www.youtube.com/watch?v=ajjL44WqoK0
Betonáž stropu
https://www.youtube.com/watch?v=NSL4sGjA0EA
https://www.youtube.com/watch?v=cCarfrWaBEk
Přikládám i pár krátkých videí. Další patro a další cihly
https://www.youtube.com/watch?v=ajjL44WqoK0
Betonáž stropu
https://www.youtube.com/watch?v=NSL4sGjA0EA
https://www.youtube.com/watch?v=cCarfrWaBEk
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne ned zář 09, 2018 11:10 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Avia_Furgon: omlouvám se, ale zatím jsem nenašel ten návod na MB 2x5 GO. Našel jsem spoustu dokumentů a odborných článků, kde jsou popisovány zkušenosti, pozitiva i negativa tohoto stroje, stejně jako jeho inovace nebo zlepšení montážních postupů, i nějaké ty havárie, našel jsem i fotky, ale návod ne a ne najít. Ani kolegové netuší kde to může být. Zda si to někdo vzal, či zda to někdo už vyhodil.... no budu pátrat dále, třeba se to nakonec podaří najít
Ale zatím přikládám jednu fotku z montáže Barrandovského mostu, či spíše navazující mostní estakády. Je tam částečně zachycena i ta montážní sestava Freyssinet
Ale zatím přikládám jednu fotku z montáže Barrandovského mostu, či spíše navazující mostní estakády. Je tam částečně zachycena i ta montážní sestava Freyssinet
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
- Avia_Furgon
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned dub 27, 2014 12:40 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
MB 2x5 GO
pecco sk 400: "...zatím jsem nenašel ten návod na MB 2x5 GO." Nevadí, třeba se časem někde vynoří. Můj zájem není nestálý
Konečně jsem si v Národním technickém muzeu koupil publikace Automobilní jeřáby, Vývoj a výroba jeřábů a Historický vývoj lopatových rýpadel. Na ten Vývoj jeřábů jsem v pádu MB 2x5 GO dosti spoléhal, ale z omylu mě vyvedla poslední věta hned prvního odstavce předmluvy: "Blíže se nezabýváme jeřáby kozovými..."
Vidím, že ve Vývoji a výrobě jeřábů jsi uvedený v literatuře, v poděkování a máš tam spoustu fotek. Hezký koníček! Třeba jednou z těch všech dokumentů spácháš nějakou monografii o MB 2x5 GO
Jestli si někdo chce také výše uvedené knihy koupit, tak doporučuji příliš neváhat. Náklad některých z nich je jen 200 kusů.
Do té firmy v Lovosicích s tím "kozákem" jsem zatím jen psal e-mail, ale zůstal bez odpovědi. Nevolal jsem tam.
Konečně jsem si v Národním technickém muzeu koupil publikace Automobilní jeřáby, Vývoj a výroba jeřábů a Historický vývoj lopatových rýpadel. Na ten Vývoj jeřábů jsem v pádu MB 2x5 GO dosti spoléhal, ale z omylu mě vyvedla poslední věta hned prvního odstavce předmluvy: "Blíže se nezabýváme jeřáby kozovými..."
Vidím, že ve Vývoji a výrobě jeřábů jsi uvedený v literatuře, v poděkování a máš tam spoustu fotek. Hezký koníček! Třeba jednou z těch všech dokumentů spácháš nějakou monografii o MB 2x5 GO
Jestli si někdo chce také výše uvedené knihy koupit, tak doporučuji příliš neváhat. Náklad některých z nich je jen 200 kusů.
Do té firmy v Lovosicích s tím "kozákem" jsem zatím jen psal e-mail, ale zůstal bez odpovědi. Nevolal jsem tam.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Re: Věžové jeřáby-Mostáreň brezno a další..
Dík, od jiného jsem ani odpověď nečekal. Staví se tu 5ti patrový developerský dům, tak ten malý bude asi stačit. (Akorát manželku štve že až se to postaví tak nebude vidět radnici a kostel a ohňostroje které tam město pořádá.) (Až stavba přeroste zeleň, zkusím udělat časosběr. 1 fotka týdně.)
Lesu zmar!
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne ned říj 28, 2018 2:34 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
kruji: pár těchto Italských hraček taktéž servisujeme, takže není divu že vím o co jde. Na časosběr jsem zvědav, pokud se to to zadaří. Někdy koncem Listopadu či počátkem Prosince bychom měly kousek od Hodonína montovat jeden věžák tak se tam asi cestou zastavím a taktéž si to nafotím
Wolff WK 91 SL
Wolff WK 91 SL
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- Avia_Furgon
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned dub 27, 2014 12:40 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vedení lana MB 110
Zvláštní věc. Tuhle jsem zamilovaně zíral na fotku nějakého skladištního Embéčka a všiml si, jak je vedené lano břemene. Zdá se, že vedení lana částečně eliminuje změnu polohy výložníku. Při zvedání či spouštění výložníku zůstává břemeno přibližně ve stejné výšce. Tíha břemene navíc zřejmě usnadňuje zvedání výložníku.
Přes 40 let mě už ty jeřáby fascinují, a ještě jsem si toho nevšiml. Mají to tak i věžová Embéčka, 80 a 100/160?
Přes 40 let mě už ty jeřáby fascinují, a ještě jsem si toho nevšiml. Mají to tak i věžová Embéčka, 80 a 100/160?
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Avia_Furgon: lano pro zdvih břemene je naprosto samostatné, nemá co dělat se soustavou lan kterými se spouští či zvedá výložník. Na těch nákresech to máte špatně, asi jste se špatně podíval na fotku. Ale v reálu je to vidět dobře. Níže přikládám pár detailních fotek, ze kterých je to naprosto jasné. Jediný důvod proč je lano pro zdvih břemene na první pohled u těchto modelů vedeno přes středové rozdělovací kladky pro ovládání polohy výložníku je ten, že je uzavřeno mezi válcové kladky, aby se zamezilo jeho vypadnutí z kladky a řádkovače, při změně vyložení při pohybu výložníku u těchto skládkových modelů
MB 110 A
MB 110 B
MB 110 A
MB 110 B
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Re: Věžové jeřáby-Mostáreň brezno a další..
Avia_Furgon, pecco sk 400: Ďakujem za materiály o kozových žeriavoch. Veľmi zaujímavé čítanie. Doteraz som si myslel, že kozové sú mostové. Doteraz som také slovo ani nepočul. Tie 70 metrové kozové som nikdy naživo nevidel, len také malé 6-7 metrové prdítka.
Čakám na ďalšie zaujímavé príspevky. Ďakujem.
Kedysi som bežne vídaval tie modrobiele MB s mobilnými podvozkami. Presúvali sa po ceste. Ťahali ich ešte tuším Tatry 813.
U nás v panelárni, keď ešte fungovala boli tiež modrobiele MB a ešte červené vežové, ale fakt neviem aké to boli typy. Mali taký odtieň červenej , skoro ako základná farba.
Ešte si spomínam, že sa povrávala jedna historka. V panelárni robili aj väzni a raz povedal majster bacharovi, že nemôžu robiť, lebo neštartuje elektrocentrála. Na čo ten bachar povedal, že veď väzni ju roztlačia...
Čakám na ďalšie zaujímavé príspevky. Ďakujem.
Kedysi som bežne vídaval tie modrobiele MB s mobilnými podvozkami. Presúvali sa po ceste. Ťahali ich ešte tuším Tatry 813.
U nás v panelárni, keď ešte fungovala boli tiež modrobiele MB a ešte červené vežové, ale fakt neviem aké to boli typy. Mali taký odtieň červenej , skoro ako základná farba.
Ešte si spomínam, že sa povrávala jedna historka. V panelárni robili aj väzni a raz povedal majster bacharovi, že nemôžu robiť, lebo neštartuje elektrocentrála. Na čo ten bachar povedal, že veď väzni ju roztlačia...
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: Věžové jeřáby-Mostáreň brezno a další..
Když už se tu nakousla přeprava MBček posilnici. Kolik pak jeřáb váží? v přepravní poloze? a to rozložení váhy na auto asi noc moc,co? Tu těžkou prdel to táhne za sebou. Pamatuji,že pokud to tahali valníky,tak měli betonovou krychli za předním čelem.
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů