Stránka 1 z 6

Jeřáby TAKRAF

Napsal: ned bře 29, 2009 1:33 pm
od tatracyber
RDK 300

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

RDK 160

Obrázek

Napsal: ned bře 29, 2009 2:02 pm
od talaš.m
To jsou fotky jak z nějaké průmyslové špionáže :lol:

Napsal: ned bře 29, 2009 2:32 pm
od tatracyber
No oni mě tam nechtěli pustit, tak jsem to jako tradičně fotil z římsy.

Napsal: ned bře 29, 2009 4:23 pm
od jeřábník
Hezký fotky,není to někde z oblasti Hlinska v Č.? Tam mám podobný zkušenosti, když se chceš slušně domluvit, tak většinou narazíš :wall: .

Napsal: ned bře 29, 2009 4:58 pm
od tatracyber
Ne je to v Liberci - Ruprechtickej lom - Ligranit

Ještě jsem našel fotky z roku 2006

Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: pon kvě 25, 2009 1:17 pm
od TomC2
TAKRAF na stavbě Velkého městského okruhu v brně. :)
Obrázek Obrázek ObrázekObrázek

Napsal: pon kvě 25, 2009 8:12 pm
od tom
Já znám hlavně jeřáby Takraf na Ifách.

Napsal: ned črc 26, 2009 9:30 pm
od TATRA-BA
Obrázek

Napsal: ned srp 02, 2009 10:21 am
od JOSEF 15
ObrázekObrázek

Napsal: pát pro 17, 2010 8:59 pm
od obřík
Myslíš tenhle
Obrázek

Napsal: čtv kvě 26, 2011 4:56 pm
od pecco sk 400
Tady je pár prospektů na jeřáby Takraf 8), co jsem postupně nazbíral na netu. Pokud to dobře chápu tak označení RDK nesou pásové jeřáby, autojeřáby jsou označovány jako ADK a MDK, no a železniční a speciální jeřáby nesou označení EDK.

Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Napsal: pát kvě 27, 2011 6:45 pm
od TomC2
Jeden z Brna

Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: sob zář 03, 2011 9:52 pm
od lubossss
ADK 125
Obrázek Obrázek

Napsal: sob srp 17, 2013 7:09 pm
od pecco sk 400
RDK 280 od IPS Praha

Obrázek Obrázek Obrázek

a přidáme i technické tabulky pro RDK

Obrázek Obrázek

Napsal: sob srp 17, 2013 8:30 pm
od TATRA-BA
Zaujímavosťou týchto žeriavov je, že súčastne majú naftový aj elektrický pohon. A veľká nevýhoda je, ploché pásy, idiot, čo to navrhol. Ale inak parádne žeriavy, si ešte pamätám,ako snimi zakladali paneláky, takú rúru vibrujúcu pomaly púšťal žeriavnik do zeme a po určitých metroch ju vytiahol a nejak tlakom alebo čím vytlačil tú hlinu a vždy keď tá húsenica hliny ktorá vychádzala z tej rúry bola už na konci, tak to bola rana ako z dela, tak vyletela :lol: piloty pod paneláky tak robili.