Od čtyřkolek, přes kombajny po jeřáby apod.
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
sob pro 26, 2009 12:11 pm
-
gugýto
- Příspěvky: 3642
- Registrován: pon pro 18, 2006 7:14 pm
- Bydliště: Okres HODONÍN
Příspěvek
kapalina v zadních pneumatikách..no toto..
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
sob pro 26, 2009 12:13 pm
-
roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
Příspěvek
no jasně proto abys byl těžší a nešel na čumák používá se to u více mašin jako jsou třeba grejdry s předním náhonem protože mají lehký čumám tak se to pneu nalije kapalina aby ten přední náhon měl smysl
sob pro 26, 2009 12:15 pm
-
MiKe22
- Mišelin
- Příspěvky: 486
- Registrován: stř úno 11, 2009 12:46 am
- Bydliště: Frýdek-Místek
Příspěvek
jj,dík
tam to mám nastudované
spis nejake zkušenosti a tak
je toho hodně na netu,ale psane anglicky a to je pro mě začarovaná řeč
sob pro 26, 2009 12:29 pm
-
gugýto
- Příspěvky: 3642
- Registrován: pon pro 18, 2006 7:14 pm
- Bydliště: Okres HODONÍN
Příspěvek
Jo roade..dík..takly mě to napadlo
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
sob pro 26, 2009 12:30 pm
-
Hynek
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
- Bydliště: U Mělníka
Příspěvek
Voda v pneumatikách je celkem běžná praxe i na trucktrialu, minimálně většina T813 s vodou v pneu jezdí, úžasně to snižuje těžiště auta.
sob pro 26, 2009 1:17 pm
-
misiak
- Příspěvky: 738
- Registrován: pát dub 10, 2009 12:17 am
- Bydliště: Banska Bystrica SK
Příspěvek
ja som mal haryka a tiez mal v pneu kapalinu v lese to pomaha koli stabilite stroja tazisko je na spodku a preto sa tak neprevracia,pneu je tak tazsia az o 400kg
sob pro 26, 2009 4:43 pm
-
holbra
- Příspěvky: 3059
- Registrován: pon zář 14, 2009 3:33 pm
- Bydliště: valašsko
Příspěvek
Tak to s tů vodů slyším poprve
To sa jako tak normálně dělá u lesních strojů?
sob pro 26, 2009 9:40 pm
-
kruji
- Příspěvky: 2440
- Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
- Bydliště: hodonin
Příspěvek
Vroce 1978 jsem jezdil u střediska služeb s Ostróvkem a "Honem"(hydraul. otočný nakladač) a do předních hnacích kol hona jsem taky dával vodu s nějakým sajrajtem proti zamrznutí. Gumy plněné vodou poznáš podle ventilku který má větší průměr.
Lesu zmar!
sob pro 26, 2009 10:40 pm
-
holbra
- Příspěvky: 3059
- Registrován: pon zář 14, 2009 3:33 pm
- Bydliště: valašsko
Příspěvek
kruji dík za vysvětlení,teď už budu čumět enom po ventilkoch
Ale tak zas u takovýchto strojů je dost důležité aby byli co nejlehčí ne?Aby to v lese zas neudělalo koleje a tak.
sob pro 26, 2009 10:54 pm
-
roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
Příspěvek
u těchto strojů potřebuješ pro lepší stabilitu dostat těžiště co nejníže.on je stroj poměrně lehký ale díky různým nástavcům dosti nestabilní proto to se pneu lije kapalina aby byl tešží a stabilnější protože mu snížíš těžiště.ta váha není zas tak velká když tam naliješ např.100 litrů do jedné pneumatiky.
ned pro 27, 2009 9:54 am
-
misiak
- Příspěvky: 738
- Registrován: pát dub 10, 2009 12:17 am
- Bydliště: Banska Bystrica SK
Příspěvek
Leje sa tam specialna kvapalina jej hustota je tazsia ako voda a nezamrzne,ked dostanes defekt tak sam to nenaplnis.Mi sme tak roztrhli dve gumy a vsetko vyslo do lesa je neskodliva a ked sme z jednej gumy vypustali tak vyslo to do 2 200l sudov z velkej pneu.
ned pro 27, 2009 1:06 pm
-
holbra
- Příspěvky: 3059
- Registrován: pon zář 14, 2009 3:33 pm
- Bydliště: valašsko
Příspěvek
Já sem si dycky říkal,že to drží jak přibité na té zemi.To sů vymoženosti.Tak díky všem za vysvětlení
ned pro 27, 2009 1:35 pm
-
kruji
- Příspěvky: 2440
- Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
- Bydliště: hodonin
stř pro 30, 2009 7:03 pm
-
JOSEF 15
- Příspěvky: 551
- Registrován: sob lis 29, 2008 12:14 pm
- Bydliště: Velka Biteš
čtv pro 31, 2009 12:27 pm
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů