Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Když už tu je ta fotka podruhé, tak už mi to opravdu nedá - tedy, neví někdo jak to bylo s červenou barvou jako je na snímku u "stovkové řady"? Tady u rypadel DH 101, 102 a 103 případně pak ještě u rypadla DH 611. Pamatuju si totiž, že z lanových rypadel to bylo tak, že červená barva byla jen na výstavních či předváděcích kusech ale u hydraulických už si tak jistý nejsem, protože už jsem viděl na fotkách poměrně dost červených i žlutých...
Jinak ty přístavní jeřáby jsou parádní! To jsem vůbec netušil, neví někdo jestli ještě někde fungují? (napadá mě možná Bratislava?)
Jinak ty přístavní jeřáby jsou parádní! To jsem vůbec netušil, neví někdo jestli ještě někde fungují? (napadá mě možná Bratislava?)
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
pipiroha: pokud to mohu posoudit z toho co říkal kolegovo otec ( kolega pochází z Litovle ), tak červený nátěr se používal často, červená dříve patřila mezi firemní barvy UNEXu. Postupný přechod na klasické žluté nátěry pro veškerý výrobní sortiment nastal někdy kolem roku 1973 ( + - ). Byl to jakýsi trend, nejen u nás, ale i v Evropě..... Ale ber to s rezervou, jak říkám, jsou to jen informace od kolegy a jeho otce, jenž v UNEXu pracoval jako šéfmontér a montážní technik pro kompletaci kolesových rypadel a jeřábů
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
pipiroha: ty přístavní jeřáby byly celkem rozšířené, dodnes o několika těchto jeřábech vím. V Ústí nad Labem byly dva a myslím, že přinejmenším jeden tam ještě stále je, v Lovosicích za chemičkou na překladišti ještě jeden také bude. V Praze - Libni jsem letos na jaře ještě jeden také viděl, tak snad je tam i dnes, druhý je v Radotíně. Na Slovensku i jinde v ČR ještě možná nějaké ještě zašité budou..... Zajímavostí je, že byly kromě tehdejšího východního bloku tyto jeřáby dodány také do přístavů i v Severoevropských zemích, do Británie, Kubu či států Latinské Ameriky
Zde je jeden originální prospekt od UNEXu
Zde je jeden originální prospekt od UNEXu
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
Ten UNEX 101 je z okresu Banskej Bystrice, okolie Donovál, Staré Hory. Doprastav OZ Zvolen. Prístavné žeriavy sú v Bratislave v zimnom prístave na prekladisku, je ich tam hádam aj 6 a stále sú funkčné. Potom ešte sú aj v prístave Komárno a dakedy boli aj v prístave Juhoslovenské celulózky a papierne Štúrovo.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
Na začátku této stránky, jsem se ptal na vrtnou soupravu UNEX. Dostal jsem jeden typ, že něco podobného má firma Zakládání staveb, a tak jsem prolustroval jejich web a tohle jsem našel:
Prvním úlovkem je podle všeho vrtačka SOILMEC R12E na podvozku rypadla UNEX DH 621. Ví o tom někdo víc? (kolik toho bylo vyrobeno, kdo to vyrobil...) Případně nemá někdo další fotky? Tady to co jsem našel:
Druhým úlovkem pak je UNEX DH 641 L s drapákem BH 12 400-800/2500 pro hloubení podzemních stěn. Myslíte, že písmeno "L" v názvu je pro označení roztahovacího podvozku? Ví o tomto někdo víc? (kolik toho bylo vyrobeno, kdo to vyrobil...) Případně nemá někdo další fotky? Tady to co jsem našel:
Za jakékoli info o těchto nebo podobných strojích značky UNEX budu moc vděčný!
BTW: Nemůžu si pomoct, ale ta červeno-bílá jim náramně sekne!
http://www.zakladani.cz/cz/reference
Prvním úlovkem je podle všeho vrtačka SOILMEC R12E na podvozku rypadla UNEX DH 621. Ví o tom někdo víc? (kolik toho bylo vyrobeno, kdo to vyrobil...) Případně nemá někdo další fotky? Tady to co jsem našel:
Druhým úlovkem pak je UNEX DH 641 L s drapákem BH 12 400-800/2500 pro hloubení podzemních stěn. Myslíte, že písmeno "L" v názvu je pro označení roztahovacího podvozku? Ví o tomto někdo víc? (kolik toho bylo vyrobeno, kdo to vyrobil...) Případně nemá někdo další fotky? Tady to co jsem našel:
Za jakékoli info o těchto nebo podobných strojích značky UNEX budu moc vděčný!
BTW: Nemůžu si pomoct, ale ta červeno-bílá jim náramně sekne!
http://www.zakladani.cz/cz/reference
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů