Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: sob črc 21, 2012 9:03 pm
- Bydliště: Milotice 348
Re: RN
Zdravim, tak rn je konecne v suchu a nastal cas se vrhnout na opravu kabiny me RN CAS16. Nutne potrebuji alespon zdravou strechu. Staci plech. Mam ji totalne prorezlou. Potrebuji alespon strechu odrizlou ve sloupcich, nebo celou kabinu. Jinak stale shanim poklopy na nadrz na vodu a kohouty na cerpadlo.
Jeste jedna zajimavost, RN asi slouzila u MV. Pod vrstvou barvy jsem na cedulce pod svetlem, nasel citelnou B spz, kterou pouzivalo SNB.
Jeste jedna zajimavost, RN asi slouzila u MV. Pod vrstvou barvy jsem na cedulce pod svetlem, nasel citelnou B spz, kterou pouzivalo SNB.
Re: RN
Koukám že Tě elán vrhnout se na opravu rychle opustil
https://www.sbazar.cz/igor.milotice/det ... i-cisterna
https://www.sbazar.cz/igor.milotice/det ... i-cisterna
- pt_55
- Příspěvky: 268
- Registrován: sob pro 27, 2008 1:14 pm
- Bydliště: Cassovia
- Kontaktovat uživatele:
Re: RN
lukas1989: Nedávno som sem písal o jednej hasičskej RN ktorá stojí pri RS, nedávno keď som tadiaľ opať išiel všimol som si, že sú tam za stodolou ďalšie RN jedna alebo dve, tiež vraky, nevieš o nich niečo ?
Re: RN
Poznám majiteľa osobne, bývam len 15km odtiaľ. Kedysi mi pomohol s niektorými náhradnými dielmi, ale asi tri roky som u neho nebol tak neviem čo je s tými autami. Ja mám jeden kompletný valník RN, jeden RND a vrak RN čo som priviezol naposledy na náhradné diely - fotky motora vraku o príspevok vyššie. Akurát po likvidácii karosérie, ktorá bola nezachrániteľná, sa ukázal podvozok ako veľmi zachovalý. Dokonca sa mi ho podarilo spojazdniť, tak som sa nad ním zatiaľ zľutoval a nerozobral ho. Motor v ňom pradie ako mačka a doslova prosí o druhú šancu.
Re: RN
Ahoj všem. Mám na Vás prosbu. Nemáte někdo k prodeji brzdový buben? Na jednom se mi po opískování ukázaly praskliny. Nebo jste někdo nechával odlít nové, popřípadě zkušenosti se zavařováním bubnů? Díky za případnou pomoc. Můj e-mail je Ales110r@seznam.cz
Re: RN
Vím o jedné RND bez motoru k mání , viz čas 1,28 min
https://www.youtube.com/watch?v=ApyX1vfSCaU
https://www.youtube.com/watch?v=ApyX1vfSCaU
Vikend s RND
Pratele,
prvni majovy vikend 2018 probehl ve znameni RND radovanek.
Nejprve traktoriada Liben-Liber.
Pak nejake to drevo na zimu ke svagrovi.
A pak veselost na rej Carodejnic 30.4.2018 odpoledne.
Tak at vam to take pekne vrci a jezdi.
J.
prvni majovy vikend 2018 probehl ve znameni RND radovanek.
Nejprve traktoriada Liben-Liber.
Pak nejake to drevo na zimu ke svagrovi.
A pak veselost na rej Carodejnic 30.4.2018 odpoledne.
Tak at vam to take pekne vrci a jezdi.
J.
Zeleny konvoj cerne hruzy.
Re: RN
Ahoj všetkým... mám dotaz na niekoho kto už robil GO šesťvalca RN. Dávam dokopy už tretí, ale nikdy som neriešil prechod z oleja M6A na M6AD. Ten prvý šlape na M6A, a druhý už predtým fungoval na M6AD, po rozborke bol čistý ako nový, a tak nebol problém.
Teraz dávam dokopy ďalší, evidentne staršej série. Je poznať že GO podstúpil už viackrát, brúsená bola kľuka, valce dokonca nadmieru, kľuková skriňa má privarený zadný koniec, ktorý sa kedysi z neznámych príčin odlomil od zbytku motora aj s prevodovkou (Je to v mieste prasknutia zvarené a navyše sú tam celkom kvalitne a elegantne privarené výztuhy, je evidentné že to nerobil žiadny strejdo doma na kolene ale odborná dielňa, tento motor po tej oprave šlapal dlho a je v poriadku...)
...no ale prejdime k veci. Mám to rozobraté, všetky diely spodku po potrebných opravách, a rád by som vyčistil olejové kanály v kľukovej skrini. Dá sa to urobiť nejak chemicky aby som nemusel vyberať zátky ukončení tých kanálov? Ono som to aj skúšal ale nejak sa im nechce von. Keď nazriem do kanálikov cez otvor po výstupe na tlakomer alebo po vybratí olejového čističa, tak nevyzerajú byť zanesené karbónom, ani vnútorné steny kľukovej skrine neboli. Karbonová vrstva bola len miestami na kľukovom a hlavne vačkovom hriadeli (tie zrejme pri GO pred mnoho rokmi nik riadne neočistil). Ako teda s tými kanálikmi? V kľukovke sú dokonale prístupné keď je vymontovaná tak to nebude problém, ale kľuková skriňa... Nechcem ten motor znehodnocovať tým M6A "lepidlom", ale zas ani po..ať olejom s detergentom, predsa klzné ložiská sú v poriadku, a tie čo neboli sú dokonca nové.
Teraz dávam dokopy ďalší, evidentne staršej série. Je poznať že GO podstúpil už viackrát, brúsená bola kľuka, valce dokonca nadmieru, kľuková skriňa má privarený zadný koniec, ktorý sa kedysi z neznámych príčin odlomil od zbytku motora aj s prevodovkou (Je to v mieste prasknutia zvarené a navyše sú tam celkom kvalitne a elegantne privarené výztuhy, je evidentné že to nerobil žiadny strejdo doma na kolene ale odborná dielňa, tento motor po tej oprave šlapal dlho a je v poriadku...)
...no ale prejdime k veci. Mám to rozobraté, všetky diely spodku po potrebných opravách, a rád by som vyčistil olejové kanály v kľukovej skrini. Dá sa to urobiť nejak chemicky aby som nemusel vyberať zátky ukončení tých kanálov? Ono som to aj skúšal ale nejak sa im nechce von. Keď nazriem do kanálikov cez otvor po výstupe na tlakomer alebo po vybratí olejového čističa, tak nevyzerajú byť zanesené karbónom, ani vnútorné steny kľukovej skrine neboli. Karbonová vrstva bola len miestami na kľukovom a hlavne vačkovom hriadeli (tie zrejme pri GO pred mnoho rokmi nik riadne neočistil). Ako teda s tými kanálikmi? V kľukovke sú dokonale prístupné keď je vymontovaná tak to nebude problém, ale kľuková skriňa... Nechcem ten motor znehodnocovať tým M6A "lepidlom", ale zas ani po..ať olejom s detergentom, predsa klzné ložiská sú v poriadku, a tie čo neboli sú dokonca nové.
Re: RN
když máš kliku venku tak velkej kotel, vyvařit v sodě bikarboně, kanálky prošťourat drátem pro sichr. Tak jsme čistili motory na dráze za mého mládí. Dneska už je asi dostupná nějaká chemie. Zátky nahřej plamemem, povolej, zpátky se dávali na hermetik. A když se přecházelo za provozu tak se udělali 2-3 výměny oleje rychle za sebou, třeba po týdnu a nikdy se nic nezadřelo. Proplachovej olej se za komančů blbě sháněl.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů