Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Do brzdovýho systému ke byla červená brzdová kapalina se nesmí dávat moderní DOT 3,4 a 5 kapalina protože je na zcela jiné chemické bázi a hrozí nabobtnání gumových dílů brzd. Tedy doporučuji kompletní rozebrání brzd, vše gumové dát nové a vše propláchnout lihem. Teprve pak se dá použít opět červená brzdovka.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: pon kvě 17, 2010 4:29 pm
- Bydliště: Brno-venkov
Odyssea pokracuje
Pratele, v breznu 2016 jsme postoupili az k plechum v lakovne a prknum na korbe. Ale postupne:
chteli jsme motor nechat v prirodnim stavu, ale Al odlitek nebyl na pohled pekny, tak jsme jej natreli stribrenkou, vycistili vanu, olejove cerpadlo dostalo novy kosicek, a motor novy olej.
motor chodil, tak jsme jej nerozebirali, jen pretesnili ssani, vyfuk, vodu, vanu, vika ventilu.
Uz stojime na vlastnich. Vyhamrovana pera peclive naplnena grafitovou vaselinou, nova pouzdra i nove cepy v zavesech.
a ti sikovnejsi z nas si pisli na sve s vyvarovanim. Zde detail patky pod predni svetlo.
jakkoli bouda na kromerizskem nalezenci vypadala pekne, dala nam dost zabrat.
Nakonec ji Pavel vyspravil. Jemna kovarska prace.
Truhlarime. Zde fungl nove, dubove nosniky korby.
a pasujeme plechy. Pomalu. Zde prava strana.
zde leva strana s detailem spasovani blatniku. rohu boudy, plechove stupacky a podbehu.
Kazdy pes, jina ves. Maska je na tom asi nejhure. A to je pomerne zachovala, jen je to asi nejaky pozdejsi kousek, asi nahradni dil a ten tedy soudruzi odflakli v duchu nejlepsich tradic socialismu. Kriva je jak charakter.
Korba ze smrkovych prken. Na prvni Erene to mam dubove, ale to je penezi k nezaplaceni...tak ted smrk.
a zde detail na pero, buben brzd uz pod podlahou korby.
V dubnu musi plechy do lakovny, pokracujeme na sajtnach a pojede naplno dokonceni podvozku (kardan, trubky brzd, elektrika do chranicek, kulaky). Vic zase za mesic. Dobrou.
chteli jsme motor nechat v prirodnim stavu, ale Al odlitek nebyl na pohled pekny, tak jsme jej natreli stribrenkou, vycistili vanu, olejove cerpadlo dostalo novy kosicek, a motor novy olej.
motor chodil, tak jsme jej nerozebirali, jen pretesnili ssani, vyfuk, vodu, vanu, vika ventilu.
Uz stojime na vlastnich. Vyhamrovana pera peclive naplnena grafitovou vaselinou, nova pouzdra i nove cepy v zavesech.
a ti sikovnejsi z nas si pisli na sve s vyvarovanim. Zde detail patky pod predni svetlo.
jakkoli bouda na kromerizskem nalezenci vypadala pekne, dala nam dost zabrat.
Nakonec ji Pavel vyspravil. Jemna kovarska prace.
Truhlarime. Zde fungl nove, dubove nosniky korby.
a pasujeme plechy. Pomalu. Zde prava strana.
zde leva strana s detailem spasovani blatniku. rohu boudy, plechove stupacky a podbehu.
Kazdy pes, jina ves. Maska je na tom asi nejhure. A to je pomerne zachovala, jen je to asi nejaky pozdejsi kousek, asi nahradni dil a ten tedy soudruzi odflakli v duchu nejlepsich tradic socialismu. Kriva je jak charakter.
Korba ze smrkovych prken. Na prvni Erene to mam dubove, ale to je penezi k nezaplaceni...tak ted smrk.
a zde detail na pero, buben brzd uz pod podlahou korby.
V dubnu musi plechy do lakovny, pokracujeme na sajtnach a pojede naplno dokonceni podvozku (kardan, trubky brzd, elektrika do chranicek, kulaky). Vic zase za mesic. Dobrou.
Zeleny konvoj cerne hruzy.
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: sob črc 21, 2012 9:03 pm
- Bydliště: Milotice 348
Tak konečně je doma. Stal jsem se po tříletém přemlouvání původního majitele, novým majitelem hasičské Pragy RN Cas 16. Auto je ve stavu v podstatě vraku, ale jinak je vše mechanicky zachovalé a asi moc nenajezdila. Posledních 10 let stála na dešti v kopřivách ve společnosti tří Tater 805, které už mají také nového majitele. Fotky přidám později. Jinak co už teď vím, musím sehnat minimálně střechu, nebo i celou kabinu (někdo ji poskákal a jak v ní stála voda, udělala své) a poklopy nádrží, které někdo spolu s ventily čerpadla ukradl. Jinak mi chybí i kapota a boční kryty. Tak kdy by někdo o něčem věděl, dejte prosím vědět. A ještě dotaz, víte kde je vyražené výrobní číslo rámu? Na kabině není ani výr. štítek. M.j. zátky na nápravách a pedály mám s nápisy Praga. Původní barva khaky, pak přestříkáno na červenou s červenými světly na střeše a modrám majákem uprostřed (tak ji mám vyfocenou ve stavu před 20 lety).
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: sob črc 21, 2012 9:03 pm
- Bydliště: Milotice 348
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: sob črc 21, 2012 9:03 pm
- Bydliště: Milotice 348
Jo je zachovalá, řekl bych že to byla uloženka a moc toho asi nenajela. Má ještě i původní pneu a pedály jsou jako nové. Jen kdyby se na ní někdo nevyřádil a nepropučel střechu, ta je teď prorezlá jak řešeto, jak v ní stála voda. Ale to asi pořeším druhou střechou. Mám jasnou vizi jak bude vypadat po renovaci. Asi někoho nepotěším, ale bude červená, i když to není historicky správné, ale ta jí sluší nejvíc. Dodělám pro ni garáž a hned se na ni vrhnu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů