Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok

Odpovědět
lukas1989
Příspěvky: 229
Registrován: stř črc 17, 2013 11:25 pm
Bydliště: Slovensko

Příspěvek

Tachometrov bolo viac typov, bežne však v RN býva ten čo ukazuje naopak, a s rozsahom do 100 km. Asi tak ako tu:
Obrázek
čtv úno 18, 2016 7:45 pm

Mirek.Bk
Příspěvky: 14
Registrován: čtv říj 08, 2015 8:51 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No přesně takový mám, ale spíš jestli vás nenapadá proč ukazuje ty nesmysly? Lanko do převodovky mám nové... Může být závada přímo v tom tachometru? Dá se nějak rozebrat nebo ověřit jeho funkce?
čtv úno 18, 2016 8:06 pm

lukas1989
Příspěvky: 229
Registrován: stř črc 17, 2013 11:25 pm
Bydliště: Slovensko

Příspěvek

Tá závada je v tachometri a už som videl viac takých s kmitajúcou ručičkou. Neviem či sa to dá opraviť, nemám s tým skúsenosť. Tachometer rozobrať ako-tak ide, ale chce to pevné nervy lebo ten okrúhly rámik je zahnutý po celom obvode dookola.
čtv úno 18, 2016 9:27 pm

joezhole
Příspěvky: 26
Registrován: sob led 02, 2016 8:21 pm
Bydliště: Dobrejovice 17

Opravit tachometr

Příspěvek

Kdysi se tyto mechanicke tachometry vyrabely v PAL Zampach (u Sazavy za Jilovym u Prahy), tu fabriku ale pocatkem tohoto stoleti zrusili a pak tyto tachometry delala DIPRA Praha. Tusim nekam na Smichov jsem si to vozil. Delala tam takova malilinkata pani, tusim se jmenovala Vrkoslavova a ta mi to vzdy nejak zaridila. Kdo zkusi, zda DIPRA Praha na Smichove jeste zije?
RND Tacho zacina nulou ca na 1.00 hodine jde po smeru hodin - jako na fotce. Tusim, ze V3S a S5T mely uplne stejny mechanismus, jen cifernik byl premalovan - pootocen a nula byla na cca 7.00 hodine. Take se toci doprava. A byvaly sedive.

K Teplomeru. U prvniho Randala jsem do bileho domecku po kapilarnim, pochopitelne pretrzenem, teplomeru umistil kompletni budik ze Zetoru, elektricky, padnul tam jako fik a funguje jako vino. Ale ma cerny cifernik - tedy ve vyrezu v bilem plechu pod sklem je videt cerna "fazole" s rafickou. Neumim ten Zetor elektricky teplomer nikde najit s bilym cifernikem. Netusi nekdo?
Diky
Josef
Zeleny konvoj cerne hruzy.
čtv úno 18, 2016 10:13 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Dipra stále žije, ale jestli dělají stále všechno co dělali netušim.
pát úno 19, 2016 11:08 am

RNDRND
Příspěvky: 221
Registrován: úte úno 16, 2010 3:25 am
Bydliště: Praha

Re : Palubní přístroje

Příspěvek

Stran oprav veškerých palubních přístrojů doporučuji volat tel. 603424465.
pon úno 22, 2016 5:57 pm

Míla
Příspěvky: 143
Registrován: stř lis 29, 2006 3:24 pm

Příspěvek

Bylo by možné zhruba nastínit o jaké opravy přístrojů na daném tel. čísle se jedná? ;-) Díky.
úte úno 23, 2016 10:42 am

RNDRND
Příspěvky: 221
Registrován: úte úno 16, 2010 3:25 am
Bydliště: Praha

Re :

Příspěvek

Určitě teploměry, tachometry a palivoměry. Našel jsem číslo doma založené. Zkuste zavolat a pán Vám poví co opravuje.
úte úno 23, 2016 6:58 pm

RNDRND
Příspěvky: 221
Registrován: úte úno 16, 2010 3:25 am
Bydliště: Praha

PŘÁTELSKÉ POSEZENÍ - 2. 4. 2016

Příspěvek

Z R U Š E N O
Naposledy upravil(a) RNDRND dne pon bře 28, 2016 7:16 pm, celkem upraveno 1 x.
pát úno 26, 2016 8:59 pm

joezhole
Příspěvky: 26
Registrován: sob led 02, 2016 8:21 pm
Bydliště: Dobrejovice 17

Odyssea pokracuje

Příspěvek

V unoru jsme ocistili vsechny soucastky, nalakovali drobne dilce zakladem KTL a pozinkovali spojovaci material. Truhlar pripravil loze pro korbu a u steny jsou videt oprene nosniky valniku. Tentokrat vse nove, dubove. Ocisteny ram je natreny zakladem a vrchni barvou. Motor je vycisteny, vymenene mrazovky, ale protoze chodi, nerozebirali jsme jej. Pokracuje vyvarovani blatniku a kabiny (kolem oken, prahy a dvere). Vydreva je az na pricny tramek pod prednim oknem v solidnim stavu a nebudeme s ni nic delat. Prava bocnice motoru je uz zhotovena s prolisy - vyparali jsme je z jedne prebytecne leve a vsadili do zachovale prave. Mame zkompletovane pakny a prasatka brzd, vycistene vstrikovaci cerpadlo, zkompletovanou predni napravu. Ceka se na vyhamrovana pera, abychom mohli pokracovat s montazi.

Obrázek Pokracovani priste.
Zeleny konvoj cerne hruzy.
pon bře 07, 2016 10:36 pm

Míla
Příspěvky: 143
Registrován: stř lis 29, 2006 3:24 pm

Příspěvek

Moc pěkné, škoda jen, že mi to také tak neodsejpá ;-) U mě se to počítá spíš na roky, než měsíce...
stř bře 09, 2016 12:38 pm

Honza Czebin
Příspěvky: 94
Registrován: pon kvě 17, 2010 4:29 pm
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek

Zase kousek pokrok.
Obrázek
pon bře 14, 2016 8:22 pm

Mirek.Bk
Příspěvky: 14
Registrován: čtv říj 08, 2015 8:51 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Řeším zádrhel s brzdami. Po sešlápnutí brzdy pedál zůstane sešláplý, brzda aktivní a až po nějaké dobré se vrátí samovolně do své původní pozice a brzdy povolí. Jako náplň jsem použil žlutou DOT3. Může to být tím?
Jak teď z toho ven? Proplach systému lihem, výměna všech gumových částí v hlavním válci a v prasátkach, opětovné naplnění červenou kapalinou?
čtv bře 24, 2016 10:30 am

RNDRND
Příspěvky: 221
Registrován: úte úno 16, 2010 3:25 am
Bydliště: Praha

Re:

Příspěvek

Dělá to dojem, že je v systému "podtlak" ? Protože za normálního stavu péra na paknách "tíhu" kapaliny hravě překonají. V tom případě bych hledal závadu v hlavním brzovém válci. Popřípadě zda není někde přisáván vzduch.
čtv bře 24, 2016 11:30 am

Mirek.Bk
Příspěvky: 14
Registrován: čtv říj 08, 2015 8:51 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Zkusím přes víkend hlavní válec vyndat, a podívat se na něj, je třeba na ty gumy nějaká opravná sada? Bude stačit jen ten proplach lihem, nebo to raději celé rozdělat?
čtv bře 24, 2016 11:32 am

Odpovědět

Zpět na „PRAGA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů