Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Zásadně se musí používat stejné trysky z důvodu úhlu a kužele vstřiku. Taky musí mít nastavený stejný vstřikovací tlak, jinak motor nejde stejnoměrně. Já na Ifě nastavuji tlak mírně nad max. hodnotu a pak mám skvělý chod motoru a bezva emise. S Turbem mám emise pouze 1/10 povolené hodnoty .
Volvo FL 614.
Fintu známe
Jsou dvě: Ta první je odzkoušená a funguje. Nechat jak válečky, tak hlavní brzdový válec vyvložkovat nerezí. Při troše hledání bych v případě zájemu dal kontakt na výrobu.
No a pak se dá problém vyřešit používáním červené brzdové kapaliny. Kapalina sehnat jde, bohužel nové gumičky a brzdové hadice už hůře, neboť to co je děláno na žlutou brzdovku nevydrží a guma bobtná.
Jsou dvě: Ta první je odzkoušená a funguje. Nechat jak válečky, tak hlavní brzdový válec vyvložkovat nerezí. Při troše hledání bych v případě zájemu dal kontakt na výrobu.
No a pak se dá problém vyřešit používáním červené brzdové kapaliny. Kapalina sehnat jde, bohužel nové gumičky a brzdové hadice už hůře, neboť to co je děláno na žlutou brzdovku nevydrží a guma bobtná.
v nebi nejsou žádní zajímaví lidé!
brzdy na RN
Zdravím, vidím, že se tu rozjela diskuse na téma brzdy, tak se chci zeptat jaké má kdo s tímto zkušenosti. Něco už tu bylo řečeno, ale přesto by mě zajímalo, jak k tomu kdo přistupuje. Jestli si třeba brzdový válec a válečky děláte sami, nebo posíláte někam na repasi. Jestli měníte brzdové trubky (je-li to vůbec třeba). Zkrátka do čeho je dobré se pouštět nebo naopak nepouštět, co se sehnat dá a nedá, případně problém s červenou nebo žlutou kapalinou. Ať vím, co mě čeká Díky.
Já to poslal sem :
Petr FIEGR
Svatopluka Čecha 41
466 02 Jablonec nad Nisou
tel.: 483 312 887
Reference na netu jsou dobré , moje zkušenost s jednáním taky na jedničku - hlavní válec a dva zadní válečky 3.000 kč včetně poštovného . Já nechvátám , renovuju si to pro zábavu a podle možností tak chci udělat co se dá pořádně. Nový trubičky , nový hadičky a odborně zrenovovat . Ono vyměnit guničky možná na chvilku stačí , ale myslím si , že to bude jen pro zlost . BRZDY JSOU BRZDY .
Petr FIEGR
Svatopluka Čecha 41
466 02 Jablonec nad Nisou
tel.: 483 312 887
Reference na netu jsou dobré , moje zkušenost s jednáním taky na jedničku - hlavní válec a dva zadní válečky 3.000 kč včetně poštovného . Já nechvátám , renovuju si to pro zábavu a podle možností tak chci udělat co se dá pořádně. Nový trubičky , nový hadičky a odborně zrenovovat . Ono vyměnit guničky možná na chvilku stačí , ale myslím si , že to bude jen pro zlost . BRZDY JSOU BRZDY .
Zabijte je všechny.....Bůh si ty svý pozná .
No,zatím sme "jely" na orig nový díly i gumiček origo mám dost ale nějak došli válečky. Ještě mám fungl novou pumpu,ale ta drží,kapalinu máme samo žlutou,koukali sme na válečky z avie,liší se minimálně,ale není to origo,tak holt asi ta repase :mad: .jinak v or.příručce píšou,že nedoporučujou stachanovský způsob jízdy brzda plyn,byly slabší už od výroby.tenhle has.special plnej vybavení,je dost těžkej a tak,sem ji loni jednou "prošláp",když mi jeden vůl s osobákem nedal přednost.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů