Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok
Je to sice takové, no amatérské, ale zeptám se . Neznáte někoho, kdo by za rozumný peníz tak nějak pofackoval motor 912-3. V současné době stím nejde ani hnout (zkoušeli jsme roztah), stál tak 20-30let. Popřípadě jak vážná je to závada. Přiznám se, že jsem motorář samouk a tohle jsem ještě neřešil. Nepotřebuji aby motor byl jako ze škatulky, ale aby to bylo OK. Zároveň zkusím opět vyřknout svou poptávku na pravý trojkový blatník v nějakém přiměřeném stavu. Prosím nekamenujte mne. Jsem prostý začátečník
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Nyplzet - Len par otazok. S motorom nejde vobec otocit? Skusali ste to len roztiahnut,ci aj klikov? Sumdali ste predtym vstriky,kukli kolko ylacia,co ceradlo,podavacia pumpa na bloku,preliali ste motor petrolejom,nech povolia kruzky? Nebo ste to rovno skusili za tycou?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Nafta je až ve tryskách, to nebyl problém, čerpadlo naprázdno nepřipojené taky točí a tlačí. Klikou sme zkusili no ani se to nehlo, tak sme jako největší prasátka zkusili stím trhnout. Ani to nepomohlo. Od té doby je tam nalit petrolej (poradil motorář od železnice) a čekáme a uvidíme příště. Na to už je připravený startér i baterky.
Blok motoru
Zdravím pánové!Měl bych takovou otázečku na nějaké zkušené motoráře.Stala se mi taková nemilá příhoda(viz foto)A potřebuju to nějak vyřešit-předpokládám,ze oprava bloku je nesmysl,takže bych potřeboval vědět,v čem je rozdíl mezi blokem T912-3(S5T-3 SUPER) a T912 (V3S) Jde mi o to,zda pujdou mé vložky 115mm nandat na blok V3S místo puvodních 110mm a zda by na blok z V3S šel přendat olejový chladič a prsa z S5T s odstředívkou.Blok z V3S bude totiž asi jednodušší a levnější sehnat...Díky za rady a připomínky.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Asi to byl osud Jedu,najednou to trosku zaklepalo,pak síklo,jako kdyz bouchne nějaká hadice a nic.Tak sem v pohodě dojel ještě kilometr domu,zaparkoval a sel zkouknout co se stalo a on kompresor K.O. i s celim motorem.Jeste musim napsat ze posledních pár jízd už nechtěla foukat,ale myslel sem ze to je zase hlavičkou u kompresoru a hlavně nebyl čas nic zkoumat a nevyplatilo se mi to...Takže teď scháním rady ohledně opravy.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů