Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok
Zdravím,
neměl by někdo nějaké fotky zemědělské verze PV3S? (viz fotky níže) Případně i nějaké informace o těchto vozidlech jako jejich označení, průběh výroby, provedení nástavby a podobně...
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... 656b1918af
Další dotaz se týká kabin na civilních V3S - bylo nějak určené na jaké verze se montovali kabiny s poklopem a na jaké bez poklopu? Nebo šli do civilu všechny bez poklopu a to co člověk vidí dnes, je už jen přeházené z armádních?
Díky za jakékoliv informace!
neměl by někdo nějaké fotky zemědělské verze PV3S? (viz fotky níže) Případně i nějaké informace o těchto vozidlech jako jejich označení, průběh výroby, provedení nástavby a podobně...
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... 656b1918af
Další dotaz se týká kabin na civilních V3S - bylo nějak určené na jaké verze se montovali kabiny s poklopem a na jaké bez poklopu? Nebo šli do civilu všechny bez poklopu a to co člověk vidí dnes, je už jen přeházené z armádních?
Díky za jakékoliv informace!
Ta kombinace s matesáckou kabinou je celkem známá a za tu druhou fotku taky děkuji, tu jsem neznal!
Právě, že to není tak jednoduché. Existuje několik verzí / vzorů, které si jsou dost podobné a nemyslím si, že jde o náhodu. Začnu hydraulickým drapákem UNHN 500 (jinak drapák za traktor do trojbodého závěsu) - existují verze bez hydraulických podpěr nebo i s nimi. Samotná klec se dá také rozdělit na jakési tři typy, hlavně podle své spodní části. Jedna z verzí je jakoby spodek ze sběracího návěsu NTVS-4 kdy je zachován řetězový dopravník, další z verzí je jen jednoduchý "hranol" ovšem s tím, že má také řetězový dopravník na dně a třetí poslední verzí je zase jednoduchý hranol, který má místo řetězového dopravníku přední výtlačné čelo ovládané navijákem.
V jednom starém časopise z roku 1981 věnovanému zemědělství, jsem navíc našel o této variantě zmínku v tom smyslu, že jde o výrobek Státního statku Znojmo s tím, že veškerou výkresovou dokumentaci, technické údaje, návod k obsluze, bezpečnostní, požární a dopravní dokumentaci zašlou na vyžádání. Z toho co se tam píše, se jedná o verzi bez podpěrných nohou a s řetězovým dnem v kvádru. Díky těmto indiciím se domnívám, že vzniklo jisté množství exemplářů ve Státním statku Znojmo a další výrobu zajišťovali jednotlivé STS podle potřeb JZD (nebo, že by probíhala výroba i přímo v JZD?). Ovšem co pak s dalšími variantami? Šlo o evoluci? Nebo o verze z jiných podniků? Jaké mohli mít označení?
Právě, že to není tak jednoduché. Existuje několik verzí / vzorů, které si jsou dost podobné a nemyslím si, že jde o náhodu. Začnu hydraulickým drapákem UNHN 500 (jinak drapák za traktor do trojbodého závěsu) - existují verze bez hydraulických podpěr nebo i s nimi. Samotná klec se dá také rozdělit na jakési tři typy, hlavně podle své spodní části. Jedna z verzí je jakoby spodek ze sběracího návěsu NTVS-4 kdy je zachován řetězový dopravník, další z verzí je jen jednoduchý "hranol" ovšem s tím, že má také řetězový dopravník na dně a třetí poslední verzí je zase jednoduchý hranol, který má místo řetězového dopravníku přední výtlačné čelo ovládané navijákem.
V jednom starém časopise z roku 1981 věnovanému zemědělství, jsem navíc našel o této variantě zmínku v tom smyslu, že jde o výrobek Státního statku Znojmo s tím, že veškerou výkresovou dokumentaci, technické údaje, návod k obsluze, bezpečnostní, požární a dopravní dokumentaci zašlou na vyžádání. Z toho co se tam píše, se jedná o verzi bez podpěrných nohou a s řetězovým dnem v kvádru. Díky těmto indiciím se domnívám, že vzniklo jisté množství exemplářů ve Státním statku Znojmo a další výrobu zajišťovali jednotlivé STS podle potřeb JZD (nebo, že by probíhala výroba i přímo v JZD?). Ovšem co pak s dalšími variantami? Šlo o evoluci? Nebo o verze z jiných podniků? Jaké mohli mít označení?
projížďka V3S
Zdravím,
obracím se na Vás s prosbou. Chtěla bych pro přítele k narozeninám zajistit projížďku V3Skou. Je to jeho tajný sen )) Pro procházení internetu na mě vyskočilo toto fórum, které mne zaujalo.
Pokud byste měl někdo zájem, či o někom věděli, budu ráda za každý tip. Samozřejmě to nechci zadarmo!
Nejlépe v okolí Brna....
Díky!
Hezký den!
Eva
obracím se na Vás s prosbou. Chtěla bych pro přítele k narozeninám zajistit projížďku V3Skou. Je to jeho tajný sen )) Pro procházení internetu na mě vyskočilo toto fórum, které mne zaujalo.
Pokud byste měl někdo zájem, či o někom věděli, budu ráda za každý tip. Samozřejmě to nechci zadarmo!
Nejlépe v okolí Brna....
Díky!
Hezký den!
Eva
U hydraulické ruky 2503 po sundání hliníkových víček u ovládacích páček se nachází pouze "O" kroužky. Rozměrově jsou běžně k sehnání.
Nevýhodou při přetěsňování otoče je to, že musíš rozebrat trubky co vedou zhora do rozvaděče, jinak tubus nevytáhneš. Tam jsou znovu použity manžety standartních rozměrů. Doporučuji použít černé manžty z NBR. Nakonec musíš správně seřídit přítlak hřebenové tyče na ozubení, jinak ti to zase začne téct. To se provádí šroubem s maznicí, směrem ke korbě.
Nevýhodou při přetěsňování otoče je to, že musíš rozebrat trubky co vedou zhora do rozvaděče, jinak tubus nevytáhneš. Tam jsou znovu použity manžety standartních rozměrů. Doporučuji použít černé manžty z NBR. Nakonec musíš správně seřídit přítlak hřebenové tyče na ozubení, jinak ti to zase začne téct. To se provádí šroubem s maznicí, směrem ke korbě.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti