Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ondra13
Příspěvky: 67
Registrován: pon srp 18, 2008 10:27 am

Příspěvek

Díky moc, to je paráda, přesně to co jsem hledal.

Pokud mohu poprosit za příručku v PDF bych byl rád, posílám kontakt zprávou.
úte lis 03, 2015 7:25 am

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Tak som si urobil radosť a kúpil si žeriav :D Nejak som nemal srdce aby skončil v šrote. A tak Vás tu budem spamovať priebezne foti z renovacie. A ešte prosba, nemáte nahodou k tejto V3S nejaky manual,alebo dielenskú príručku?


Obrázek Obrázek Obrázek
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
čtv lis 05, 2015 11:21 pm

pipiroha
Příspěvky: 741
Registrován: úte srp 09, 2011 12:36 pm
Bydliště: ČR

Příspěvek

Obrázek
ned lis 08, 2015 12:09 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Chalani:

Potreboval by som blatniky predne, pod dvermy na oboch stranach lemy (ci ako sa tomu hovori - na foto je to zakruzkovane), podlahy na oboch stranach - ci len urobit novy plech a ten tam navarit??? , pak valecky na navijak ako je na V3S vedla,pneu 12ks + 4ks diskov, a potreboval by som zistit zde je shodna kabina zeriavu ako u AD 080, Tu ta je docela K.O. tak bude vhodnejsie ju vymenit. Premyslal som aj o komplet vymene na kabine auta, ale neviem ci by som niekde zohnal zdravu kabinu a este v civilnej verzii.

Obrázek
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
ned lis 08, 2015 5:20 pm

škubanek
Příspěvky: 310
Registrován: úte zář 01, 2009 12:03 am
Bydliště: Beřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jen se zeptám tato nástavba jeřábu se moc nevidí tak mně zajímá proč v čem krom konstrukce se nepoužívá tolik jako AD 10
KDO NESPÍ NEZASPÍ
ned lis 08, 2015 5:33 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Skubanek - AD je klasicky zeriav s vysuvnym ramenom a krakorcom. Toto je vyprostovak na odstranenie nepojazdnej techniky a krakorec sa preklapa s pod ramena. Zo zalozenym krakorcom to vyzera takto:


Obrázek
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
ned lis 08, 2015 5:38 pm

Honza B.
Příspěvky: 201
Registrován: stř kvě 27, 2009 7:40 pm
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek

Toto je klasický jeřáb AD-060 a kabinu má stejnou s AD-080.
ned lis 08, 2015 6:45 pm

Uživatelský avatar
Eddie
mizantrop
Příspěvky: 1942
Registrován: čtv úno 21, 2008 11:54 am
Bydliště: Žilina, Slovakia

Příspěvek

Špionážna spoza plota
Obrázek
ned lis 08, 2015 7:34 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Peter: To rozhodně není vyprošťovák, to je předchůdce AD 080 - AD 060, před tím ještě vyráběnyý i jako AD 050. Vyprošťovák se jmenuje AV 3 a vypadá úplně jinak.
ned lis 08, 2015 9:24 pm

Honza B.
Příspěvky: 201
Registrován: stř kvě 27, 2009 7:40 pm
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek

PRAGA V3S AV3
Obrázek
pon lis 09, 2015 1:04 pm

škubanek
Příspěvky: 310
Registrován: úte zář 01, 2009 12:03 am
Bydliště: Beřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Aha moc děkuji za vysvětlení kouknu na net ještě ad jsem chytřejší
ten AV3 znám jen tuto fotku (z Bahna) těch se taky asi moc nevyrobilo
KDO NESPÍ NEZASPÍ
pon lis 09, 2015 3:25 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Ten AV-30 z Bahen je zrovna nějakej hodně okuchanej...
úte lis 10, 2015 4:16 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Zdroj forum.valka.cz:

Autožeriav AD-060 je určený na žeriavnické a vyslobodzovacie práce, k čomu ho predurčuje rozsah nosnosti, vybavenie vyslobodzovacím navijakom a zariadenie pre odsun nepojazdnej techniky. Zariadenie žeriavu je poháňané hydraulicky. Svojou koncepciou nadväzuje na autožeriavy typu HSC-4, HSC-5, AJ-6 a AB-063. Má najnižšiu nosnosť zo sortimentu žeriavov vyrábaných čs. priemyslom. Terénny podvozok vozidla PRAGA V3S zabezpečuje dobré jazdné vlastnosti aj v teréne.

AD-060 je výrobok n.p. ČKD Švermove závody Slaný.

Hlavné údaje :
TTD vozidla sú totožné so stredným terénnym vozidlom PRAGA V3S
Celková hmotnosť AD-060 : 10,2 t
Max. nosnosť : 6 t zdvih háku 6m.
Rýchlosť : zdvihu háku : 0 – 11 m/ min. – spúšťania háku : 0 - 17,5 m / min.
Výložník priehradovej konštrukcie má dĺžku 6,3 m. Možno ho predĺžiť nadstavcom na 10 m a dosiahnuť tak max. výšku zdvihu háku až 9,5 m pri nosnosti 2,7 t.

Ďalšie vybavenie AD-060 :
- vyslobodzovací navijak max. ťažnej sily lana do 3000 kp. Oceľové lano priemeru 13 mm má dĺžku 50 m.
- pomocný podvozok / vyslobodzovací krákorec / na odsun nepojazdnej techniky do hmotnosti 2 t pri rýchlosti jazdy do 30 km / hod.

Mam k tomu aj ten vyslobodzovaci krákorec. Tak preto som to povazoval za vyprostovak, mozno som sa mal vyjadrit spravnejsie ze vlastne vyslobodzuje. Tu aj foto:
Obrázek
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
úte lis 10, 2015 7:54 pm

Pavel Raksa
Příspěvky: 107
Registrován: úte úno 16, 2010 12:40 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Neměl by někdo přebytečnou korbu z V3S? nebo jen nástavce na sajtny a lavičky? Potřebuji je upravit na moji T805. Předem děkuji
úte lis 24, 2015 7:15 pm

141.Luta
Příspěvky: 336
Registrován: úte čer 28, 2011 11:02 pm
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

úte pro 01, 2015 8:43 pm

Odpovědět

Zpět na „PRAGA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů