Stránka 119 z 135

Re: V3S

Napsal: stř kvě 17, 2017 1:10 pm
od odborník
Ahoj všem
Prosím o radu nevíte jaký výrobní štítek má mít praga v3s v roce 1971
na stk je problém.
díky

Re: V3S

Napsal: stř kvě 17, 2017 10:36 pm
od Jirka Novák
Ta STK je asi pěkně mimo, štítky jsou vyžadovaný od roku výroby 2002. Já byl nyní na STK s Ifou L60 r.v. 1988 a štítek se nevyžadoval a ani tam nebyl díky jiné kabině. Jen čitelný VIN je důležitý.

Re: V3S

Napsal: stř kvě 17, 2017 10:51 pm
od pavel 815
Pokud má auto 1.registraci v zahraničí,např. na Slovensku,musí mít štítek i když je starší než r.v. 2000

Re: V3S

Napsal: čtv kvě 18, 2017 7:29 am
od Jirka Novák
Z protokolu STK opisuji přesnou formulaci A závady která nemá vliv na úspěch absolvování STK:
0.2.2.1.1. Vozidlo uvedené do provozu v ČR před 1.1.2002 není vybaveno výrobním štítkem, nebo je štítek nečitelný, nebo některé předepsané údaje chybí.

Tedy vyhození z STK je neoprávněné když je to jen A závada.

Re: V3S

Napsal: pát kvě 26, 2017 7:51 pm
od Adjunkt
Vejtřaska jako souprava s polopřívěsem, to jsem dodnes viděl jen v knížce na obrázku :D
Obrázek

Re: V3S

Napsal: sob kvě 27, 2017 9:10 pm
od luboš růžička
Super souprava, to už dnes není k vidění. gratuluji za foto.

Re: V3S

Napsal: úte kvě 30, 2017 9:19 pm
od 141.Luta

Re: V3S

Napsal: čtv čer 15, 2017 10:32 pm
od sondik
Chlapi uplně blbej dotaz takovej hospodskej. Co nacpat do vejtry motor Iveco 3.0Tdi parametrově je na tom i o trochu líp než ta prehistorie co tam je 92kw cca 400Nm.

Re: V3S

Napsal: pát čer 16, 2017 10:16 pm
od Jirka Novák
Bohužel dnes je to legislativně již nereálný. Brzy se bude fotit i na emisích a nikdo si nevezme z techniků na triko jiný motor než původní a velice známý. Jediná cesta by byla z dovozu a tak se dá přihlásit auto s jiným motorem, protože v cizině často neřeší typ motoru.

Re: V3S

Napsal: pát čer 23, 2017 10:18 pm
od 141.Luta

Re: V3S

Napsal: úte čer 27, 2017 10:40 pm
od sondik
Tak je rozhodnuto motor bude nahrazenej jinou vodou chlazenou variantou . Auto který jsme koupili před nějakou dobou stím , že je to jen opršelá uloženka spotřeboval za cca 20 km 5l olejový náplně. Tudiž nemám ani nervy tuhle prehistorii rěšit. Výhled to je do budoucna auto je teď odstavený a nemám chuť ho ani vidět. Jinak jako náhradu vidíme motor z Renault Midliner i s 6rychlostní převodovkou. Stk neřeším.

Re: V3S

Napsal: stř čer 28, 2017 3:15 pm
od mara1113
...k těm vodníkům - včera jsme se vrátily ze Slovenska (+ Bílé Karpaty,Vlárský průsmyk,atd,kopce...) a v těch vedrech a 14 - 17% stoupání ten vodní motor dostával celkem na prdel ( verze M6 - motor Avia 31T) - občas jsme musely zastavit,teplota lezla až ke 110 .... v pátek jedu na kontrolu - ted je otázka jestli ten motor bude chtít jen poštelovat nebo je na tu V3Sku slabej ...... jen tak pro zajímavost by mě zajímalo,jak jede ten Detroit motor s 99kw (taky vodník)...ted jich pár prodávaly na Bazoš.cz...

Re: V3S

Napsal: pát čer 30, 2017 2:12 am
od peter gasparovic
Obrázek

Re: V3S

Napsal: pát čer 30, 2017 11:48 pm
od peter gasparovic
Obrázek

Re: V3S

Napsal: sob črc 01, 2017 7:40 pm
od peter gasparovic
Obrázek

Obrázek