teď vážně, já tam postrádám min. 5-7 Kč/km, aby se dalo hovořit o existenci, tzn. že při nájezdu u 3x auto po 500 km /denně, někomu darují cca 10K -denně!!!!!
To je do firmy tak jedna souprava za 2 roky, ale vlastně jo, to jsou ty návšsy, které jim pak výhodně pronajmou.
Tomu se dá těžko konkurovat, když já chci za 20 palet solo 21 Kč. No ještě, že nejezdím mezinárodku. Je nějaká šance, že tohle někdy skončí?
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: pát bře 06, 2015 10:07 pm
- Bydliště: Slezsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Yusen, Ewals, DHL, DSV apod
Ty se nad tím pozastavuješ. Ale ty firmy to takhle vážně jezdí. Na východě republiky, 22 Kč/Km příjem na ujetý kilometr (včetně přejezdů). Neboli: při nájezdu 10 000 km má firma příjem 220 000 Kč. 40 000 jsou náklady na řidiče, 70 000 měsíčně v průměru náklady na soupravu (splátka, servis), 80 000 Kč nafta. K tomu se musí připočíst mýtné, pneumatiky, pojištění, režie. No fakt nevím jak a proč to ti dopravci dělají. Asi dělám v mých počtech velké chyby.....? To se mi ale nezdá.
Re: Yusen, Ewals, DHL, DSV apod
Mě by taky zajímala taková cenotvorba. Jako tohle se oplatí, kdybych chtěl prat prachy, neplatit států daně, neplatit leasingy, benzínkám,.... Jen zakládat firmy, ty dojebat, přetáhnout mančaft a založit firmu další. Což je podle mě taky krátkodobý nesmysl.vojta0202 píše: ↑ned bře 05, 2017 6:57 pmTy se nad tím pozastavuješ. Ale ty firmy to takhle vážně jezdí. Na východě republiky, 22 Kč/Km příjem na ujetý kilometr (včetně přejezdů). Neboli: při nájezdu 10 000 km má firma příjem 220 000 Kč. 40 000 jsou náklady na řidiče, 70 000 měsíčně v průměru náklady na soupravu (splátka, servis), 80 000 Kč nafta. K tomu se musí připočíst mýtné, pneumatiky, pojištění, režie. No fakt nevím jak a proč to ti dopravci dělají. Asi dělám v mých počtech velké chyby.....? To se mi ale nezdá.
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Yusen, Ewals, DHL, DSV apod
40 tis náklady na řidiče je tak 30 tis. co dostane do ruky a to při nájezdu 10 tis Km, tzn. nonstop za volantem s tím, že ty poslední měsíce než krachnou dostane houno a řekněte mi že takový nejsou...proč to ti dopravci dělají? Jedni z toho kolečka neumí vystoupit, páč mají dluhy a druzí o to co prodělají ojebou jiné. Takový česko kolorit.Wiener píše: ↑ned bře 05, 2017 7:13 pmMě by taky zajímala taková cenotvorba. Jako tohle se oplatí, kdybych chtěl prat prachy, neplatit států daně, neplatit leasingy, benzínkám,.... Jen zakládat firmy, ty dojebat, přetáhnout mančaft a založit firmu další. Což je podle mě taky krátkodobý nesmysl.vojta0202 píše: ↑ned bře 05, 2017 6:57 pmTy se nad tím pozastavuješ. Ale ty firmy to takhle vážně jezdí. Na východě republiky, 22 Kč/Km příjem na ujetý kilometr (včetně přejezdů). Neboli: při nájezdu 10 000 km má firma příjem 220 000 Kč. 40 000 jsou náklady na řidiče, 70 000 měsíčně v průměru náklady na soupravu (splátka, servis), 80 000 Kč nafta. K tomu se musí připočíst mýtné, pneumatiky, pojištění, režie. No fakt nevím jak a proč to ti dopravci dělají. Asi dělám v mých počtech velké chyby.....? To se mi ale nezdá.
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: pát bře 06, 2015 10:07 pm
- Bydliště: Slezsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Yusen, Ewals, DHL, DSV apod
Bohužel je to s těmi platy tak, tady v okolních firmách. Řidiči najedou na mezinárodní dopravě s kamionovou soupravou 10 - 12 tis. za měsíc (většinou každý druhý víkend venku) a dostanou 32 - 35 čistého (základ minimální mzda + 2 koruny za kilometr). Takže proto jsem napsal, že náklady mají 40 tis. na řidiče. Říkám to tak jak to je, stále se řidiči platí od kilometru. (taky jsem jezdil MKD v jedné takové firmě, ve dvojce, za 30 - 35 čistého. Včas jsem toho nechal)
Jenže co s tím, když řidiči v takovém zaměstnání s takovým ohodnocením zůstávají, firmy zase berou přepravy kde dostanou 25 korun za kilometr, pak přejedou 200 km po prázdnu a zpátky berou něco za 18 korun.
My se tomu můžeme bránit tím, co povezeme. Já raději budu sedět doma, nebo pojedu z vykládky zpět domů po prázdnu, než abych vezl něco 200 km za 1000 Kč Tu hru s Polákama "kdo pojede levněji" hrát nebudu
Jenže co s tím, když řidiči v takovém zaměstnání s takovým ohodnocením zůstávají, firmy zase berou přepravy kde dostanou 25 korun za kilometr, pak přejedou 200 km po prázdnu a zpátky berou něco za 18 korun.
My se tomu můžeme bránit tím, co povezeme. Já raději budu sedět doma, nebo pojedu z vykládky zpět domů po prázdnu, než abych vezl něco 200 km za 1000 Kč Tu hru s Polákama "kdo pojede levněji" hrát nebudu
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Yusen, Ewals, DHL, DSV apod
to je taky důvod proč se mi nechce jezdit na západ, protože nás považují za Poláky a jiný odpad co kurví ceny. Někdo se diví že nám posílají žrádlo jako lidem druhé kategorie, ale my jsme lidi druhé kategorie protože se tak chováme, ale co se týče podnikání tak autodoprava je paradox, ono by to totiž vůbec tak nemuselo být, je to jen hloupé uvažování a připosranost. V autobusech se to snaží narovnat, ale horkotěžko, protože oni si tak nahoře zkrátka na to zvykli, že tupec jezdí 300h po 70 Kč akdyž se chce 100 Kč tak musí zasednout kvůli tomu vláda.vojta0202 píše: ↑ned bře 05, 2017 10:42 pmBohužel je to s těmi platy tak, tady v okolních firmách. Řidiči najedou na mezinárodní dopravě s kamionovou soupravou 10 - 12 tis. za měsíc (většinou každý druhý víkend venku) a dostanou 32 - 35 čistého (základ minimální mzda + 2 koruny za kilometr). Takže proto jsem napsal, že náklady mají 40 tis. na řidiče. Říkám to tak jak to je, stále se řidiči platí od kilometru. (taky jsem jezdil MKD v jedné takové firmě, ve dvojce, za 30 - 35 čistého. Včas jsem toho nechal)
Jenže co s tím, když řidiči v takovém zaměstnání s takovým ohodnocením zůstávají, firmy zase berou přepravy kde dostanou 25 korun za kilometr, pak přejedou 200 km po prázdnu a zpátky berou něco za 18 korun.
My se tomu můžeme bránit tím, co povezeme. Já raději budu sedět doma, nebo pojedu z vykládky zpět domů po prázdnu, než abych vezl něco 200 km za 1000 Kč Tu hru s Polákama "kdo pojede levněji" hrát nebudu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů