Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
Yusen, Ewals, DHL, DSV apod
Zdravím kolegové. nevíte někdo jak to funguje u těchto firem? Splatnosti, pravidelnost práce, podmínky, cena, kontakty:)Uvažuji o vzetí kobyly a návěsu do pronájmu. Díky za odpovědi klidně doSZ
Taky jsem slyšel, že DHL platí kamionu málo za km.
Ale zase známý jezdí Ewals a prý je to vpohodě. jak splatnost, tak i peníze. Je fakt že on jezdí rozvoz - tzn přijede návěs na vlaku a on jede vyložit někde v okolí terminálu.
Ale i dálkové prý nejsou zlé. hlavně že mají relativně krátkou splatnost faktur, teda co jsem slyšel.
Ale zase známý jezdí Ewals a prý je to vpohodě. jak splatnost, tak i peníze. Je fakt že on jezdí rozvoz - tzn přijede návěs na vlaku a on jede vyložit někde v okolí terminálu.
Ale i dálkové prý nejsou zlé. hlavně že mají relativně krátkou splatnost faktur, teda co jsem slyšel.
Já bych řekl je DHL je na tom podstatně líp než EWALS ale ono je to taky těžko , obě firmy mají hodně poboček, obě jezdí hodně kšeftů a různě placených takže ono to taky kolikrát nejde říct která je horší nebo lepší .. snad obecně jednání a platební morálka, lepší zkušenost mám rozhodně s DHL a to ve všech směrech , včetně cen za přepravu .. Ale taky vím že i s nima měli dopravci problémy .. a neříkám že já mezi něma časem nemůžu být
Dnešní doba je jak houpačka bohužel.
Dnešní doba je jak houpačka bohužel.
-
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 177
- Registrován: úte led 26, 2010 10:13 pm
- Bydliště: Ždár nad Sázavou
DHL
Tak ja myslim ze DHL neni zas tak uplne nejhorsi, asi zalezi jakej druh prace a co by jsi u nich vyvazel...Co tak vim tak si u nich i mych par znamych zaridilo takovou praci ze maj stabilni kolecka...DHl ma dost kseftu a plati i dalnice atd....(poplatky) kdyz jsi pod nima nahlasenej.....Jezdi pod nima cimdal vic firem,jakorat proste musis mit celou soupravu, to zas u Ewalsu nemusis...Ale kdybych si mel vybrat jestli jezdit relativne normal praci nebo tahat prevazne automobilky tak si radsi asi vemu normal praci...ale to je sasmozrejme na tobe jaky mas plan........
Ale jak rikam u DHL by urco slo naplanovat stabilku, plati prej vcas (me to prijde malo t jejich cena za km),ale moje draha polovicka rika ze je to normal cena na dalkovych prepravach........To asi musis spis zautocit s dotazama na nakyho znameho co ma FA a jezdi pod nema, to je nejlepsi zdroj........
Hodne FA zaclo jezdit i pod DSV skandinavii,tahaj prevazne jen svedsko dansko a furt takhle dokola,ale ta cena nevim,nevim....Davaj 0,90E + poplatky za dalnice,mosty a trajekty....To je tvuj cisty zisk a tam tahas jejich naves...jestli frigo nebo plachtu zalezi na domluve, nepreprahas mas ho jakdyby svuj,ale to prave nevim jestli ti nbeco za to strhavaji, az tam pojedu tak se poptam....
Ja dlouho taky spekuloval nad vlastnim Truckem a stabilkach do Spaneska a pres severni stay zpet do CR,ale bouzel bydleni dostalo prednost...Tak musim sny a jejich realizaci odsunout na neurcito......Ale jestli do toho des tak ti preji hodne zdaru...
Ale jak rikam u DHL by urco slo naplanovat stabilku, plati prej vcas (me to prijde malo t jejich cena za km),ale moje draha polovicka rika ze je to normal cena na dalkovych prepravach........To asi musis spis zautocit s dotazama na nakyho znameho co ma FA a jezdi pod nema, to je nejlepsi zdroj........
Hodne FA zaclo jezdit i pod DSV skandinavii,tahaj prevazne jen svedsko dansko a furt takhle dokola,ale ta cena nevim,nevim....Davaj 0,90E + poplatky za dalnice,mosty a trajekty....To je tvuj cisty zisk a tam tahas jejich naves...jestli frigo nebo plachtu zalezi na domluve, nepreprahas mas ho jakdyby svuj,ale to prave nevim jestli ti nbeco za to strhavaji, az tam pojedu tak se poptam....
Ja dlouho taky spekuloval nad vlastnim Truckem a stabilkach do Spaneska a pres severni stay zpet do CR,ale bouzel bydleni dostalo prednost...Tak musim sny a jejich realizaci odsunout na neurcito......Ale jestli do toho des tak ti preji hodne zdaru...
Traky a for all
Ve Skandinávii tento způsob praktikuje převážná část spedic např vzpomínané DSV a pak BRING Logistic, FREJA, AS , BLUE WATER,Neptun transport, DHL a desítky dalších.
Dříve to bylo daleko lepší s cenou, ale to je jasné.Domluva je s nimi celkem fajn.Záleží v jakém světle se kdo předvede. Poté se dají i menší problémy řešit lidsky.Pokud ovšem nenadělá někdo fest kopance. To se pak platí opravy a strhává se za kde co.
Trasy jsou tam různé - DK-S-DK, DK-FIN, DK-N, S-FIN, S-N, N-FIN,DK-IT atd. dají se časem chytnout i lepší trasy, ale prvně musí ukázat že něco umí řidič. Tohle jsem dělal pár let.
ve Scandic jako řidič. Jak pro cz firmu, tak zahraniční.
Komunikace -D, ANG, PL podle toho kdo sedí na dispu. Někdy klient na telefon, protože se jezdí i door to door na jméno. Ze začátku chaos, ale pak v klidu 6 vykl za den a naložení.
Platí trajekty,mosty,dálnice, záleží na vzájemné domluvě.
Návěsy- někdy dobré někdy horší. Pokud to jde tak se nepřepřahá a ručíš za návěs prakticky ty. Dřív se hodně přepřahalo, ale každý odstavil návěs se závadami a neměl se k tomu. Hodně si to pronajímají spedice od Tip Trailer a jak přebíráš návěs musíš si to zkontrolovat, protože jinak to jde za tebou.Je to fakt jen vyjimka pokud to je špatné.Odstranění závady hned. STK automaticky stahují sami na žádost TIP trailer na to se tam hledí.
Telematika- hodně Comlog a Dynafleet. Na telefon se to dá taky, ale není to ono.
Jezdí tam mnoho kluků co mají vlastní tahače už pár let a dost firem.
řidiči cyklus 4+1, 6+2, 2M na 2T ,3M na 2T. je to různé.
dříve se tam nekradlo ale dnes už je to zcela běžné i tam.
celní papíry buď t1 vydají sami, nebo to v DK sfoukne řidič za 10 min na clu před Hesingorem v Espergarde, nebo portu v Kodani. Vyclení na Svinesundu pár minut a pokud Téčko tak v sekundách.Neděle a pondělky jsou silnější na Svinesundu, protože najíždí fůra aut do Osla na vykládku.
Místní dopravci mají vesměs lepší job a je to jasné jsou domácí. Pokud vidí že nejsi skokan a vydržíš to déle tak tě berou v pohodě,ale to bylo dříve.Ceny jsou tam sraženy od PL,BG,MK,RUM.
Placené mosty-Oresund do S, Mezi Suchým a mokrým DK, Svinesund,
Lodě co se jezdí-Helsingor-Heslinborg, Varberg-Granaa,Goteborg-Frederikshaven, Oslo-Kodaň, Horten-Moss, Noské převozní trajekty se platí cash a poté se doučtovávají. Hirshals-Larvik, Stockholm -Turku, Nortalje-Nantali, Stockholm-helsinky,gedser-rostock, Kalunborg-Arhus,Rodby- Puttgarden.
Placené dálnice DK, S eurovignetta, Norsko kartou nebo Cash, Jednu dobu tam jednou nešlo platit, ale zapomněl jsem jakou.
Sněhové řetězy raději jejich jdou i půjčit přes Svinesundem u jednoho dědy a nevím za ještě žije, ale to byl kapacita borec. EU řetězy nemají v lásce a jsou většinou k ho...
Doplnění- tříosák je výhodou.více peněz.Na Nor v zimě jezdí dálkové jen prověření řidiči. Jeden problém s vikingem a bude se auto cmrndat po pár stovkách km.
Moje nájezdy v km- 9-12 tis léto. vše Pod 561. Zima 11 tis bylo super, většinou mezi 8-11tis km. je méně práce tudiž tour, ale zase stoupají přepravy do norska z S a Dk. důvodem jsou sammer truckeři z německa, bojí se. V zimě jde vidět nejvíc CZ a SK trucků mířících do NOR.
A to jsou jiné chuťovky. Jen o stoupání na Sundvollen za Oslem je dobrý o 134 ani nemluvě a kdo jezdí raději 6 na Trondheim než po 3 je nazýván místními v Dombasu crazy driver a na večeři mu přidají více jídla
Dříve to bylo daleko lepší s cenou, ale to je jasné.Domluva je s nimi celkem fajn.Záleží v jakém světle se kdo předvede. Poté se dají i menší problémy řešit lidsky.Pokud ovšem nenadělá někdo fest kopance. To se pak platí opravy a strhává se za kde co.
Trasy jsou tam různé - DK-S-DK, DK-FIN, DK-N, S-FIN, S-N, N-FIN,DK-IT atd. dají se časem chytnout i lepší trasy, ale prvně musí ukázat že něco umí řidič. Tohle jsem dělal pár let.
ve Scandic jako řidič. Jak pro cz firmu, tak zahraniční.
Komunikace -D, ANG, PL podle toho kdo sedí na dispu. Někdy klient na telefon, protože se jezdí i door to door na jméno. Ze začátku chaos, ale pak v klidu 6 vykl za den a naložení.
Platí trajekty,mosty,dálnice, záleží na vzájemné domluvě.
Návěsy- někdy dobré někdy horší. Pokud to jde tak se nepřepřahá a ručíš za návěs prakticky ty. Dřív se hodně přepřahalo, ale každý odstavil návěs se závadami a neměl se k tomu. Hodně si to pronajímají spedice od Tip Trailer a jak přebíráš návěs musíš si to zkontrolovat, protože jinak to jde za tebou.Je to fakt jen vyjimka pokud to je špatné.Odstranění závady hned. STK automaticky stahují sami na žádost TIP trailer na to se tam hledí.
Telematika- hodně Comlog a Dynafleet. Na telefon se to dá taky, ale není to ono.
Jezdí tam mnoho kluků co mají vlastní tahače už pár let a dost firem.
řidiči cyklus 4+1, 6+2, 2M na 2T ,3M na 2T. je to různé.
dříve se tam nekradlo ale dnes už je to zcela běžné i tam.
celní papíry buď t1 vydají sami, nebo to v DK sfoukne řidič za 10 min na clu před Hesingorem v Espergarde, nebo portu v Kodani. Vyclení na Svinesundu pár minut a pokud Téčko tak v sekundách.Neděle a pondělky jsou silnější na Svinesundu, protože najíždí fůra aut do Osla na vykládku.
Místní dopravci mají vesměs lepší job a je to jasné jsou domácí. Pokud vidí že nejsi skokan a vydržíš to déle tak tě berou v pohodě,ale to bylo dříve.Ceny jsou tam sraženy od PL,BG,MK,RUM.
Placené mosty-Oresund do S, Mezi Suchým a mokrým DK, Svinesund,
Lodě co se jezdí-Helsingor-Heslinborg, Varberg-Granaa,Goteborg-Frederikshaven, Oslo-Kodaň, Horten-Moss, Noské převozní trajekty se platí cash a poté se doučtovávají. Hirshals-Larvik, Stockholm -Turku, Nortalje-Nantali, Stockholm-helsinky,gedser-rostock, Kalunborg-Arhus,Rodby- Puttgarden.
Placené dálnice DK, S eurovignetta, Norsko kartou nebo Cash, Jednu dobu tam jednou nešlo platit, ale zapomněl jsem jakou.
Sněhové řetězy raději jejich jdou i půjčit přes Svinesundem u jednoho dědy a nevím za ještě žije, ale to byl kapacita borec. EU řetězy nemají v lásce a jsou většinou k ho...
Doplnění- tříosák je výhodou.více peněz.Na Nor v zimě jezdí dálkové jen prověření řidiči. Jeden problém s vikingem a bude se auto cmrndat po pár stovkách km.
Moje nájezdy v km- 9-12 tis léto. vše Pod 561. Zima 11 tis bylo super, většinou mezi 8-11tis km. je méně práce tudiž tour, ale zase stoupají přepravy do norska z S a Dk. důvodem jsou sammer truckeři z německa, bojí se. V zimě jde vidět nejvíc CZ a SK trucků mířících do NOR.
A to jsou jiné chuťovky. Jen o stoupání na Sundvollen za Oslem je dobrý o 134 ani nemluvě a kdo jezdí raději 6 na Trondheim než po 3 je nazýván místními v Dombasu crazy driver a na večeři mu přidají více jídla
Naposledy upravil(a) delivio dne ned pro 09, 2012 1:24 am, celkem upraveno 1 x.
Caudy,
nemate prosim nekdo cerstvejsi info za kolik se dnes jezdi u dsv a podobnych firem kde se vozi jejich navesy?
Podle toho co mi napovidali po tel. to nevypada marne, ale radsi bych to mel od nekoho kdo pro ne jezdi nebo nedavno jezdil.
30ti deni splatnosti, jejich tankovyci karty i to ze je vyhodnejsi pro ne jezdit jenom s tahecem nez s vlastnich chladakem, nebo jaky jsou tam mesicni najezdy, vsechno mi to prislo takovy podivny.
Pokud k tomu neco mate budu moc rad za konkretni ceny a dalsi info.
nemate prosim nekdo cerstvejsi info za kolik se dnes jezdi u dsv a podobnych firem kde se vozi jejich navesy?
Podle toho co mi napovidali po tel. to nevypada marne, ale radsi bych to mel od nekoho kdo pro ne jezdi nebo nedavno jezdil.
30ti deni splatnosti, jejich tankovyci karty i to ze je vyhodnejsi pro ne jezdit jenom s tahecem nez s vlastnich chladakem, nebo jaky jsou tam mesicni najezdy, vsechno mi to prislo takovy podivny.
Pokud k tomu neco mate budu moc rad za konkretni ceny a dalsi info.
Re: Yusen, Ewals, DHL, DSV apod
Jezdime DSV, smlouva na Dk - Cz/Sk/Hu ale uz vi ze my mame nejradsi Madaros a i ten Slovac se da. Do Cech nas skoro neposilaj pac sme z Trebice a vi ze vikendy se maj delat doma. Aktualne plati 0,72E plus myto. Akorat jezdime jen "mokry" pac mame dispecery v Hedehusene. Delame pro ne uz tri roky a nebyl nikdy problem. Komunikace v Aj. No a jeste abych rekl tak najezd je kolem 10-12t mesicne ale pres prazdniny se da klesnout i na 9t. A taky mame jejich navesy, my tahame a oni je servisuji. Kdyz napisu ze navesu neco je okamzite me poslou v Dansku na servis. A hlavne, vi ze ridic kamionu musi delat pauzy a muze ridit pouze omezenou dobu. Kdyz je neco hodne na knop zeptaji se jestli to zvladnem a ja reknu ze to nejde tak se nic nedeje a ani nam to nedavaj sezrat "vydrbavkama" , pac vzdycky se najde Rumun co to urco zvladne
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Yusen, Ewals, DHL, DSV apod
Psal, že jezdí s jejích návěsem
Re: Yusen, Ewals, DHL, DSV apod
Jj jezdime s jejich navesem a podle toho co sem procital na tady na foru tak je to opravdu malo za Km a vetsina by pro to ani nevstala. Navic plati kazdy najety Km krom prvnich 80 po slozeni v Dk. A to me uz poslali po prazdnu i z Rumunska do Madaros pres 400Km... Plus samozrejme mosty, tunely a trajekty. Zacinali sme s otcem tri roky nazpet s jednim Dafem a dneska mame uz tri trucky a penize co sme sehnali na rozjezd vraceny . Na druhou stranu novy auto sme jeste nekoupili. Otec i ja ridime plus ridic. A ja krom rizeni obstaravam i komunikaci ohledne nakladek nebo co je treba. Servis co se da delame my, znamej co ma sklopky me pousti na dilnu kdyz ma misto, ale nejde tak vsechno. Takze takhle to nejak funguje.
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Yusen, Ewals, DHL, DSV apod
DriverBrno: Tě z té suprceny klepla pepka, že? To máš 8 Kč/km nafta a zbytek do kapsy. Kilo z auta měsíčně a "takhle nějak to funguje"...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů