Dotazy o legislativě v dopravě, koncesích, zákazech jízd apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-

Odpovědět
velra
Příspěvky: 1
Registrován: úte srp 06, 2013 11:31 am
Bydliště: Chlumecká 1539/7, Praha 19800

Aditiva do paliva, nafta, benzin, bionafta, B100.

Příspěvek

Ahoj... Nevím, kam přesně to dát, ale věřím mě nasměřujete.
Hledám způsob, jak předat tyhle informace majitelům přepravních a dopravních společností či soukromníkům, kteří jezdí nákladními vozy či autobusy.

Do ČR přichází nový produkt v oblasti aditiv do paliva, založený na chemii a fyzice, nic zázračného. Jednoduché, logické a velmi účinné.

Jde o aditiva do paliva ve formě tablet, které zlepšují spalování PHM, čistí motor a díky tomu klesá spotřeba auta. Aneb jak to všichni znají ... Dá se přidat do nafty, benzínu, bionafty či B100 - vše co je z větší části na bázi uhlíku. Ad Blue nevadí.

Jsou k tomu testy na:

DAF FT XF 95.480 s motorem XE 355 C, který má přes 1.125.600km. Při 25denním testu v červnu 2013 a nájezdem 10.000km šla spotřeba z původních 34,2l na 31,5l/100km. Tedy úspora ca. 7,8% v palivu a o to více najetých kilometrů.

Autobus Irisbus Crossway LE 12M měl 27.dní v červnu na testování na městské lince v Praze(berme v potaz způsob jízdy na takové lince). Na začátku testu spotřeba 32,57 l/100km, na konci byla spotřeba 29,71 l/100km, což odpovídá snížení o 7%. Když byla vedra, zvýšila se spotřeba kvůli klimatizaci, i přesto se šetřilo kolem 1,5% oproti původní spotřebě.

Moc jsem tomu nevěřil, tak jsem to vyzkoušel na své Octávii II kombi 1,9TDI 104kW. r.v. 2013. s nádrží na 55l jsem měl nájezd 850km(po 20.000km), pak jsem začal používat tohle a po 4 nádrži jsem se dostal na nájezd 1000km na 55l, což je úspora asi 15% a pokles spotřeby tomu i odpovídá, z 6l jsem se dostal na 5,1l.Do teď jsem na to najezdil dalších 30.000km a vše šlape jak má....

Jenže tomuhle nikdo neuvěří, dokud si to nevyzkouší. Ten produkt se sám zaplatí a ještě ušetří, ca 3% z úspor pokrejí náklady a zbytek jde do kapsy majiteli.
Má atesty, zkoušky, potvrzení o nepoškození motoru a palivové soustavy (od Slovnaftu, Tribotechnícká zkušebna paliv a maziv).

Nápad je schovaný v myšlence kvality, koncentraci a chemickém složení.

[b]Nevíte o někom, kdo se zajímá o úspory v dopravě a nebojí se vyzkoušet "novinky"??[/b]

Klidně předám další informace nebo můžem začít debatu.

Díky za případné vaše názory, informace a přeji Vám mnoho úspěšných a pohodových kilometrů.

:wink:
čtv srp 08, 2013 4:34 pm

delivio

Příspěvek

abc
Naposledy upravil(a) delivio dne sob srp 10, 2013 2:38 pm, celkem upraveno 1 x.
čtv srp 08, 2013 8:44 pm

netas
Příspěvky: 228
Registrován: pon dub 09, 2012 10:52 pm
Bydliště: Poděbrady
Kontaktovat uživatele:

cena?

Příspěvek

Zdar, zajímavej příspěvek ....

ale zajímá mě cena? .... dle tvé kalkulace jsem se dostal u dafa k úspoře cca 95kč na 100km z čehož když počítám jak jsi psal 3% je náklad tzn že to vyjde na 2,80kč/100km ....

nebo jsem se spletl?


a malej OT - nežere ti ta oktávka nějak moc? :lol: :lol: :lol:
zbyl jen prach a pytel plnej vzpomínek....
pát srp 09, 2013 1:37 am

Janko
Příspěvky: 22
Registrován: sob zář 03, 2011 7:57 pm
Bydliště: Košice

Příspěvek

Take zazracne tabletky su uz a trhu par rokov. Hlava mi nebere, preco to rovno rafinerie nedavaju do paliv, ved by boli pred konkurenciou a o dobry dovod viac na reklamu.
Akym sposobom to znizuje spotrebu, alebo to je placebo efekt ?
pát srp 09, 2013 11:35 am

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

Tak já nevím ale s klukovo ochcavkou sem jel nomalne za 4.7
na tyhle "zázraky" se dívám podezřele
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
pát srp 09, 2013 2:20 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

Muže na tom něco být,určitě.Janko-nebuď labuť,vždyt máš po Evropě pár rafinérek a u všech těch komedianskejch pump prodávaj matroš prakticky ,,z jednoho hrnce" :D A jestli se lyšej,tak jedině tím že do cisterny chrstnou kanistr těhle chemickejch sraček.Naftaři nemaj zájem aby ti to mín žralo,každý ví že ůčinnost motorů by už dávno mohla být vyšší,jenže ta partička výrobců a petrolejových prynců táhne za jeden provaz.Podívejme na osud elektromobilů,pohonu na vodu prostou elektrolízou atd.Vždyt je to k smíchu,například technologii přeplnování turbem,doplnování dmychadlem,přímej a nepřímej vstřik paliva,vstřikování vody-to všechno se už používalo za 2.světový války.Dělají z nás Matějě :D To je nějakej pokrok,když si moh před 50rokama jezdit s Renaultem/Dacií 1300 za 6l/100km,dneska motory rendlu(jako příklad,týká se to všech)postavený na tom věkovitým základu zvednutý na 1,4 nebo 1,6 obsahu žerou kolik?????A jsou obalený nesmyslnou elektronikou,na co teda?Jen aby jsi cpal prachy ještě do servisu.A to si troufám říct že bych si to v tý dácii s poctivým olovnatým suprem klidně rozdal i s meganem.Tak to je jako pokrok za víc jak 50 let????To at vykládaj tupejm masám... :D
TTN
ned zář 01, 2013 12:11 pm

LIAZ
Příspěvky: 1
Registrován: úte bře 31, 2015 7:52 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

vše co potřebujete vědět najdete na www.autotabletky.cz
pát dub 03, 2015 9:32 pm

Kalvados
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 286
Registrován: ned říj 14, 2012 9:15 am
Bydliště: Morava

Příspěvek

Ono je to trochu jinak. Přes zimu tankujeme samozřejmě naftu. Pak jak nemrzne přejdeme na B100-Fame. První, druhý měsíc, jede auto ve větší spotřebě, pak to klesá automaticky dolů samo. Snad, že šofér se s palivem zžije, snad s podstaty. Samozřejmě na to má vliv vyšší teplota ovzduší. Na nějaký zázraky a přípravky se nehraje.
čtv dub 30, 2015 12:46 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak co? Skoušel někdo tabletky ?
pát kvě 01, 2015 10:30 pm

Pedro I.
Příspěvky: 2
Registrován: pon kvě 22, 2017 10:31 pm

Re: Aditiva do paliva, nafta, benzin, bionafta, B100.

Příspěvek

23.5.2017
Nedávno mi tablety nabídl známý, nenašel jsem skoro žádné zkušenosti až na několik málo, které považuju za skrytou reklamu dealerů. Chci se sice zapojit do prodeje, ale pouze v tom případě, že na tom skutečně něco bude, takže právě jsem je začal zkoušet na vlastní kůži.
Mám jedničkovýho Supa 1.9Tdi, 96kW, kilometry nejisté, jsem druhý majitel v ČR, na tachometru cca 200000, takže předpokládám, že skutečný nájezd je kolem 400tis.
Jezdím s ním asi 3 roky, saze z komína vymetám zodpovědně, kromě zimy se po okreskách ani na dálnici necourám, jezdím velice sportovně a má průměrná spotřeba za celou dobu ježdění je 6,8l.
Včera jsem si zajel na emise, naměřili mi kouřivost 1,6. Pak jsem hodil do nádrže 2 tabletky a natankoval plnou - nádrž na cca 65l. Tak jsem zvědavý, jestli se něco projeví...
Až vyjedu 2 nebo tři nádrže, napíšu výsledky. Teď jezdím poměrně málo, takže tak za měsíc nebo dva uvidíme... 8)

A co se týká Oktávky 1,9Tdi, kterou jsem měl před tím, ta i bez aditiv jezdila mezi 5,5-6l/100 při prasecký jízdě. Nekoukám moc na budíky, nehraju si na ty běžný fígle na spotřebu, plech pod plynovým pedálem mám vymáčklej ač na asfalt... :mrgreen: 8)

30.5.2017
Mám najeto cca 600 km, zatím jsem na průměrné spotřebě 5,8l. Může to ale být částečně pomalou jízdou na delší trase. Jel jsem 2x Jihlava-Znojmo a zpět, jízda do Znojma často zdržovačka za šnekama, takže cesta mimo obce rychlostí mezi 100-130km/hod.
Cesty ze Znojma za tmy, řidič poloslepej, háklivej na světla v protisměru, takže opět připosraná jízda.
První cesta Znojmo - Jihlava spotřeba 5,5 při průměrné rychlosti 71km/hod, druhá 5,8l průměrná rychlost 75km/hod.
V obcích 50ku nikdy nepřekračuju.
úte kvě 23, 2017 10:35 am

Odpovědět

Zpět na „Podnikání v dopravě“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů