Dotazy o legislativě v dopravě, koncesích, zákazech jízd apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-

pilotckalof
Příspěvky: 33
Registrován: pon pro 19, 2016 10:47 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

tak tech 16kc +dph + myto by bylo asi idealni na 12titunu,malokdo asi zaplati....kolik ted stoji myto v cr a v nemecku na 12titunu?
čtv pro 29, 2016 5:48 pm

DriverBrno
Příspěvky: 3399
Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

cena za km by měla být "pouze" dílčí složka kalkulace "fúry", alspoň na vnitru. První co slyším od zákazníka "Jakou máte cenu za km?". Pak z něj vyleze, že chce složit
70 km daleko 20 palet uprostřed vesnice do garáže. Tak tahle ne chlapi! 100 km už jsem jel za 5 tis kč, takže to domluvit jde. Bavil jsem se ted o solovkach ne LKW.
Jestli budete přistupovat na rétoriku ceny za km, tak ty ceny dopravy opravdu kurvíte.
čtv pro 29, 2016 6:33 pm

čtv pro 29, 2016 7:51 pm

DriverBrno
Příspěvky: 3399
Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

to truc-ker: pořád se to motá okolo ceny za km, ...ano je dobré tyto náklady znát (vypočítat), ale to bys tam musel zanést - kvalita silnic, schopnost řidiče (rozjezdy, brzdy), co urve při couvání, pojistné události vs bonusy a sposty dalších faktorů. Dále zákazníka tyto údaje (jestli máš nebo nemáš leasing) vůbec nezajímají. Pokaždé taky nemáš stejné nakládky a ideální vykládky (časové ztráty). Prostě při smlouvání ceny musíš být obchodník, jinak na tebe zbudou ty mrdky co jiní nechali. Cena za km je sprostá věta.
čtv pro 29, 2016 8:24 pm

jirka.v
Příspěvky: 111
Registrován: stř srp 31, 2016 11:11 am
Bydliště: Ustí nad Labem

Příspěvek

A necháváte si to platit v kolečku? Mě řikal šéf, že vnitro si vždycky musí nechat zaplatit dokola, že za zpátečku z Raalu dostane drobky. Já, že jsem se o to taky zajímal a chtěl si pořídit 12ti tunu, poptal jsem se známých ve firmách a ty mi řekli, že platěj spíš jednosměrně. Tak mě to trošku odradilo
čtv pro 29, 2016 8:25 pm

Uživatelský avatar
ATW service
Příspěvky: 924
Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
Bydliště: King's town
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

jirka v.: V kolečku dostaneš zaplacené buď kšefty "kolem komína", rychlovky nebo přepravy se speciální technikou. To první je často o ničem, na druhé si musíš počkat a to třetí stojí peníze. Pravidelná práce je finančně utažená nejvíc, poněvadž tu by chtěl každej. V téhle době bejt zadavatelem přeprav musí bejt radost. Tolik možností...
Dneska je to tak, že si autodopravu rozjíždí kdekdo s vidinou snadného výdělku a start není až tak finančně náročný. Dodávky jsou víceméně mrtvé už od doby, co jsme vlezli do "schengenu", v náklaďácích je přetlak ještě o něco déle.. S tím, jak se bude rušit roaming a drahé poplatky za data, očekávám další zhoršení, kdy si budou malí dopravci shánět kšefty rovnou z kabiny auta, hlavně aby se kola točila.. Ne, že by to nedělali už teď..
Takže dobrou práci především přes známého nebo "namazaného" zadavatele/dispečera..

pilotckalof: Stačí trochu hledat. Sazby mýta v D jsou na https://www.toll-collect.de/de/toll_col ... _2015.html ,
od 7/2018 plánujou zpoplatnění i všech "bundesek".
V CZ použij mýtný kalkulátor http://188.65.73.179/tc/Default.aspx?As ... eSupport=1
pát pro 30, 2016 12:43 pm

vašek
Příspěvky: 1448
Registrován: úte úno 19, 2008 12:02 pm
Bydliště: Morava

Příspěvek

to co vozí všichni a chtějí vozit všichni to stojí za houby, za special nebo nadměr můžeš chtít peníze, ale zas ti většinu roku stojí na place technika která vyjede jednou za čas i když za dobrý peníze, tak to nakonec asi vyjde zase všechno nastejno :-)

ještě si myslím že je na vnitru lepší vozit napřímo firmu z Čech na Moravu, kdo má pěkný fůry na Moravu tak může být vysmátej, protože z Moravy do Čech je fůra práce i celkem dobře zaplacené i přes raal. Ale sehnat zpětku od Plzně na Olomouc Ostravu za normal peníze nemožné, vše ohlodané na kost a polovina přeprav jsou lágry typu Kaufland
pát pro 30, 2016 1:26 pm

jirka.v
Příspěvky: 111
Registrován: stř srp 31, 2016 11:11 am
Bydliště: Ustí nad Labem

Příspěvek

Tak to se fakt vyplatí bejt zaměstnanej. Když si vezmu, že minimálně 4,8 nafta, 3kč s odvodama řidič, cca 2,5 mýto, leasing s pojištěním 3 kč, 1kč ostatní. Tak mi vychází třeba 14,5 kč jenom náklady. A to si musím dělat dispečera sám a je mi jasný, že export budu mít třeba za 20 kč, ale import za 14. To mi třeba z auta zbyde 10.000 kč před zdaněním.
A to ještě někam 100 km od baráku. A pak se stane, že auto tejden stojí nebo musí bejt přes víkend řidič v autě, tak hned prodělám. Zadavatel přepravy se musí jenom smát, že to nějakej vůl opět odvezl a z druhý strany mi řidič bude nadávat, jak ho obírám. Když najel 10.000km a dostal 25000. Díky bohu, že jsem do toho nešel, když tak nad tím přemejšlím
pát pro 30, 2016 2:14 pm

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Když jsi z Ústí, tak si kup 8kolu a práce určitě bude.Proč se drbat do oboru kde je přetlak?12 tunu má kdejakej Tonda!
pát pro 30, 2016 5:37 pm

Pavell
Příspěvky: 1157
Registrován: stř zář 19, 2007 5:30 pm

Příspěvek

S tím zadáváním přeprav to není pravda, možná na plachtu celovozy jo, já když potřebuju odvézt pár palet mraženého, tak jsem většinou rád, že vůbec někoho seženu.
pát pro 30, 2016 5:53 pm

DriverBrno
Příspěvky: 3399
Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
Bydliště: Brno

to Pavel

Příspěvek

ano, je to o schopnosti nakombinovat tam i zpět, pokud trotli nebudou brát 4t dokládky za Brna do Prahy za 2 tis,-Kč
pát pro 30, 2016 6:47 pm

Odpovědět

Zpět na „Podnikání v dopravě“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů