Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: pon pro 19, 2016 10:47 am
- Bydliště: hodonin
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
cena za km by měla být "pouze" dílčí složka kalkulace "fúry", alspoň na vnitru. První co slyším od zákazníka "Jakou máte cenu za km?". Pak z něj vyleze, že chce složit
70 km daleko 20 palet uprostřed vesnice do garáže. Tak tahle ne chlapi! 100 km už jsem jel za 5 tis kč, takže to domluvit jde. Bavil jsem se ted o solovkach ne LKW.
Jestli budete přistupovat na rétoriku ceny za km, tak ty ceny dopravy opravdu kurvíte.
70 km daleko 20 palet uprostřed vesnice do garáže. Tak tahle ne chlapi! 100 km už jsem jel za 5 tis kč, takže to domluvit jde. Bavil jsem se ted o solovkach ne LKW.
Jestli budete přistupovat na rétoriku ceny za km, tak ty ceny dopravy opravdu kurvíte.
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
to truc-ker: pořád se to motá okolo ceny za km, ...ano je dobré tyto náklady znát (vypočítat), ale to bys tam musel zanést - kvalita silnic, schopnost řidiče (rozjezdy, brzdy), co urve při couvání, pojistné události vs bonusy a sposty dalších faktorů. Dále zákazníka tyto údaje (jestli máš nebo nemáš leasing) vůbec nezajímají. Pokaždé taky nemáš stejné nakládky a ideální vykládky (časové ztráty). Prostě při smlouvání ceny musíš být obchodník, jinak na tebe zbudou ty mrdky co jiní nechali. Cena za km je sprostá věta.
A necháváte si to platit v kolečku? Mě řikal šéf, že vnitro si vždycky musí nechat zaplatit dokola, že za zpátečku z Raalu dostane drobky. Já, že jsem se o to taky zajímal a chtěl si pořídit 12ti tunu, poptal jsem se známých ve firmách a ty mi řekli, že platěj spíš jednosměrně. Tak mě to trošku odradilo
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
jirka v.: V kolečku dostaneš zaplacené buď kšefty "kolem komína", rychlovky nebo přepravy se speciální technikou. To první je často o ničem, na druhé si musíš počkat a to třetí stojí peníze. Pravidelná práce je finančně utažená nejvíc, poněvadž tu by chtěl každej. V téhle době bejt zadavatelem přeprav musí bejt radost. Tolik možností...
Dneska je to tak, že si autodopravu rozjíždí kdekdo s vidinou snadného výdělku a start není až tak finančně náročný. Dodávky jsou víceméně mrtvé už od doby, co jsme vlezli do "schengenu", v náklaďácích je přetlak ještě o něco déle.. S tím, jak se bude rušit roaming a drahé poplatky za data, očekávám další zhoršení, kdy si budou malí dopravci shánět kšefty rovnou z kabiny auta, hlavně aby se kola točila.. Ne, že by to nedělali už teď..
Takže dobrou práci především přes známého nebo "namazaného" zadavatele/dispečera..
pilotckalof: Stačí trochu hledat. Sazby mýta v D jsou na https://www.toll-collect.de/de/toll_col ... _2015.html ,
od 7/2018 plánujou zpoplatnění i všech "bundesek".
V CZ použij mýtný kalkulátor http://188.65.73.179/tc/Default.aspx?As ... eSupport=1
Dneska je to tak, že si autodopravu rozjíždí kdekdo s vidinou snadného výdělku a start není až tak finančně náročný. Dodávky jsou víceméně mrtvé už od doby, co jsme vlezli do "schengenu", v náklaďácích je přetlak ještě o něco déle.. S tím, jak se bude rušit roaming a drahé poplatky za data, očekávám další zhoršení, kdy si budou malí dopravci shánět kšefty rovnou z kabiny auta, hlavně aby se kola točila.. Ne, že by to nedělali už teď..
Takže dobrou práci především přes známého nebo "namazaného" zadavatele/dispečera..
pilotckalof: Stačí trochu hledat. Sazby mýta v D jsou na https://www.toll-collect.de/de/toll_col ... _2015.html ,
od 7/2018 plánujou zpoplatnění i všech "bundesek".
V CZ použij mýtný kalkulátor http://188.65.73.179/tc/Default.aspx?As ... eSupport=1
to co vozí všichni a chtějí vozit všichni to stojí za houby, za special nebo nadměr můžeš chtít peníze, ale zas ti většinu roku stojí na place technika která vyjede jednou za čas i když za dobrý peníze, tak to nakonec asi vyjde zase všechno nastejno
ještě si myslím že je na vnitru lepší vozit napřímo firmu z Čech na Moravu, kdo má pěkný fůry na Moravu tak může být vysmátej, protože z Moravy do Čech je fůra práce i celkem dobře zaplacené i přes raal. Ale sehnat zpětku od Plzně na Olomouc Ostravu za normal peníze nemožné, vše ohlodané na kost a polovina přeprav jsou lágry typu Kaufland
ještě si myslím že je na vnitru lepší vozit napřímo firmu z Čech na Moravu, kdo má pěkný fůry na Moravu tak může být vysmátej, protože z Moravy do Čech je fůra práce i celkem dobře zaplacené i přes raal. Ale sehnat zpětku od Plzně na Olomouc Ostravu za normal peníze nemožné, vše ohlodané na kost a polovina přeprav jsou lágry typu Kaufland
Tak to se fakt vyplatí bejt zaměstnanej. Když si vezmu, že minimálně 4,8 nafta, 3kč s odvodama řidič, cca 2,5 mýto, leasing s pojištěním 3 kč, 1kč ostatní. Tak mi vychází třeba 14,5 kč jenom náklady. A to si musím dělat dispečera sám a je mi jasný, že export budu mít třeba za 20 kč, ale import za 14. To mi třeba z auta zbyde 10.000 kč před zdaněním.
A to ještě někam 100 km od baráku. A pak se stane, že auto tejden stojí nebo musí bejt přes víkend řidič v autě, tak hned prodělám. Zadavatel přepravy se musí jenom smát, že to nějakej vůl opět odvezl a z druhý strany mi řidič bude nadávat, jak ho obírám. Když najel 10.000km a dostal 25000. Díky bohu, že jsem do toho nešel, když tak nad tím přemejšlím
A to ještě někam 100 km od baráku. A pak se stane, že auto tejden stojí nebo musí bejt přes víkend řidič v autě, tak hned prodělám. Zadavatel přepravy se musí jenom smát, že to nějakej vůl opět odvezl a z druhý strany mi řidič bude nadávat, jak ho obírám. Když najel 10.000km a dostal 25000. Díky bohu, že jsem do toho nešel, když tak nad tím přemejšlím
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
to Pavel
ano, je to o schopnosti nakombinovat tam i zpět, pokud trotli nebudou brát 4t dokládky za Brna do Prahy za 2 tis,-Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů