Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
Realita je taková, že některým je na rozvozu zatěžko udělat 15 fleků za 21 000, pánové za 7 hodin denně! Znám celkem v pohodě řidiče, který jezdí vysloveně 20 let starou vraždou, věčně někde stojí bez nafty, nebo mu něco upadne. Má tam 14 000 a neodejde. Díky takovým se ta situace nezlepší. Věřím, že každý by dnes v pohodě uživil další 2 auta jenže nejsou ,,spolehliví,, lidi. Nejsem určitě sám kdo zažil ztopenou tržbu, řidiče který chtěl ukrást most (o 20 čísel se v plné rychlosti nevešel), útěk od auta (já to dneska mrdám), volání policistů zda jste majitelem té a té SPZ (řidič ,,zapoměl,, říct, že při couvání sestřelil auto) a spoustu jiných veselých kuriozit. Dnes je to o jedné jediné věci. Sehnat kvalitní lidi. Ukázat, že se nebojíte se taky ušpinit. Dobrý mechanik a zázemí je už výhoda, na kterou ty lidi můžete sehnat ale základ je mezičlánek mezi sedačkou a volantem.
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
nedostatek je všude, skaldníci, výroba i pomocná síla. Všude musí přidat, lidi už fakt nebaví dělat při 80% životních nákladů soudruhů z NSR za třetinovou mzdu a to ještě asi přeháním. Slušnej člověk za těch mzdových podmínek, ale jiných za volat nepoleze. Pokud má možnost bude dělat určitě něco jinýho. A pak hořekujte pánové, vaše obchodní vztahy se zadavatelem dopravy řidiče vůbec nezajímají. Budou se k vám hlásit přesně tací co psal cubi. No a když přece čas od času, by někdo aspon trochu slušnej se našel, tak si ho stejně neumíte udržet. On totiž takovej si dokáže říct o slušné podmínky, mzdové, pracovní, technické atd. Všichni si jedou stejnou lajnu a sere pes. Pamatuju si, jak jeden mě jezdil přesvědčovat na plac, jestli jsem si ten odchod nerozmyslel, tak mu povídám....a proč mě děláš takový prasárny? No a skončil jsem.
asi se na tu šoféřinu...
už se stalo...
už se stalo...
Nechci tady do toho nějak zbytečně zabřednout ale na ostravsku je práce dost. Myslím obecně ale vše korejské montovny, Světlíkovy Vítkovice před krachem, 1200 horníků letos přestane rubat. Chci říct, že u pásu tady nikdo víc jak 15 000 v čistém nedostane a jede jak fredka. Ať už zona Mošnov, Hrabová a nebo slavný Hyundai. Mám v Hyundaii známého dělá zástupce mistra a bez přesčasů má 20 000 ale dělá tam minimálně 5 let včetně ,, občasných,, víkendů. Z toho dedukuji, že 21 000 není málo za 7 hodin práce bez víkendů. Za sebe říkám i když mám k Vítkovicím díky rodinné tradici nespecifikovatelný vztah, ať to padne, to samé Paskov a bude tady šoferů za 20 000 dost. Sám jsem byl jako každý řidičem ale to co si dnes někteří navymýšlejí je krapet přes čáru. Jeden nedávno odejitý mi řekl, když jsem se ho ptal kde má klíč na kola (který tam předtím byl), že na co jako, že on si urřitě kolo měnit nebude. Než mě tady budou někteří šoféři bez elementárních znalostí ekonomiky provozu peskovat, tak říkám, že je to systémem. Lidská práva, Evropské hodnoty. Jinýmy slovy plnou hubu humanity, zhnilost mladých, žádný směr, smysl pro povinnost. Prostě nic. A tak to tady taky vypadá. Mějte se všichni fajn, hlavně zdraví a nějak to dopadne. Vždycky to nějak dopadlo.
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
fakt je ten, že jenom o penězích to není, naši fotrové vystačili s méně, museli bychom ale zabřednout i do bydlení a sociálních jistot. Dneska dopravce v podtatě šoférovi nic negarantatuje
dnes jezdíš a příští měsíc uvidíme co bude. Proto se k tomu mladí řidiči tak staví, teď jedu a zítra už bude kolo měnit někdo jiný, tak na co vercajk. Nastupující generace co má dnes 18 let už asi vůbec jezdit nebude, budou to muset vzít do ruky asi ti žlutí:)
dnes jezdíš a příští měsíc uvidíme co bude. Proto se k tomu mladí řidiči tak staví, teď jedu a zítra už bude kolo měnit někdo jiný, tak na co vercajk. Nastupující generace co má dnes 18 let už asi vůbec jezdit nebude, budou to muset vzít do ruky asi ti žlutí:)
Dovolím si oponovat. Dnes jezdíš a uvidíme zda to bude za měsíc? Ty si myslíš, že dnes má dopravce jistý kšeft? Ty si myslíš, že když mám někde splatnost 60 ale i 90 dní, tak to hned přijde? Že dopravce je v klidu a nenese žádné rizika? Někdy to nepřijde vůbec ale DPH jsem z toho odvést musel, řidiče zaplatit za měsíc taky ale ty peníze třeba vůbec nemám. Výplaty včas, daně včas, leasingy včas, do toho přijde mladý ambiciózní šofér z půjčkou 200 000 kč na starou avii a podleze i to co je ohlodané na kost. Věřím, že většina dopravců, kteří o tom mají páru se kór v dnešní době snaží udržet jak kvalitu, tak i podprůměr, protože náhrada pokud vůbec nějaká je může být i horší.
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
však já souhlasím, ekonomika v autodopravě je nahouby a proto garantovat nic nelze, snažit se je hezké ale donekonečna to nejde. Musí se změnit hodně, aby to fungovalo, podle mně to zkrátka nefunguje. Jinak by se tak zadavatelé dopravy(zákazníci) tak nechovali a "nefoukali". Jsou obory, kde se platí předem (aspoň záloha) a dluží možná tak 0,01 promile.
a já to zase pootočím...co má řidič společného s tvou splatností, DPH či aviatorem s podlezenou cenou? No asi to stejný co já či ty s Pamelou Anderson. Nedáváš jistotu ty jemu, nemůžeš čekat spolehlivost a jistotu od něj. Když trochu inteligentní řidič vidí, jak se v tom předseda plácá, tak raději zvedne kotvy, než čekat, že nedostane mzdu.
asi se na tu šoféřinu...
už se stalo...
už se stalo...
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
@Kuntík otočils to přesně tam kde jsem já začal, pokud si neumí "předseda" vyjednat podmínky (třeba usoudí že to nejde, neumí, nebo není správná doba) je na místě to ukončit, nebo aspoň jezdit sám na sebe, aby se uživil a ne tuto agonii prodlužovat, protože čekat na prachy 90 dnů je agonie. Nabídka poptávka funguje celkem spolehlivě, pokud by rychle klesla ochota(kapacita) přepravovat za těchto, zákazníkům nic jiného nezbyde než přistoupit na normální podmínnky (nebo si koupit svá auta a zaměstnat vlastní řidiče)-jsou i takové obchodní a výrobní firmy.
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: pon pro 19, 2016 10:47 am
- Bydliště: hodonin
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
pilot ck alof (pilot cestovní kanceláře Alois Offenbach?) : Zdá se, že Tě to ještě nepustilo...
Psal se rok 2003, kdy jsem šestým rokem jezdil náklaďákem u Četransu, převážně Německo (VW+Audi) a doma mi přes týden stála malá dodávka, která pracovala jen o víkendech (bigbíty), což mi přišlo trochu líto... Vzhledem k tomu, že se kolem automobilek motalo spousta taxiků "sonderfahrt", šéf mi slíbil, že se můžu kdykoli na kamion vrátit, fabriky pořád rostly jako houby po dešti, grafy šly nahoru, s dispečerkami na stálých nakládkách jsme si tykali, jak se starými známými, nabyl jsem dojmu hraničícího téměř s jistotou, že když už nikde jinde, tak tady kápne něco určitě... Pro jistotu jsem ještě objel cca. 60 firem v okolí s ústní i písemnou nabídkou. Vystřízlivění přišlo celkem rychle. Většinou se se mnou nikdo moc bavit nechtěl, dispečerky už mne nepoznávaly: "Takových somráků se tam každý týden objevuje několik", a hlavně ony mají přece své "osvědčené dodavatele". Další rok jsem znovu firmy alespoň písemně obeslal. Výsledkem bylo, že zabrala asi tak jedna firma z dvaceti, dohromady přesně tři, a to ještě pouze na cenový dumping a pouze s nárazovými (rozuměj 3x do roka) kšefty. První dvě léta byla krušná, ale druhá práce, ta víkendová, mě podržela. Posledních 11 let už žádné firmy neoslovuji, nejvíc (dobré) práce je přes kamarády a známé, ale než se ty kontakty vybudují nebo utuží, to chvíli trvá a nesmí se dělat podrazy...
Rozjíždět znova bych to už nechtěl, ale to Ti řekne asi většina dopravců... Ta všeobecná nevědomost, naivita a neznalost byl ale dobrej motor v začátcích...
Psal se rok 2003, kdy jsem šestým rokem jezdil náklaďákem u Četransu, převážně Německo (VW+Audi) a doma mi přes týden stála malá dodávka, která pracovala jen o víkendech (bigbíty), což mi přišlo trochu líto... Vzhledem k tomu, že se kolem automobilek motalo spousta taxiků "sonderfahrt", šéf mi slíbil, že se můžu kdykoli na kamion vrátit, fabriky pořád rostly jako houby po dešti, grafy šly nahoru, s dispečerkami na stálých nakládkách jsme si tykali, jak se starými známými, nabyl jsem dojmu hraničícího téměř s jistotou, že když už nikde jinde, tak tady kápne něco určitě... Pro jistotu jsem ještě objel cca. 60 firem v okolí s ústní i písemnou nabídkou. Vystřízlivění přišlo celkem rychle. Většinou se se mnou nikdo moc bavit nechtěl, dispečerky už mne nepoznávaly: "Takových somráků se tam každý týden objevuje několik", a hlavně ony mají přece své "osvědčené dodavatele". Další rok jsem znovu firmy alespoň písemně obeslal. Výsledkem bylo, že zabrala asi tak jedna firma z dvaceti, dohromady přesně tři, a to ještě pouze na cenový dumping a pouze s nárazovými (rozuměj 3x do roka) kšefty. První dvě léta byla krušná, ale druhá práce, ta víkendová, mě podržela. Posledních 11 let už žádné firmy neoslovuji, nejvíc (dobré) práce je přes kamarády a známé, ale než se ty kontakty vybudují nebo utuží, to chvíli trvá a nesmí se dělat podrazy...
Rozjíždět znova bych to už nechtěl, ale to Ti řekne asi většina dopravců... Ta všeobecná nevědomost, naivita a neznalost byl ale dobrej motor v začátcích...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů