Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
-
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 436
- Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
- Bydliště: severni morava
Zvaž cenu servisu + dily...............Nejlepe je na tom Iveco Vrakoviště na Kladně za dobrou cenu Iveco motor cumins+ převod ZF+Velka kabina nejlepši řešeni pro maleho autodopavce Nejlepši je euro3 nema tolik elektroniky A při koupi zvažuj co kupuješ.Kontroluj jak motor startuje za studena + řazeni jak jde atd
tonny:
Vse je nejak eliminovano kvalita = cena! Koupis levnejsi iveco a zase ten rozdil sezere na servisu, opravach a dilech, takze si na tom stejne jenom mas iveco. Tak ja zastavam nazor radci koupit neco kvalitnejsiho a je pokoj!
Ono zase u tech jetin a je jedno zdali je to anglicak nebo PVC nakladak i ta nase zelezna Tatra, pri cene 100.000 uz se nejak neda ocekavat nejaky zazrak a super vuz. To uz jsou vyzita auta takze kazde neco bude chtit!
To uz je na tvem vyberu k cemu se rozhodnes!
Ja bych se priklanel na uroven toho MAN-u nakolik vim ze je to dobry auto ktere neco drzi!
Vse je nejak eliminovano kvalita = cena! Koupis levnejsi iveco a zase ten rozdil sezere na servisu, opravach a dilech, takze si na tom stejne jenom mas iveco. Tak ja zastavam nazor radci koupit neco kvalitnejsiho a je pokoj!
Ono zase u tech jetin a je jedno zdali je to anglicak nebo PVC nakladak i ta nase zelezna Tatra, pri cene 100.000 uz se nejak neda ocekavat nejaky zazrak a super vuz. To uz jsou vyzita auta takze kazde neco bude chtit!
To uz je na tvem vyberu k cemu se rozhodnes!
Ja bych se priklanel na uroven toho MAN-u nakolik vim ze je to dobry auto ktere neco drzi!
Tak jak čtu vaše rady, stále tedy zůstává nejžhavějším kandidátem ten MAN, a teď už i to Iveco.
Ten rozpočet 150tis. je zhruba orientační - peněz na rozjezd máme samozřejmě víc, ale myslím, že +- za tyhle peníze by se dal sehnat kousek, co by ještě něco vydržel.
A Euro 3 má míň elektroniky - jenže oproti Euro 4, ne? Na tomhle mi opravdu nezáleží - jak jsem se zmínil výše, tak jediný rozdíl v normě pocítím na mýtu. To se ale platí jen v CZ (kde najezdím minimum kilometrů), a v D a Beneluxu mám dálnice zadarmo. Spíš bude asi nějaký rozdíl ve spotřebě, co? Jaký může být rozdíl např. mezi EuroCargem Euro 2 a Euro 3? Vzpomínám si, že když se Volva FH přestavovaly z Euro 2 na Euro 3, tak brutálně vylezla spotřeba, ale ani předtím to nebyla žádná hitparáda.
Co se týče kabiny, tak jsem se už dopředu smířil se spaním v "rakvičce" na střeše. Pokud vím, tak dlouhé kabiny se spaním za sedačkama dělají (kromě DAFu) snad všichni, včetně Avie. Vzhled té dlouhé aviácké kabiny je ale už druhá věc. Takže na způsobu spaní mi nezáleží, jestli dlouhá nebo vysoká.
Ten rozpočet 150tis. je zhruba orientační - peněz na rozjezd máme samozřejmě víc, ale myslím, že +- za tyhle peníze by se dal sehnat kousek, co by ještě něco vydržel.
A Euro 3 má míň elektroniky - jenže oproti Euro 4, ne? Na tomhle mi opravdu nezáleží - jak jsem se zmínil výše, tak jediný rozdíl v normě pocítím na mýtu. To se ale platí jen v CZ (kde najezdím minimum kilometrů), a v D a Beneluxu mám dálnice zadarmo. Spíš bude asi nějaký rozdíl ve spotřebě, co? Jaký může být rozdíl např. mezi EuroCargem Euro 2 a Euro 3? Vzpomínám si, že když se Volva FH přestavovaly z Euro 2 na Euro 3, tak brutálně vylezla spotřeba, ale ani předtím to nebyla žádná hitparáda.
Co se týče kabiny, tak jsem se už dopředu smířil se spaním v "rakvičce" na střeše. Pokud vím, tak dlouhé kabiny se spaním za sedačkama dělají (kromě DAFu) snad všichni, včetně Avie. Vzhled té dlouhé aviácké kabiny je ale už druhá věc. Takže na způsobu spaní mi nezáleží, jestli dlouhá nebo vysoká.
Počkej, to těch 20 (předtím 26) litrů žrala sedmituna? Nebo to bylo něco většího? Když jsem jezdil se sedmitunou Volvem, tak si to bralo mezi 17 a 18 litry, a kolegovo EuroCargo (rok nevím, ale bylo to to faceliftovaný a už s digi tachografem) kolem 16 litrů...
No a na kolik ty vstřikovače vychází, když je o tom už řeč? To je už common rail, nebo ještě klasika čerpadlo?
No a na kolik ty vstřikovače vychází, když je o tom už řeč? To je už common rail, nebo ještě klasika čerpadlo?
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
mne pride že na euro2 konkretne 140 ps su veci lacnejsie a vraj je to aj naj volba čo sa spolahlivosti tyka .
Iveco Daily alebo Renault Mascott s motormi 2,8 sa strepu do 15 litrov a ak si sa zmieril nad tym že chces spat v budke na streche tak by som bral Daily alebo Mascott su na to dielce za super ceny http://www.autoricambi.sk/daily-2000/c-1157/
Iveco Daily alebo Renault Mascott s motormi 2,8 sa strepu do 15 litrov a ak si sa zmieril nad tym že chces spat v budke na streche tak by som bral Daily alebo Mascott su na to dielce za super ceny http://www.autoricambi.sk/daily-2000/c-1157/
Takže třeba tohle http://sauto.cz/detail-inzeratu/nakladn ... ni/6208330 nebo tohle http://sauto.cz/detail-inzeratu/nakladn ... go/9021147 by nebyla špatná volba, nemusel bych se toho bát? Samozřejmě za předpokladu, že předchozí majitel se o auto staral a je v nějakém rozumném stavu.
Motor v téhle verzi (Euro 2, 140 PS) je vždycky ten Cummins? Kolik tenhle motor cca žere? Iveca opravdu neznám, tak se raději ptám.
Motor v téhle verzi (Euro 2, 140 PS) je vždycky ten Cummins? Kolik tenhle motor cca žere? Iveca opravdu neznám, tak se raději ptám.
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
No z fotek to na mě působí hodně vybydleně Já bych šel do verze s klimatizací, jezdit venku bez klimy, je docela opruz a interiér Carga z inzerátu, nesvědčí o nějaké valné péči majitele. Většinou se to dá vztáhnout i na zbytek auta, když je někdo hovado uvnitř, je hovado i venku a na všechno sere, hlavně když se herka hýbe...
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nedávno jsem kecal se Slovákem. Měl Mitsubishi Fuso Canter. Jezdí po montážích, takže měl double kabinu, kde usadí 7 lidí a v zadu skříň. Měli tam šatnu a dílnu. Nejkrásnější na tom bylo, že to celé bylo dost velké s celkovou váhou do 3,5t. Nosnost cca 800 Kg. Takže žádné mýto ani tachograf. A to je dost podstatné. S tvojí paletou do 300 Kg, když si v zadním prostoru kabiny uděláš spaní, tak ideální. Možná ho neseženeš za 150 tis, ale z ušetřeného mýta to můžeš postupně doplatit. Třeba zde: http://www.sulit.com.ph/index.php/class ... double+cab , ale on měl ložnou ploch daleko větší.
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
A jak poznám (z typového označení), že je to 6ti-válec? Od 150 koní výš? (předpokládám, že označení třeba ML75E14 je 7.5t celková a 140 PS)
Klima by samozřejmě byla super, ale co tak koukám, tak tyhle starší káry jí moc často nemají. To by mi ale beztak moc nevadilo - auto by totiž jezdilo převážně v noci, takže tak jako tak by se kupovala nezávislá klima. Dneska už jsou ceny celkem přijatelný.
Takže radíte, něco jako tohle http://sauto.cz/detail-inzeratu/nakladn ... go/9079281 nebo tohle http://sauto.cz/detail-inzeratu/nakladn ... ni/8790280 radši nebrat, když to není Tector?
To sibr: na tyhle menší auta jsem se taky díval, třeba na 6t Sprintera (ani jsem nevěděl, že se to dělalo jako šestituna. Má to dokonce vzduchový brzdy ), Mascotta nebo Mercedesa Viano. Kdyby to ale mělo celkovou 3.5t, tak to už by mi nestačilo. Těch 300kg bych totiž vozil víc, než jen dvě, které by uvezl ten Canter
Klima by samozřejmě byla super, ale co tak koukám, tak tyhle starší káry jí moc často nemají. To by mi ale beztak moc nevadilo - auto by totiž jezdilo převážně v noci, takže tak jako tak by se kupovala nezávislá klima. Dneska už jsou ceny celkem přijatelný.
Takže radíte, něco jako tohle http://sauto.cz/detail-inzeratu/nakladn ... go/9079281 nebo tohle http://sauto.cz/detail-inzeratu/nakladn ... ni/8790280 radši nebrat, když to není Tector?
To sibr: na tyhle menší auta jsem se taky díval, třeba na 6t Sprintera (ani jsem nevěděl, že se to dělalo jako šestituna. Má to dokonce vzduchový brzdy ), Mascotta nebo Mercedesa Viano. Kdyby to ale mělo celkovou 3.5t, tak to už by mi nestačilo. Těch 300kg bych totiž vozil víc, než jen dvě, které by uvezl ten Canter
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů