Dotazy o legislativě v dopravě, koncesích, zákazech jízd apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-

new iveco
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 436
Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
Bydliště: severni morava

Příspěvek

Zvaž cenu servisu + dily...............Nejlepe je na tom Iveco Vrakoviště na Kladně za dobrou cenu :!: Iveco motor cumins+ převod ZF+Velka kabina nejlepši řešeni pro maleho autodopavce Nejlepši je euro3 nema tolik elektroniky :!: A při koupi zvažuj co kupuješ.Kontroluj jak motor startuje za studena + řazeni jak jde atd :!:
ned srp 14, 2011 10:19 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

tonny:

Vse je nejak eliminovano kvalita = cena! Koupis levnejsi iveco a zase ten rozdil sezere na servisu, opravach a dilech, takze si na tom stejne jenom mas iveco. Tak ja zastavam nazor radci koupit neco kvalitnejsiho a je pokoj!
Ono zase u tech jetin a je jedno zdali je to anglicak nebo PVC nakladak i ta nase zelezna Tatra, pri cene 100.000 uz se nejak neda ocekavat nejaky zazrak a super vuz. To uz jsou vyzita auta takze kazde neco bude chtit!
To uz je na tvem vyberu k cemu se rozhodnes!
Ja bych se priklanel na uroven toho MAN-u nakolik vim ze je to dobry auto ktere neco drzi!
ned srp 14, 2011 10:22 pm

new iveco
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 436
Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
Bydliště: severni morava

Příspěvek

Ekonomicky by fakt vyšlo nejlepe daily ale max65 Pravě vybirej opatrně potom to stoji moc peněz a nervu :!:
ned srp 14, 2011 10:22 pm

tomatou
Příspěvky: 22
Registrován: stř črc 27, 2011 4:48 pm
Bydliště: Rudná

Příspěvek

Tak jak čtu vaše rady, stále tedy zůstává nejžhavějším kandidátem ten MAN, a teď už i to Iveco.
Ten rozpočet 150tis. je zhruba orientační - peněz na rozjezd máme samozřejmě víc, ale myslím, že +- za tyhle peníze by se dal sehnat kousek, co by ještě něco vydržel.
A Euro 3 má míň elektroniky - jenže oproti Euro 4, ne? :) Na tomhle mi opravdu nezáleží - jak jsem se zmínil výše, tak jediný rozdíl v normě pocítím na mýtu. To se ale platí jen v CZ (kde najezdím minimum kilometrů), a v D a Beneluxu mám dálnice zadarmo. Spíš bude asi nějaký rozdíl ve spotřebě, co? Jaký může být rozdíl např. mezi EuroCargem Euro 2 a Euro 3? Vzpomínám si, že když se Volva FH přestavovaly z Euro 2 na Euro 3, tak brutálně vylezla spotřeba, ale ani předtím to nebyla žádná hitparáda.
Co se týče kabiny, tak jsem se už dopředu smířil se spaním v "rakvičce" na střeše. :) Pokud vím, tak dlouhé kabiny se spaním za sedačkama dělají (kromě DAFu) snad všichni, včetně Avie. Vzhled té dlouhé aviácké kabiny je ale už druhá věc. :D Takže na způsobu spaní mi nezáleží, jestli dlouhá nebo vysoká.
pon srp 15, 2011 4:02 pm

new iveco
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 436
Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
Bydliště: severni morava

Příspěvek

U iveca rozdil mezi eurem 2-3 tak max2 litry Euro 3 zaleži jake maš vstřikovače. Euro trojka je lepši na naklady dilu nema ještě tolik elektroniky :!: Iveco neni špatna volba motor Cummins+ převod ZF
pon srp 15, 2011 6:25 pm

new iveco
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 436
Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
Bydliště: severni morava

Příspěvek

Ted jsem měl na dilně 150 cargo tector spotřeba 26 litru . Po vyměně 4vstřikovaču spotřeba klesla na 20.Takže počitej že do auta budeš dost investovat než ho vyladiš :!:
pon srp 15, 2011 6:29 pm

tomatou
Příspěvky: 22
Registrován: stř črc 27, 2011 4:48 pm
Bydliště: Rudná

Příspěvek

Počkej, to těch 20 (předtím 26) litrů žrala sedmituna? Nebo to bylo něco většího? Když jsem jezdil se sedmitunou Volvem, tak si to bralo mezi 17 a 18 litry, a kolegovo EuroCargo (rok nevím, ale bylo to to faceliftovaný a už s digi tachografem) kolem 16 litrů...
No a na kolik ty vstřikovače vychází, když je o tom už řeč? To je už common rail, nebo ještě klasika čerpadlo?
pon srp 15, 2011 8:39 pm

new iveco
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 436
Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
Bydliště: severni morava

Příspěvek

Tector cummins euro3 common rail ...........Cena zeleži repas, novy a na přistipu servisu jak se k tomu postavi .Ja je mam za dobrou cenu
pon srp 15, 2011 8:51 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

mne pride že na euro2 konkretne 140 ps su veci lacnejsie a vraj je to aj naj volba čo sa spolahlivosti tyka .

Iveco Daily alebo Renault Mascott s motormi 2,8 sa strepu do 15 litrov a ak si sa zmieril nad tym že chces spat v budke na streche tak by som bral Daily alebo Mascott su na to dielce za super ceny http://www.autoricambi.sk/daily-2000/c-1157/
úte srp 16, 2011 2:47 am

tomatou
Příspěvky: 22
Registrován: stř črc 27, 2011 4:48 pm
Bydliště: Rudná

Příspěvek

Takže třeba tohle http://sauto.cz/detail-inzeratu/nakladn ... ni/6208330 nebo tohle http://sauto.cz/detail-inzeratu/nakladn ... go/9021147 by nebyla špatná volba, nemusel bych se toho bát? Samozřejmě za předpokladu, že předchozí majitel se o auto staral a je v nějakém rozumném stavu.
Motor v téhle verzi (Euro 2, 140 PS) je vždycky ten Cummins? Kolik tenhle motor cca žere? Iveca opravdu neznám, tak se raději ptám.
úte srp 16, 2011 9:23 am

new iveco
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 436
Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
Bydliště: severni morava

Příspěvek

Opravoval jsem mascota a je tam motor iveco+ převod takže taky dobra volba :!:
úte srp 16, 2011 6:23 pm

new iveco
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 436
Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
Bydliště: severni morava

Příspěvek

Euro3 je od 2001 motor ma označeni tector .Ty auta co tu davaš určitě nemaji najeto co udavaji :!: Když chceš koupit stary motor v euro2 tak zvaž 4 valcum praskaji kliky :!:
úte srp 16, 2011 6:27 pm

Uživatelský avatar
M.Z.
Příspěvky: 2144
Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
Bydliště: Čeladná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No z fotek to na mě působí hodně vybydleně :? Já bych šel do verze s klimatizací, jezdit venku bez klimy, je docela opruz a interiér Carga z inzerátu, nesvědčí o nějaké valné péči majitele. Většinou se to dá vztáhnout i na zbytek auta, když je někdo hovado uvnitř, je hovado i venku a na všechno sere, hlavně když se herka hýbe...
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
úte srp 16, 2011 9:17 pm

sibr
BAN
Příspěvky: 1784
Registrován: stř kvě 20, 2009 12:37 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Nedávno jsem kecal se Slovákem. Měl Mitsubishi Fuso Canter. Jezdí po montážích, takže měl double kabinu, kde usadí 7 lidí a v zadu skříň. Měli tam šatnu a dílnu. Nejkrásnější na tom bylo, že to celé bylo dost velké s celkovou váhou do 3,5t. Nosnost cca 800 Kg. Takže žádné mýto ani tachograf. A to je dost podstatné. S tvojí paletou do 300 Kg, když si v zadním prostoru kabiny uděláš spaní, tak ideální. Možná ho neseženeš za 150 tis, ale z ušetřeného mýta to můžeš postupně doplatit. Třeba zde: http://www.sulit.com.ph/index.php/class ... double+cab , ale on měl ložnou ploch daleko větší.
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
úte srp 16, 2011 11:48 pm

tomatou
Příspěvky: 22
Registrován: stř črc 27, 2011 4:48 pm
Bydliště: Rudná

Příspěvek

A jak poznám (z typového označení), že je to 6ti-válec? Od 150 koní výš? (předpokládám, že označení třeba ML75E14 je 7.5t celková a 140 PS)
Klima by samozřejmě byla super, ale co tak koukám, tak tyhle starší káry jí moc často nemají. To by mi ale beztak moc nevadilo - auto by totiž jezdilo převážně v noci, takže tak jako tak by se kupovala nezávislá klima. Dneska už jsou ceny celkem přijatelný.
Takže radíte, něco jako tohle http://sauto.cz/detail-inzeratu/nakladn ... go/9079281 nebo tohle http://sauto.cz/detail-inzeratu/nakladn ... ni/8790280 radši nebrat, když to není Tector?
To sibr: na tyhle menší auta jsem se taky díval, třeba na 6t Sprintera (ani jsem nevěděl, že se to dělalo jako šestituna. Má to dokonce vzduchový brzdy :) ), Mascotta nebo Mercedesa Viano. Kdyby to ale mělo celkovou 3.5t, tak to už by mi nestačilo. Těch 300kg bych totiž vozil víc, než jen dvě, které by uvezl ten Canter :)
čtv srp 18, 2011 12:34 pm

Odpovědět

Zpět na „Podnikání v dopravě“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů