Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
Jakou sedmitunku?
Ahoj,
do budoucna s kamarádem rozjedeme kšeftík - dovoz zboží z F a Beneluxu. Budeme to vozit 7.5tunou (kromě CZ a pár úseků ve F žádné mýto); zboží je lehké (paleta max. 250kg), takže sedmitunka bohatě stačí.
Teď mám ale dilema, co přesně vybrat. Se sedmitunou jsem kdysi jezdil jen s Volvem a Ivecem, jinak praktické zkušenosti s "angličákama" nemám. Rozpočet na nákup auta máme cca 150tis. auto (vč. DPH) + 50tis. počáteční náklady (olej, potřebné opravy, atd). Je mi jedno, jestli Euro 2 nebo Euro 3 - rozdíl vidím jen v CZ mýtu, a po CZ dálnicích se najede měsíčně max. 2000km (rozdíl 1500 Kč), takže to neřeším. Stejně tak je jedno, jestli to bude plachta nebo bedna.
Teď tedy můj názor: Iveco a Renault jde hned z kola ven. Scanie 7.5 tunky nedělá. Takže zbývá Volvo, DAF, MB a MAN. Volvo dělalo FL-ka, ale moc jich není, tak bych měl trošku obavy, že by pak byl problém s dílama. S Ategem osobní zkušenost nemám, ale prý je na tom se spolehlivostí asi tak jako první Actrosy. Na DAFu je prý háklivá elektrika a turba. Zatím je tak nějak favoritem tedy MAN - sice žádná limuzína (tvrdý), ale mechanicky snad kovářská práce a motor nezničitelný buchar. Aspoň takovou mám zkušenost se starou F90.
Jaké tedy máte praktické zkušenosti s Kinder-kamiony? Byla by to dobrá volba, ten MAN?
Jo, a ještě jsem koukal na Avie D-čkové řady. Sice stojí polovic to co výše zmíněné značky, ale stejně je to asi pořád prostě Avie, co?
Děkuju.
do budoucna s kamarádem rozjedeme kšeftík - dovoz zboží z F a Beneluxu. Budeme to vozit 7.5tunou (kromě CZ a pár úseků ve F žádné mýto); zboží je lehké (paleta max. 250kg), takže sedmitunka bohatě stačí.
Teď mám ale dilema, co přesně vybrat. Se sedmitunou jsem kdysi jezdil jen s Volvem a Ivecem, jinak praktické zkušenosti s "angličákama" nemám. Rozpočet na nákup auta máme cca 150tis. auto (vč. DPH) + 50tis. počáteční náklady (olej, potřebné opravy, atd). Je mi jedno, jestli Euro 2 nebo Euro 3 - rozdíl vidím jen v CZ mýtu, a po CZ dálnicích se najede měsíčně max. 2000km (rozdíl 1500 Kč), takže to neřeším. Stejně tak je jedno, jestli to bude plachta nebo bedna.
Teď tedy můj názor: Iveco a Renault jde hned z kola ven. Scanie 7.5 tunky nedělá. Takže zbývá Volvo, DAF, MB a MAN. Volvo dělalo FL-ka, ale moc jich není, tak bych měl trošku obavy, že by pak byl problém s dílama. S Ategem osobní zkušenost nemám, ale prý je na tom se spolehlivostí asi tak jako první Actrosy. Na DAFu je prý háklivá elektrika a turba. Zatím je tak nějak favoritem tedy MAN - sice žádná limuzína (tvrdý), ale mechanicky snad kovářská práce a motor nezničitelný buchar. Aspoň takovou mám zkušenost se starou F90.
Jaké tedy máte praktické zkušenosti s Kinder-kamiony? Byla by to dobrá volba, ten MAN?
Jo, a ještě jsem koukal na Avie D-čkové řady. Sice stojí polovic to co výše zmíněné značky, ale stejně je to asi pořád prostě Avie, co?
Děkuju.
-
- fandík
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pát led 09, 2009 4:22 pm
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Já už jsem jel se starším manem....a nikdy v životě....byla tam v pr.... převodovka...ale to bylo dáno asi majitelem...neuměl se o ně starat....co se týče kinder kamionů,tak já jsem zastáncem eurocarga.....nic v podstatě spolehlivějšího neznám,,,
Pánbůh! Doprovázej mě na cestách a já ti budu vdečný.
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
ja som jazdil na Ivecu EuroCargo 12-ton a bolo to dobre auto no a na 6,5 tonke Iveco Daily ta bola malo priestrana ale inak super .
Ja by som bral jednoznacne EuroCargo alebo teda Daily/Mascott ak v tom nechces casto byvat .
Inak Renault Midlum je to iste ako DAF LF takže ak nechceš Renault tak z toho isteho dovodu mozes zamietnut aj DAF .
ak si to zaokruhliš tak :
Iveco nechces - nechapem preco
Renault - Daf nechces - nechapem prco akurat je tam blba ta kabina ( sklapacia postel - EuroCargo ma oproti nim budu ako hrom
Ostava ti Man , Mercedes , Volvo , a Avia
Mercedes - by som ja osobne nechcel ( skusenost s new Sprinterom a osobnym E ma absolutne od tej znacky odhovorila -ale to je mozno len moje stastie ) inak znami beha na Ategu dokonca jednom z prvich a spokojnost ma tu maxi kabinu a je to celkom luxsus
Man - nepoznam ale tie new TGL sa mi pacia - pekne velka kabina
Volvo - nepoznam vobec
AVIA s cumins motorom je to podla vsetkeho dobre auto
zaujimavou volbou by bol mozno aj Mercedes Vario - vraj moc odolne auto
Ja by som bral jednoznacne EuroCargo alebo teda Daily/Mascott ak v tom nechces casto byvat .
Inak Renault Midlum je to iste ako DAF LF takže ak nechceš Renault tak z toho isteho dovodu mozes zamietnut aj DAF .
ak si to zaokruhliš tak :
Iveco nechces - nechapem preco
Renault - Daf nechces - nechapem prco akurat je tam blba ta kabina ( sklapacia postel - EuroCargo ma oproti nim budu ako hrom
Ostava ti Man , Mercedes , Volvo , a Avia
Mercedes - by som ja osobne nechcel ( skusenost s new Sprinterom a osobnym E ma absolutne od tej znacky odhovorila -ale to je mozno len moje stastie ) inak znami beha na Ategu dokonca jednom z prvich a spokojnost ma tu maxi kabinu a je to celkom luxsus
Man - nepoznam ale tie new TGL sa mi pacia - pekne velka kabina
Volvo - nepoznam vobec
AVIA s cumins motorom je to podla vsetkeho dobre auto
zaujimavou volbou by bol mozno aj Mercedes Vario - vraj moc odolne auto
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
heh ak je Fiat nespolahlivineviem tak uz neviem mam doma momentalne len 2 x Fiat a to Multiplu ktora ma k dnesnemu dnu 280 000-km mame ju 140 000-km a na aute sme menili od vtedy len tlmice , vycistil a zaslepil egr ventil , klepkala nejaka remenica tu som nechal spravit v servise za 60-eur , samozrejme rozvody teraz musim zase a este ma cakaju predne kotuce - zvlnili sa . Tak mam este Fiorino a na nom som nerobil nic okrem oleja . Predtym som mal Fiat Punto tam som menil za 2 roky len olej a brzdove oblozenie raz .
Dodavky som mal a mam - 1xTrafic 2x- Iveco Daily , VW LT , 2x Citron Jumper co je vlastne Fiat a 1x Fiat Ducato 2,5 D no a povedal by som ze najviac hnevu bolo s VW LT - vsetko len take sprostosti ale stale nieco aj ked terajsi Jumper sa na neho taha zasekavala sa spinacia skrinka a teraz zamok na vodicovej strane
pre porovnanie Renault vs DAF vsetko to iste len DAF si dal svoju masku inak je to Renault jak motor to vse
NEVER VSETKYM FAMAM
alebo ak chces new auto tak si mozes kupit Renault aj ako new Volvo FL Proste frantikom sa ten Renault asi podaril
tak vlastne to Volvo FL je tiez sunt takze ostava len MAN alebo Avia a je to ulachcene zase este ma napadol Nissan Atleon
Dodavky som mal a mam - 1xTrafic 2x- Iveco Daily , VW LT , 2x Citron Jumper co je vlastne Fiat a 1x Fiat Ducato 2,5 D no a povedal by som ze najviac hnevu bolo s VW LT - vsetko len take sprostosti ale stale nieco aj ked terajsi Jumper sa na neho taha zasekavala sa spinacia skrinka a teraz zamok na vodicovej strane
pre porovnanie Renault vs DAF vsetko to iste len DAF si dal svoju masku inak je to Renault jak motor to vse
NEVER VSETKYM FAMAM
alebo ak chces new auto tak si mozes kupit Renault aj ako new Volvo FL Proste frantikom sa ten Renault asi podaril
tak vlastne to Volvo FL je tiez sunt takze ostava len MAN alebo Avia a je to ulachcene zase este ma napadol Nissan Atleon
tomatou:
Ja si myslim ze ten MAN bude asi nejidealnejsi reseni v nakupu. Nemam nejakych skusenosti z PVC vozy ani s anglicakama, sam jsem si nedavno vzal Avia A 21.1 TFC turbo s kterou navazim dily, mne to uplne staci, ale tak jak delam v servisu tater, a v Rusku, tak se mne dostavaji do usi kde jake skusenosti jinych ridicu, tak umim jenom rict ze MAN je svoji konstrukci velice oblibeny a v Rusku veliky drzak, proto je i nejprodavanejsi auto na vychode.
Jak tady popisujes DAF a jeho problemy s elektrosystemem, iveco to je takovy ten pokus o neco, tak ten MAN je nejidealnejsi. Mercedes uz to neni o te kvalite jak byl proslaven, dnes je to uz jenom o znacce z ktere se odvyji i vyse cen na servis a dily. A kdyz uz neco v Rusku vydrzi tak to fakt uz za neco stoji! Takze MAN!
Ja si myslim ze ten MAN bude asi nejidealnejsi reseni v nakupu. Nemam nejakych skusenosti z PVC vozy ani s anglicakama, sam jsem si nedavno vzal Avia A 21.1 TFC turbo s kterou navazim dily, mne to uplne staci, ale tak jak delam v servisu tater, a v Rusku, tak se mne dostavaji do usi kde jake skusenosti jinych ridicu, tak umim jenom rict ze MAN je svoji konstrukci velice oblibeny a v Rusku veliky drzak, proto je i nejprodavanejsi auto na vychode.
Jak tady popisujes DAF a jeho problemy s elektrosystemem, iveco to je takovy ten pokus o neco, tak ten MAN je nejidealnejsi. Mercedes uz to neni o te kvalite jak byl proslaven, dnes je to uz jenom o znacce z ktere se odvyji i vyse cen na servis a dily. A kdyz uz neco v Rusku vydrzi tak to fakt uz za neco stoji! Takze MAN!
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
ja mam zkusenost s manem a dafem..
MAN-sice nemel spani kabina mala,ale drzak..nemuzu na nej rict jedini slovo,..za cely 2roky drzel vse jak melo,a ze v ty firme se mu servis dopraval tak nejak na pul..
DAF LF- kabina bez spani,melo to boudu pony a spani nahore..
malo prostoru sice,ale tez drzak..za 2roky bez problemu,a hlavne at si byl nalozenej(prelozenej)porad upaloval..
nemam zkusenosti osobni s ivecem,ale osobne kdybych schanel auto na podnikani nakou 7.5t ci 12t snazil bych se jit do iveca..prece jen velka bouda,postel za sedackama bez nutnosti sklapet sedacky...
MAN-sice nemel spani kabina mala,ale drzak..nemuzu na nej rict jedini slovo,..za cely 2roky drzel vse jak melo,a ze v ty firme se mu servis dopraval tak nejak na pul..
DAF LF- kabina bez spani,melo to boudu pony a spani nahore..
malo prostoru sice,ale tez drzak..za 2roky bez problemu,a hlavne at si byl nalozenej(prelozenej)porad upaloval..
nemam zkusenosti osobni s ivecem,ale osobne kdybych schanel auto na podnikani nakou 7.5t ci 12t snazil bych se jit do iveca..prece jen velka bouda,postel za sedackama bez nutnosti sklapet sedacky...
Tak ja s tema anglicakama jak tady tomu rikate, nemam vubec skusenosti nakolik jezdim cely zivot tatrou, a mel jsem a i ted mam avii turbo furgona kterym zajistuji dopravu dilu a agregatu.
Ja jak jsem psal tak jenom co se mne dostava do usi od tech ruznych provozovatelu, tak nejvice si pochvaluji MAN. A ja si take myslim ze ten MAN je asi nejidealnejsi reseni, i kdyz ja mam k tomu fest daleko!
Ja jak jsem psal tak jenom co se mne dostava do usi od tech ruznych provozovatelu, tak nejvice si pochvaluji MAN. A ja si take myslim ze ten MAN je asi nejidealnejsi reseni, i kdyz ja mam k tomu fest daleko!
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Vykašlal bych se na nějaké značkování, jestli je lepší to, nebo ono. Vem ten nejlepší stav, co se ti za ten napnutý rozpočet naskytne. Není to na žádné vyskakování, takže musíš dobře vybírat, možná nejekonomičtěji by vyšlo Daily, nebo něco podobného s vlekem
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů