Moderátoři: cuisine, Mykesh, Pavel Bíteš, mili
Deaktivace ADBlue DAF XF105
Dobrý den,
Nabízím deaktivaci ADBlue pro DAF XF105 softwarovou metodou, nikoli emulator.
Možno i zvýšení výkonu u motorů Paccar MX.
Více info na adblue@post.cz
Nabízím deaktivaci ADBlue pro DAF XF105 softwarovou metodou, nikoli emulator.
Možno i zvýšení výkonu u motorů Paccar MX.
Více info na adblue@post.cz
-
- Příspěvky: 134
- Registrován: sob led 31, 2009 4:50 pm
- Bydliště: Olomouc
-
- Příspěvky: 134
- Registrován: sob led 31, 2009 4:50 pm
- Bydliště: Olomouc
Zajímalo by mě, kde na tohle chodíte..
Žádný software se automaticky neaktualizuje a v seznamu prací pro prohlídku takový pokyn není..
V případě že máte upravenou jednotku, tak když přijedete do servisu, tak příjímacímu technikovi řeknete, že si nepřejete manipulovat se softwarem. On to musí akceptovat..
Žádný software se automaticky neaktualizuje a v seznamu prací pro prohlídku takový pokyn není..
V případě že máte upravenou jednotku, tak když přijedete do servisu, tak příjímacímu technikovi řeknete, že si nepřejete manipulovat se softwarem. On to musí akceptovat..
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11909
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Adblue
hele vy mistři , a jakou dáváte záruku , když někomu strčí čidlo do vejfucku venku ?? za tyhle "zlepšováky" by jste všichni zasloužili nakopat do prdele
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 134
- Registrován: sob led 31, 2009 4:50 pm
- Bydliště: Olomouc
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11909
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Dobrý den,
Vůbec se s nikým tady nechci dohadovat, a už vůbec někoho přesvědčovat že naše úprava je ta nejlepší.. je každého svobodná věc jak se svým autem nakládá..tady v republice je velmi mnoho firem které tuto úpravu nabízí pomocí čínského CAN emulátoru, který nejenom funguje jako smyčka pro CANové zprávy ale ještě se připojením zasahuje do CAN vedení auta a nelze použít při již nastalé poruše EAS systému.. co se týče sondy ve výfuku, tak bohužel toto zjištění není možné, protože ani "Božský" německý celník nemá sondu která je schopná změřit obsah NOX ve výfukových plynech u EURO 5 vozů, a mimochodem pokud se měří emise, tak se měří hlavně obsah CO a obsah pevných částic ve výfukových plynech. Pro měření NOX je potřeba velmi vysoké teploty před a za clonou katalyzátoru, kterou na místě není možno dosáhnout. Tím chci říci, že auta EURO 5 a EURO 6 mají ve výfuku mnohokrát sofistikovanější emisní stanici než jakákoliv STK u nás a v německu.. Co se týče obsahu pevných částic ve výfukových plynech tak motory Paccar MX v normě EURO 5 nejsou vybaveny filtrem DPF takže tuto normu splní i bez ADBLUE..
Vůbec se s nikým tady nechci dohadovat, a už vůbec někoho přesvědčovat že naše úprava je ta nejlepší.. je každého svobodná věc jak se svým autem nakládá..tady v republice je velmi mnoho firem které tuto úpravu nabízí pomocí čínského CAN emulátoru, který nejenom funguje jako smyčka pro CANové zprávy ale ještě se připojením zasahuje do CAN vedení auta a nelze použít při již nastalé poruše EAS systému.. co se týče sondy ve výfuku, tak bohužel toto zjištění není možné, protože ani "Božský" německý celník nemá sondu která je schopná změřit obsah NOX ve výfukových plynech u EURO 5 vozů, a mimochodem pokud se měří emise, tak se měří hlavně obsah CO a obsah pevných částic ve výfukových plynech. Pro měření NOX je potřeba velmi vysoké teploty před a za clonou katalyzátoru, kterou na místě není možno dosáhnout. Tím chci říci, že auta EURO 5 a EURO 6 mají ve výfuku mnohokrát sofistikovanější emisní stanici než jakákoliv STK u nás a v německu.. Co se týče obsahu pevných částic ve výfukových plynech tak motory Paccar MX v normě EURO 5 nejsou vybaveny filtrem DPF takže tuto normu splní i bez ADBLUE..
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11909
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
velevážení znalci, na "západ" od nás , co takový vykuky přímo milujou neměří Nox to nemají zapotřebí , ale měří samotnouu funkci, tedy jestli je sračka opravdu do spalin vtřikovaná , a měří jestli spaliny tu dávku sračky opravdu obsahují .... a za těch pár šupů normálně uvažující člověk riskovat nebude ....a pokud někdo jezdí za náklady a tímhle si ušetří na piváka, tak mi ho je předem líto
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 134
- Registrován: sob led 31, 2009 4:50 pm
- Bydliště: Olomouc
Máte pravdu v tom , že kvůli úspoře na adblue se tyto úpravy nedělají.. ale když Vám odejde jednotka EAS za 54000,- tak už to zas tak málo šupů není..Každý Nox senzor je 12000,-.. To co říkáte o měření obsahu močoviny ve výfukových plynech je naprosto mimo mísu..po vstříknutí do velmi horkých výfukových plynů se močovina rozkládá a váže na sebe Nox..tudíž na konci výfukové roury žádnou koncentraci močoviny nenaměříte. Adblue je do výfuku vstřikováno pouze za splnění podmínek které určuje jednotka EAS a jednotka motoru, a to pouze při dosažení teploty 275° za clonou katalyzátoru.. a této teploty nikdy bez zátěže nedosáhnete..a to, že by se celník válel pod lowdeckem a vyndaval trysku z výfuku je na silnici neproveditelné..
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11909
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Adblue
aha a jeli jste někdy delším tunelem ? a čuchli jste si řádně ? tam ta sračka přímo čpí , tudíž Vy tu lžete , to je nad slunce jasný i amaterovi , a nejen že ta sračka čpí , ale rozežírá všechno starší zařízení tunelů jako kyselina, to dávkování totiž až tak dokonalý , jak se nás tu snažíte přesvědčit není.... motory o stejném objemu a v průměru na stejný trase mají rozdíl ve spotřeba AD až 1 litr /100 to je divné nebo ne ? a že jednotka stojí x tisíc ? pokud nemám na to abych auto provozoval, tak to asi nemůžu dělat.... i když použít motor z T 815 V12 by byla zajímavá "unifikace " v jediném na čem se shodnem je : že 50 a víc litrů za zasranou krabici je nehorázný svinstvo .... že i ceny některých servisů za jejich mizerný "služby" je taky kurvárna a nenažranost .... komunizmus skončil ..doba baj pásů taky , co je z výroby na autě by mělo fungovat a amaterizmus by se trpět neměl, to je můj náhled na věc ...je mi líto , že Vám kazím "kšeft"
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Mě žádný jak vy říkáte "kšeft" nekazíte, spíš jsem tady chtěl popsat jakým způsobem systém funguje ale bohužel nemůžeme tady vést smysluplnou debatu když nemáte základní znalosti o funkci a provozu sytému EAS.. pokud tvrdíte, že já tady lžu, na základě toho, že se Vám v tunelu zdá že cítíte ADBlue tak je to debata o ničem.. Ne všechny auta jezdí po veřejných komunikacích, a mají s EAS problémy..
Zpět na „Nabídky služeb a zboží pro truckery“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti