Moderátoři: cuisine, Mykesh, Pavel Bíteš, mili

Adblue
Příspěvky: 6
Registrován: pon čer 01, 2015 11:13 am
Bydliště: ČR

Deaktivace ADBlue DAF XF105

Příspěvek

Dobrý den,
Nabízím deaktivaci ADBlue pro DAF XF105 softwarovou metodou, nikoli emulator.
Možno i zvýšení výkonu u motorů Paccar MX.

Více info na adblue@post.cz
čtv čer 04, 2015 8:43 am

truckservis24
Příspěvky: 134
Registrován: sob led 31, 2009 4:50 pm
Bydliště: Olomouc

Příspěvek

Co se stane,když mi v servisu zaktualizují software na autě?
Od doby,kdy vynalezli peníze,mi nemusíte za mou práci děkovat.
sob čer 06, 2015 12:34 am

Adblue
Příspěvky: 6
Registrován: pon čer 01, 2015 11:13 am
Bydliště: ČR

Příspěvek

Samozřejmě pokud se software v jednotce přehraje na základní tak je úprava nefukční..Není žádný důvod aby servis přehrával software jednotky, a žádné aktualizace softwaru pro XF105 neexistují..
sob čer 06, 2015 7:01 pm

truckservis24
Příspěvky: 134
Registrován: sob led 31, 2009 4:50 pm
Bydliště: Olomouc

Příspěvek

Servis soft při prohlídce kontroluje a v případě špatného(jiný,nebo neaktuální) aktualizuje.(seznam prací a kontrol při prohlídce určených Dafem).Aktualizací na 105 už sice moc není,ale občas se nějaká objeví.Nebo se pletu?
Od doby,kdy vynalezli peníze,mi nemusíte za mou práci děkovat.
úte čer 09, 2015 11:18 am

DAF-DAF
Příspěvky: 23
Registrován: sob zář 29, 2012 7:46 pm
Bydliště: ČR

Příspěvek

Nepleteš, když i náhodou přijedeš na servis a mechanik připojí diagnostiku, automaticky se nahraje nejnovější soft.
stř čer 10, 2015 10:27 pm

Adblue
Příspěvky: 6
Registrován: pon čer 01, 2015 11:13 am
Bydliště: ČR

Příspěvek

Zajímalo by mě, kde na tohle chodíte..
Žádný software se automaticky neaktualizuje a v seznamu prací pro prohlídku takový pokyn není..
V případě že máte upravenou jednotku, tak když přijedete do servisu, tak příjímacímu technikovi řeknete, že si nepřejete manipulovat se softwarem. On to musí akceptovat..
čtv čer 11, 2015 10:01 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11909
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Adblue

Příspěvek

hele vy mistři , a jakou dáváte záruku , když někomu strčí čidlo do vejfucku venku ?? :roll: za tyhle "zlepšováky" by jste všichni zasloužili nakopat do prdele
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob čer 13, 2015 11:14 pm

truckservis24
Příspěvky: 134
Registrován: sob led 31, 2009 4:50 pm
Bydliště: Olomouc

Příspěvek

Záruku máš takovou,že jsi zaručeně v prdeli a to se přece vyplatí!
Od doby,kdy vynalezli peníze,mi nemusíte za mou práci děkovat.
pon čer 15, 2015 9:12 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11909
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

:thumbud:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
úte čer 16, 2015 7:36 am

Adblue
Příspěvky: 6
Registrován: pon čer 01, 2015 11:13 am
Bydliště: ČR

Příspěvek

Dobrý den,

Vůbec se s nikým tady nechci dohadovat, a už vůbec někoho přesvědčovat že naše úprava je ta nejlepší.. je každého svobodná věc jak se svým autem nakládá..tady v republice je velmi mnoho firem které tuto úpravu nabízí pomocí čínského CAN emulátoru, který nejenom funguje jako smyčka pro CANové zprávy ale ještě se připojením zasahuje do CAN vedení auta a nelze použít při již nastalé poruše EAS systému.. co se týče sondy ve výfuku, tak bohužel toto zjištění není možné, protože ani "Božský" německý celník nemá sondu která je schopná změřit obsah NOX ve výfukových plynech u EURO 5 vozů, a mimochodem pokud se měří emise, tak se měří hlavně obsah CO a obsah pevných částic ve výfukových plynech. Pro měření NOX je potřeba velmi vysoké teploty před a za clonou katalyzátoru, kterou na místě není možno dosáhnout. Tím chci říci, že auta EURO 5 a EURO 6 mají ve výfuku mnohokrát sofistikovanější emisní stanici než jakákoliv STK u nás a v německu.. Co se týče obsahu pevných částic ve výfukových plynech tak motory Paccar MX v normě EURO 5 nejsou vybaveny filtrem DPF takže tuto normu splní i bez ADBLUE..
pát čer 19, 2015 4:52 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11909
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

velevážení znalci, na "západ" od nás , co takový vykuky přímo milujou neměří Nox to nemají zapotřebí , ale měří samotnouu funkci, tedy jestli je sračka opravdu do spalin vtřikovaná , a měří jestli spaliny tu dávku sračky opravdu obsahují .... a za těch pár šupů normálně uvažující člověk riskovat nebude ....a pokud někdo jezdí za náklady a tímhle si ušetří na piváka, tak mi ho je předem líto :lol:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob čer 20, 2015 2:42 pm

truckservis24
Příspěvky: 134
Registrován: sob led 31, 2009 4:50 pm
Bydliště: Olomouc

Příspěvek

:thumbud: :thumbud:
Od doby,kdy vynalezli peníze,mi nemusíte za mou práci děkovat.
sob čer 20, 2015 4:54 pm

Adblue
Příspěvky: 6
Registrován: pon čer 01, 2015 11:13 am
Bydliště: ČR

Příspěvek

Máte pravdu v tom , že kvůli úspoře na adblue se tyto úpravy nedělají.. ale když Vám odejde jednotka EAS za 54000,- tak už to zas tak málo šupů není..Každý Nox senzor je 12000,-.. To co říkáte o měření obsahu močoviny ve výfukových plynech je naprosto mimo mísu..po vstříknutí do velmi horkých výfukových plynů se močovina rozkládá a váže na sebe Nox..tudíž na konci výfukové roury žádnou koncentraci močoviny nenaměříte. Adblue je do výfuku vstřikováno pouze za splnění podmínek které určuje jednotka EAS a jednotka motoru, a to pouze při dosažení teploty 275° za clonou katalyzátoru.. a této teploty nikdy bez zátěže nedosáhnete..a to, že by se celník válel pod lowdeckem a vyndaval trysku z výfuku je na silnici neproveditelné..
sob čer 20, 2015 4:58 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11909
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Adblue

Příspěvek

:think: :thumbud: :wall: :wall: :D

aha a jeli jste někdy delším tunelem ? a čuchli jste si řádně ? tam ta sračka přímo čpí , tudíž Vy tu lžete , to je nad slunce jasný i amaterovi , a nejen že ta sračka čpí , ale rozežírá všechno starší zařízení tunelů jako kyselina, to dávkování totiž až tak dokonalý , jak se nás tu snažíte přesvědčit není.... motory o stejném objemu a v průměru na stejný trase mají rozdíl ve spotřeba AD až 1 litr /100 to je divné nebo ne ? a že jednotka stojí x tisíc ? pokud nemám na to abych auto provozoval, tak to asi nemůžu dělat.... i když použít motor z T 815 V12 by byla zajímavá "unifikace " v jediném na čem se shodnem je : že 50 a víc litrů za zasranou krabici je nehorázný svinstvo .... že i ceny některých servisů za jejich mizerný "služby" je taky kurvárna a nenažranost .... komunizmus skončil ..doba baj pásů taky , co je z výroby na autě by mělo fungovat a amaterizmus by se trpět neměl, to je můj náhled na věc ...je mi líto , že Vám kazím "kšeft" :wink:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned čer 21, 2015 5:24 pm

Adblue
Příspěvky: 6
Registrován: pon čer 01, 2015 11:13 am
Bydliště: ČR

Příspěvek

Mě žádný jak vy říkáte "kšeft" nekazíte, spíš jsem tady chtěl popsat jakým způsobem systém funguje ale bohužel nemůžeme tady vést smysluplnou debatu když nemáte základní znalosti o funkci a provozu sytému EAS.. pokud tvrdíte, že já tady lžu, na základě toho, že se Vám v tunelu zdá že cítíte ADBlue tak je to debata o ničem.. Ne všechny auta jezdí po veřejných komunikacích, a mají s EAS problémy..
pon čer 22, 2015 2:00 pm

Odpovědět

Zpět na „Nabídky služeb a zboží pro truckery“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti