Moderátor: cuisine
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 4908
- Registrován: sob pro 11, 2010 5:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: A-6 Norimberk
Na A6 je unfal denne,co je na tom divneho to nevim.Staci kouknout do spiglu na ty jasnovidce co maji odstup tri metry za tebou,v zakazu predjizdeni,a neni se cemu divit.Na spz se ani nedivam radeji(CZ,SK,RO)
Neřeším...
Re: A-6 Norimberk
14327
.
A 9
Münchberg
richtung Nürnberg
( Seniorengruppe aus Sachsen,
war auf dem Weg zum Gardasee/iTA )

http://www.bild.de/news/inland/busunglu ... .bild.html
Ještě že to nebyl český autobus
To bychom četli o jeho technickém stavu, morálce českých řidičů
a celém východním hospodářství, celý týden.
názor na Novinkách
https://www.novinky.cz/diskuse?id=49139 ... tionId=742
Der gerammte LKW
hatte offenbar Kissen und Betten geladen,
laut Polizei fing er sofort Feuer.
bild.de
.
A 9
Münchberg
richtung Nürnberg
( Seniorengruppe aus Sachsen,
war auf dem Weg zum Gardasee/iTA )

http://www.bild.de/news/inland/busunglu ... .bild.html
Ještě že to nebyl český autobus
To bychom četli o jeho technickém stavu, morálce českých řidičů
a celém východním hospodářství, celý týden.
názor na Novinkách
https://www.novinky.cz/diskuse?id=49139 ... tionId=742

Der gerammte LKW
hatte offenbar Kissen und Betten geladen,
laut Polizei fing er sofort Feuer.
bild.de
\9/
Re: A-6 Norimberk
A 9
Münchberg
richtung Nürnberg

Nach Bus-Inferno
Innenraum-Materialien sind ein Problem
Siegfried Brockmann,
Leiter der Unfallforschung der Versicherer,
sagte im ARD-Brennpunkt am Montagabend:
„Das große Problem
liegt in den Innenraum-Materialien der Busse:
Sie sind deutlich leichter entflammbar als die, die die Deutsche Bahn verbauen muss“
http://www.mittelbayerische.de/bayern-n ... 36807.html
Münchberg
richtung Nürnberg

Nach Bus-Inferno

Siegfried Brockmann,
Leiter der Unfallforschung der Versicherer,
sagte im ARD-Brennpunkt am Montagabend:
„Das große Problem
liegt in den Innenraum-Materialien der Busse:
Sie sind deutlich leichter entflammbar als die, die die Deutsche Bahn verbauen muss“
http://www.mittelbayerische.de/bayern-n ... 36807.html
\9/
Re: A-6 Norimberk
Ja neviem o tej nehode vobec nic, len som zachytil zopar sprav v radiu. Ani na internete som to nepozeral.
Dnes, o nehode dost vela vraveli v roznych nemeckych rozhlasovych staniciach. S mojou velmi slabou nemcinou sa my zdalo, ze tam dost kritizovali ostatnych soferov, ze nehasili a nepomohli. (Neviem ci som spravne tomu rozumel, ani som na to co hovoria moc nedaval pozor). Ale pri tej kritike, co isla z radia na adresu nepomahajucich soferov ma napadla jedna vec.
Chcu aby sme pri nehode pomahali, zachranovali, poskytovali prvu pomoc, hasili... a to je spravne, ALE...
Aka je realita v beznom zivote, v praci a to nielen v tom nasom soferskom?
V realnom zivote sa vy ako sofer, ako zamestnanec, ako obcan nesmiete chytit nicoho, na co nemate opravnenie, skolenie, kurz, atestaciu, psychotest... Nesmiete vykonavat nic bez platneho preukazu. Vsade musite mat bagandze, prilbu, okuliare, rukavice... Reflexne vesty uz nosia aj uradnici vo fabrikach. Na vsetko musia byt len odbornici, nic si nesmiete urobit sam, lebo porusujete zakon, vyhlasku, normu a cojaviem co vsetko este. Cokolvek co vykonate bez prikazu, bez povolenia, bez dozoru je spatne a mozete byt za to potrestany a v pripade pruseru vam prestane platit poistka...
Chcem tym povedat len jedno. Dnesna doba cielene vychovava z ludi nesamostatnych debilov. Honba za bezpecnostou prace a honba za bezpecnostou kdekolvek sa uz davno zvrhla na nieco skodlive a podla mna vytvara viac skody ako osohu.
A vysledok je mozno taky, ze pri tej nehode stoja ludia a pozeraju sa na to, ako autobus pomaly zacina horiet a v nom sa pomalicky opekaju dochodci. A nikto nepomoze. Lebo kazdy caka na prichod profesionalov, na kompetentnych a vyskolenych odbornikov.
Na jednu stranu chceme aby ludia dodrziavali kdejaky bezpecnostny nezmysel a nikdy nic neporusovali, a na druhu stranu , ked sa stane pruser, chceme aby ti isti ludia zachranovali, hasili a poskytovali prvu pomoc...
Teraz to napisem ako riadna svina, ale mozno si nejaky sofer kamiona co tam stal a pozeral sa na to, ako to zacina horiet v duchu vravel... Ja tam teraz vystriekam svoje dva hasicaky a co potom, kde ich naplnim? Zajtra ma skontroluje policia a este za to dostanem pokutu, ze su prazdne a ze maju odtrhnute plomby... seriem na to...
Dnes, o nehode dost vela vraveli v roznych nemeckych rozhlasovych staniciach. S mojou velmi slabou nemcinou sa my zdalo, ze tam dost kritizovali ostatnych soferov, ze nehasili a nepomohli. (Neviem ci som spravne tomu rozumel, ani som na to co hovoria moc nedaval pozor). Ale pri tej kritike, co isla z radia na adresu nepomahajucich soferov ma napadla jedna vec.
Chcu aby sme pri nehode pomahali, zachranovali, poskytovali prvu pomoc, hasili... a to je spravne, ALE...
Aka je realita v beznom zivote, v praci a to nielen v tom nasom soferskom?
V realnom zivote sa vy ako sofer, ako zamestnanec, ako obcan nesmiete chytit nicoho, na co nemate opravnenie, skolenie, kurz, atestaciu, psychotest... Nesmiete vykonavat nic bez platneho preukazu. Vsade musite mat bagandze, prilbu, okuliare, rukavice... Reflexne vesty uz nosia aj uradnici vo fabrikach. Na vsetko musia byt len odbornici, nic si nesmiete urobit sam, lebo porusujete zakon, vyhlasku, normu a cojaviem co vsetko este. Cokolvek co vykonate bez prikazu, bez povolenia, bez dozoru je spatne a mozete byt za to potrestany a v pripade pruseru vam prestane platit poistka...
Chcem tym povedat len jedno. Dnesna doba cielene vychovava z ludi nesamostatnych debilov. Honba za bezpecnostou prace a honba za bezpecnostou kdekolvek sa uz davno zvrhla na nieco skodlive a podla mna vytvara viac skody ako osohu.
A vysledok je mozno taky, ze pri tej nehode stoja ludia a pozeraju sa na to, ako autobus pomaly zacina horiet a v nom sa pomalicky opekaju dochodci. A nikto nepomoze. Lebo kazdy caka na prichod profesionalov, na kompetentnych a vyskolenych odbornikov.
Na jednu stranu chceme aby ludia dodrziavali kdejaky bezpecnostny nezmysel a nikdy nic neporusovali, a na druhu stranu , ked sa stane pruser, chceme aby ti isti ludia zachranovali, hasili a poskytovali prvu pomoc...
Teraz to napisem ako riadna svina, ale mozno si nejaky sofer kamiona co tam stal a pozeral sa na to, ako to zacina horiet v duchu vravel... Ja tam teraz vystriekam svoje dva hasicaky a co potom, kde ich naplnim? Zajtra ma skontroluje policia a este za to dostanem pokutu, ze su prazdne a ze maju odtrhnute plomby... seriem na to...
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2164
- Registrován: úte úno 22, 2011 4:08 pm
- Bydliště: Hanušovce nad Topľou
Re: A-6 Norimberk
sof: zrhnul si to do dnešnej reality, to sa neda vôbec kritizovať
oli oli janko,
v robote mal manko,
bez rozumu bez lásky,
kradol z pumby bandasky
v robote mal manko,
bez rozumu bez lásky,
kradol z pumby bandasky
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 4908
- Registrován: sob pro 11, 2010 5:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: A-6 Norimberk
Stim hasicakem co mam ja aspon jsem neuhasil ani horici pneumatiku od kolegy na Slovensku u Braniska,horelo mu kolo na vleku,sel jsem do akce,ale ucinek mizerny.Ten bus je hrozna nehoda,za volantem kamionu jak zaspis,zabijes sam sebe vetsinou,zaa volantem busu jsou nasledky fatalni,proto bych stim nikdy nejezdil.
Neřeším...
Re: A-6 Norimberk
Bus-Inferno
A 9
der unfall-bus
VDL Futura FHD2
drei Jahre alt und zuletzt im April vom Tüv

https://www.youtube.com/watch?v=cmkIwxlFqcw
Proč autobus shořel
in diesem Ausmaß
-do tla
https://www.welt.de/wissenschaft/articl ... l#Comments

Infografik Die Welt
oprava 3.aug. 2:50

Heiko F.
pred 15 hod
Der Artikel enthält m.E. einige Fehler.
Tento článok obsahuje niektoré chyby.
Busse brennen vergleichsweise häufig und relativ schnell.
Allerdings ist ein Motorraumbrand mit schneller Evakuierung relativ unspektakulär.
In diesem Fall sehe ich die Brandursache in den im Deformationsbereich untergebrachten Batterien,
die im Bus entsprechend leistungsstark sind.
Eventuell war nach Ein- und Ausbauten, wie so oft, der Pluspol nichtmal mehr gegen Masse abgedeckt.
Ein Kurzschloss Batteriepluspol gegen Masse erklärt erstens die eventuell folgende Explosion einer oder beider Batterien, unter dem Fahrerarbeitsplatz (dort wurde wohl der erste Brandausbruch bemerkt),
dazu der eventuell aufgerissene Kunststofftank (ebenfalls im Deformationsbereich), gibt die notwendige
Zündtemperatur für den ansonsten nicht so leicht entflammbaren Diesel und und erklärt zusammen mit an vielen Stellen durch den Kurzschluss glühenden Kabeln,
die schnelle Brandausbreitung.
Ein VDL Futura, wie wohl das Unglücksfahrzeug, 3 Jahre alt ,
verfügt weder über einen Notbremsasistenten, noch Abstandregeltempomat, noch Spurhalteassistent.
Selbst bei Fahrzeugen neuester Bauart, sind diese bei prominenten Herstellern abschaltbar.
Für mich (Heiko F.)
an Unding....
heute.at
03. Juli 2017
"Bus brannte vor Aufprall"
Siegfried Brockmann
vom Gesamtverband der Deutschen Versicherer
sagte zur deutschen "Bild"-Zeitung:
"Ich denke,
der Bus hat schon vor dem Zusammenstoß mit dem Lkw gebrannt.
Wahrscheinlich gab es einen Brand im Motorraum"
/
"Myslím, (S.B.)
že autobus horel pred zrážkou s LKW
Pravdepodobne došlo k požiaru v motorovom priestore"
A 9
der unfall-bus
VDL Futura FHD2
drei Jahre alt und zuletzt im April vom Tüv

https://www.youtube.com/watch?v=cmkIwxlFqcw
Proč autobus shořel
in diesem Ausmaß

-do tla
https://www.welt.de/wissenschaft/articl ... l#Comments

Infografik Die Welt
oprava 3.aug. 2:50

Heiko F.
pred 15 hod
Der Artikel enthält m.E. einige Fehler.
Tento článok obsahuje niektoré chyby.
Busse brennen vergleichsweise häufig und relativ schnell.
Allerdings ist ein Motorraumbrand mit schneller Evakuierung relativ unspektakulär.
In diesem Fall sehe ich die Brandursache in den im Deformationsbereich untergebrachten Batterien,
die im Bus entsprechend leistungsstark sind.
Eventuell war nach Ein- und Ausbauten, wie so oft, der Pluspol nichtmal mehr gegen Masse abgedeckt.
Ein Kurzschloss Batteriepluspol gegen Masse erklärt erstens die eventuell folgende Explosion einer oder beider Batterien, unter dem Fahrerarbeitsplatz (dort wurde wohl der erste Brandausbruch bemerkt),
dazu der eventuell aufgerissene Kunststofftank (ebenfalls im Deformationsbereich), gibt die notwendige
Zündtemperatur für den ansonsten nicht so leicht entflammbaren Diesel und und erklärt zusammen mit an vielen Stellen durch den Kurzschluss glühenden Kabeln,
die schnelle Brandausbreitung.
Ein VDL Futura, wie wohl das Unglücksfahrzeug, 3 Jahre alt ,
verfügt weder über einen Notbremsasistenten, noch Abstandregeltempomat, noch Spurhalteassistent.
Selbst bei Fahrzeugen neuester Bauart, sind diese bei prominenten Herstellern abschaltbar.
Für mich (Heiko F.)
an Unding....


heute.at
03. Juli 2017
"Bus brannte vor Aufprall"
Siegfried Brockmann
vom Gesamtverband der Deutschen Versicherer
sagte zur deutschen "Bild"-Zeitung:
"Ich denke,
der Bus hat schon vor dem Zusammenstoß mit dem Lkw gebrannt.
Wahrscheinlich gab es einen Brand im Motorraum"
/
"Myslím, (S.B.)
že autobus horel pred zrážkou s LKW
Pravdepodobne došlo k požiaru v motorovom priestore"
Naposledy upravil(a) slobo dne čtv srp 03, 2017 2:51 am, celkem upraveno 1 x.
\9/
Re: A-6 Norimberk
/
Německo
ilustr

Die Bußgelder dürften deutlich steigen
http://www.tagesspiegel.de/politik/rett ... 23128.html
http://www.bussgeld-info.de/autobahn/

Die Rettungsgasse – und wie sie richtig gebildet wird
Foto
ADAC/Bundesverkehrsministerium
nowa kara za niezjechanie na bok = aż 200 euro
+ z dwoma punktami karnymi.
( dotychczas .. zaledwie 20 euro )
http://40ton.net/az-200-euro-mandatu-br ... ien-jazdy/
blokując straż pożarną = 280 euro.

Německo
ilustr

Die Bußgelder dürften deutlich steigen
http://www.tagesspiegel.de/politik/rett ... 23128.html
http://www.bussgeld-info.de/autobahn/

Die Rettungsgasse – und wie sie richtig gebildet wird
Foto
ADAC/Bundesverkehrsministerium

+ z dwoma punktami karnymi.
( dotychczas .. zaledwie 20 euro )
http://40ton.net/az-200-euro-mandatu-br ... ien-jazdy/
blokując straż pożarną = 280 euro.


\9/
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 4908
- Registrován: sob pro 11, 2010 5:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: A-6 Norimberk
Osobne si myslim ze zachranne slozky by meli jezdit odstavnym pruhem.bylo by to mnohem rychlejsi i pohodlnejsi pro ne.A naopak,policie by mela vzdy v pripade zacpy tvrde pokutovat ty vysrance co jezdi odstavnym pruhem v pred,takto to treba funguje ve svajcu,pred Gothardem je stau treba deset km,a nikdo ani s S63AMG nejede odstavnym,policajt s bavorem hezky ceka za svodidlem nekde.
Neřeším...
Re: A-6 Norimberk

Proč autobus shořel


namet Sof
v Re: Kuriozity, bouračky
I když řidič autobusu v poslední chvíli brzdil a pokusil se kamionu vyhnout zabočením doprava,
nedokázal už srážce zabránit.
Náraz zasáhl levou stranu přední části autobusu a způsobil její posunutí o půldruhého až dva metry dozadu.
Právě v poškozeném prostoru byla baterie, elektrické vedení a náhradní nádrž.
Náraz způsobil zkrat, po němž začala hořet pohonná látka, která vytékala z prasklé náhradní nádrže.
Zdroj:
http://zpravy.idnes.cz/nehoda-bavorsko- ... anicni_ert
ilustr. foto
https://www.welt.de/img/vermischtes/mob ... avaria.jpg
\9/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host