Mýtné v Německu, tipy na truckstopy, pravidla apod.

Moderátor: cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
topliner580
Příspěvky: 147
Registrován: úte zář 14, 2010 4:05 pm
Bydliště: HORNÍ SKRÝCHOV/ Ålesund Norway

Příspěvek

jo a s euro trojkou ty dálnice bude platit kdo... :P
sob bře 12, 2011 8:41 am

Uživatelský avatar
fahrer
Příspěvky: 661
Registrován: ned čer 08, 2008 1:51 pm

Příspěvek

Docela by mě zajímalo, kolik maj povoleno 7,5 a 12tuny. Případně, jak se na to dívaj jejich cajti. Jedu si 90 a každou chvíli, mě taková mrcha poměrně snadno předjede. Tipoval bych, že jezděj i přes 100. :)
stř črc 27, 2011 10:10 am

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

topliner580

Příspěvek

taky mám e-3 a po šousce jezdim jen když se to trošku vyplatí furth rozenheim jinak ne.... v noci do 80 ve dne 70-75 jak kde, ve vsi se chovám (snažim se) jako člověk, ne jako hovado z východu....někde i 40 je moc....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
stř črc 27, 2011 10:18 pm

Uživatelský avatar
topliner580
Příspěvky: 147
Registrován: úte zář 14, 2010 4:05 pm
Bydliště: HORNÍ SKRÝCHOV/ Ålesund Norway

Příspěvek

my jezdíme šouskama kus od Hamburgu, v noci 80-90 ve dne těch 70 ( podle provozu ) v obci jak říkáš ty ;) jinak ty euro3 musej jít za chvíli do kopru si myslim. . . a docela se na to těšim aspoň se začne něco dít s našim dezolátnim vozovim parkem :idea:
stř črc 27, 2011 10:32 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

njn nemůžem mít všichni brka v palbě.......pak by to byl na strasse samej frajer a žádnej šofér :D :D
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
stř črc 27, 2011 10:52 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

:D :D :D Zdar!
No nevím jestli jsou E5 brka,s ním ted jezdím a co bych dal za poctivou E1 nebo E2 neuškrcenou,a bez tý močůvky která mi vždycky dojde když to nejmín potřebuju!!! :D :D :D Správnej náklaďák má hezky hulit!!!
TTN :D
sob led 28, 2012 6:23 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ma zkusenost-rok 2010,bundesstrase u Amberg,cas 23H50min-namerena rychlost 87kmh.z kopce.4km mi odecetl jako tolerance,furt to bylo o 23km vice nez je povolena,rekl jen ze to je prilis,do 70km je normal ale pres 80nejede ani nemec.100e a jel jsem dal
Neřeším...
úte říj 16, 2012 4:38 pm

zindy
Příspěvky: 3
Registrován: úte kvě 26, 2009 10:26 am

Příspěvek

Ahoj,

měl bych dotaz ohledně zákazu předjíždění. Na A6 respektive na A81 je zákaz předjíždění 6-19 a je tam hranatá cedule 7,5t. Ta hmotnost je celkvá hmotnost, nebo okamžitá hmotnost? Jezdím točky do Švýcar a zpět se vracím s vlekem naloženým na autě. Celková hmotnost je na zpáteční cestě pod 12t podle auta, ale okamžitou hmotností bych se měl motat právě okolo těch 7,5 tuny, nicméně nerad bych si ověřoval svou chybu při placení pokuty za předjíždění. Nejde mi tolik o předjíždění za každou cenu a blokování osobáků, ale spíš abych se nevlekl za někým kdo tam frčí 80 a podobně, když bych nemusel.

díky za info.
čtv čer 06, 2013 2:42 pm

Uživatelský avatar
fahrer
Příspěvky: 661
Registrován: ned čer 08, 2008 1:51 pm

Příspěvek

Jestli si to dobře pamatuju, tak to byla celková. A většinou se všichni táhli za holanďanem s karavanem. :)
čtv čer 06, 2013 4:56 pm

Uživatelský avatar
Icewinter
Příspěvky: 1114
Registrován: stř říj 07, 2009 11:37 am
Bydliště: Ledeč nad Sázavou

Příspěvek

okamzita se ti nikde nebere.. pokud ses prazdnej mas hmotnost provozni, pokud mas na aute jednu paletku a vic uz pocitas celkovou hmotnost.. tak mi to bylo podano od kamarada co nastoupil u celnaku...
pon čer 10, 2013 4:42 pm

Uživatelský avatar
fahrer
Příspěvky: 661
Registrován: ned čer 08, 2008 1:51 pm

Příspěvek

Celňáka bych jako znalce čehokoliv zrovna nebral. Je ale možné, že protože jsou kongové, tak si to tak vykládají.
pon čer 10, 2013 5:10 pm

milhaus
Příspěvky: 280
Registrován: pát lis 26, 2010 8:06 pm
Bydliště: Třebíč / Ostrava

Příspěvek

Zasslechl jsem, že němečtí policajti kontrolujou jak jsou uložená prkna ( mezi sloupkama ) u plachtových návěsů...Myslím jako že musí být ve třech řadách odspodu...takže klasika 2 dole pak nad nima a pak ještě jedno....Je na tom něco pravdy?? Někdy když spěchám tak je nedávám až nahoru...
Nežijem proto aby jsme pracovali, pracujem proto aby jsme žili...
ned led 19, 2014 10:23 am

mtc

Příspěvek

Mě kontrolovali jak mám zakurtovaný náklad a prkna je nezajímali.Spíš chtěli kolečka a ještě koukal jak jsou staré kurty ( měl jsem týden staré ) tak vše ok a gute fahrt
pát led 24, 2014 10:50 pm

delivio

Příspěvek

milhaus

To vše řešli normy VDI 2700 a DIN75410 a jejich části. Normy pro Zajištění nákladu a to jak pro malé auta tak velké.
Mám dojem,že ta norma 75..... je aktuální.Má několik částí

V tvém případě zabránění pohybu proti bočnímu posuvu
ned led 26, 2014 11:08 am

Lukáš Mar1k
wordkop
Příspěvky: 214
Registrován: úte úno 01, 2011 12:43 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Zdravím všechny, chtěl bych se zerptat, jak to mají němci s hmotnostma, jezdím na jedno místo, ale někdo mi říká že to počítají na celkovou a někdo mi zase říká na okamžitou, takže mám v tom zmatek. Kdyby byl někdo tedy tak hodný a osvětlil mi to, byl bych vděčný. Díky
pát bře 21, 2014 5:17 pm

Odpovědět

Zpět na „Německo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů