Mýtné v Německu, tipy na truckstopy, pravidla apod.

Moderátor: cuisine

Odpovědět
Milan Křístek
Příspěvky: 166
Registrován: úte srp 29, 2006 2:38 pm
Bydliště: Kopřivnice

váha samostatného vozidla

Příspěvek

Chci se zeptat jestli máte někdo přesné informace ?
Jak těžké může být samostatné, 4-nápravové NA na komunikaci ? Např. vyprošťovák na cestě z ČR do D.
Jestli mám správné info, tak 32t nad 3 nápravy a 40 t nad 4 nápravy. Díky předem za pomoc. :D
úte lis 18, 2008 4:03 pm

Helena

Příspěvek

V první řadě je směrodatný, co je napsaný v techničáku, a to nesmíš přesáhnout. Nevím teda, jak je to u takový speciální techniky, která má předimenzovaný nápravy, ale je potřeba extra povolení, když přesáhneš celkovou hmotnost přes 40 tun, nebo, když přesáhneš povolený zatížení na nápravu. Pak potřebuješ povolení podle paragrafu 70. Ale to není tak jednoduchý, protože to se vydává na základě protokolu státní zkušebny (TÜV).
pát lis 21, 2008 11:38 am

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

jj Helčo -co jsem jezdil "kdysi" tak vše co přesahovalo běžný normy -nebo použití + speciální technika musela mít "Váš " TUV

"naše " odtahovky ho asi maj taky -kdyžtak se zeptám...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
pát lis 21, 2008 7:41 pm

Odpovědět

Zpět na „Německo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti