Zdarec chlapci mam nove volvo fh12 a jsem v soku. Mimo jine z nezavysleho topeni
Zda se mi ze ma pouze dve polohy zakluceno a vykluceno Kdyz topim v noci tak v aute je bud vedro nebo zima. Jina poloha tam neni. Vyvod tepla je poze za ridicovo sedakou coz je uplne silene. Hlavne pro spolujezdce. Nevite nekdo jak topeni zlepsit? Diky moc za rady
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob zář 03, 2011 9:26 pm
- Bydliště: petrovice
1. Nový v roce 2012 asi nebude FH12
2. Při použití teplovzdušného bufíku by mj. měly být otevřené všechny výdechy na palubní desce a vypnutá recirkulace - probíhá mixování teploty čerstvým vzduchem zvenku
3. Někdo řeší "zimu u nohou" natažením hadice z výdechu na druhou stranu kabiny
4. U nového modelu už to bude lepší
2. Při použití teplovzdušného bufíku by mj. měly být otevřené všechny výdechy na palubní desce a vypnutá recirkulace - probíhá mixování teploty čerstvým vzduchem zvenku
3. Někdo řeší "zimu u nohou" natažením hadice z výdechu na druhou stranu kabiny
4. U nového modelu už to bude lepší
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
nezavysle na tom, co se tady pýše, tak my to dělal daf. teda něco podobného, zkrátka neseplo topení při poklesu teploty v kabině. bylo vždy třeba vypnout a zapnout. pak seplo a vytopilona max a znova už neseplo. pomohlo jen vyfoukání prachu u sítka přívodu vzduchu pistolí. šlo teda o horkovzduch. a vše fičí tak jak má. třeba to pomůže...
TGX 18.500 EF3
Zdravim vás hoši. celkový stav fh 12 nebo 13 z roku 2012 je tragedie sama, je to fungl novej veterán měl sem fh před patnácti lety a v té době to byl kočár ded mám nové FH a mohu říct že to moje je horší než to co sem měl tenkrát. Žádný nový prvek dokonce do něj chčije jako tenkrát, to to do tedka nikdo neřešil? matrace s pružinama tak to je hit druhé světové války co tam dělá tedˇ to nevím. ovšem nezávislé topení to je opravdový skvost, už jenom samotné umístění v jakési dřevotřískové krabici pod hlavou řidiče stojí za to. takovouhle prasárnu bych čekal u starý liazky. Já mám lehké spaní, ale tohle by asi v noci rušilo i hluchého a když tě nebudí hluk topení tak tě stejně vzbudí vedro nebo zima, jinou poloho tento zázrak nemá.Mě přidělený vůz disponuje údajně velmi účinnou motorovou brzdou, no ta je však úplně směšná v porovnání s jakým koliv typem retarderu. Další "velkou výhodou volva" sou ty velmi moderní světlomety s čočkou, skvělá inovace, ale bohužel ty v noci nesvítí, do toho velikost kabinky, hluk motoru,a jiné netěsnosti mě opravdu nutí opravit slogan "Malé ale volvo" na slogan " Malé a ještě k tomu bohužel volvo" Měl sem možn
ost posledních 7 let jezdit v MAN tga 480 XXL, a můžu zodpovědně prohlásit že toto fungl nové volvo FH se nemůže v ničem srovnat s tím sedum let starým,MAN... ale upřímě něco má volvo opravdsu lepší : rádio, to je pro mě však velmi slabej argument pro to abych si tenhle klumprt koupil ... Brutal J.
ost posledních 7 let jezdit v MAN tga 480 XXL, a můžu zodpovědně prohlásit že toto fungl nové volvo FH se nemůže v ničem srovnat s tím sedum let starým,MAN... ale upřímě něco má volvo opravdsu lepší : rádio, to je pro mě však velmi slabej argument pro to abych si tenhle klumprt koupil ... Brutal J.
radio je mozna dobre. Mene tak uz jeho ovladani na volantu, sam bych z plasteliny vytvoril lepsi.... FH bylo super tak pred 15 lety, dnes je to cele jen anachronismus Jinak s topenim mam uplne stejne zkusenosti, jak je venku pod nulou, tak mrznes. Vodni je asi lepsi, ale to zas stoji balik penez navic
Zdar!
Jezdím s FH 13 starým asi 6let.Jak psal výše kolega,ta bednička na sodovky z roku 50 ve který je ten bufík umístěn mně taky zarazila.Mel jsem problém s tím že se nechtělo rozbíhat,ječelo-byly vyběhaný futra.Dalo se to generálkovat cca za 10tisíc a je OK.Ovšem ta regulace je fakt naprd.Bud mně upeče nebo zmrazí v hlubokém spánku.Ted jsem zjistil že pomáhá zavexlovat tím reostatem u postele tak,aby několikrát cvaknul.Před spaním to udělám,nastavím tak do dvou třetin rozsahu,nechám pootevřenej šíbr tak 1cm a levé okno tak 3-4mm.To geniální umístění sání a výdechu způsobuje výření prachu z podlahy (tahám i sklápěčku a vozím bentonit-přes všechna opatření se pudrovitý prach do kabiny za ten týden natahá a i to málo stačí zpusobit nepříjemnosti)Takže topeníčko si ho zvíří,rozptýlý do vzduchu a pak si ho i natáhne.Co si nenechá uvnitř aby se zaneslo,pošle znova ohřátý do oběhu a plic řidiče..... Dávám proto před spaním před výdech na podlahu vedle sedačky mokrej hadr,nebo mokrou houbu na okna.Vzduch je vlhčí a nevíří to tolik prach.A občes ho profouknu vzduchem pistolí.
TTN
Jezdím s FH 13 starým asi 6let.Jak psal výše kolega,ta bednička na sodovky z roku 50 ve který je ten bufík umístěn mně taky zarazila.Mel jsem problém s tím že se nechtělo rozbíhat,ječelo-byly vyběhaný futra.Dalo se to generálkovat cca za 10tisíc a je OK.Ovšem ta regulace je fakt naprd.Bud mně upeče nebo zmrazí v hlubokém spánku.Ted jsem zjistil že pomáhá zavexlovat tím reostatem u postele tak,aby několikrát cvaknul.Před spaním to udělám,nastavím tak do dvou třetin rozsahu,nechám pootevřenej šíbr tak 1cm a levé okno tak 3-4mm.To geniální umístění sání a výdechu způsobuje výření prachu z podlahy (tahám i sklápěčku a vozím bentonit-přes všechna opatření se pudrovitý prach do kabiny za ten týden natahá a i to málo stačí zpusobit nepříjemnosti)Takže topeníčko si ho zvíří,rozptýlý do vzduchu a pak si ho i natáhne.Co si nenechá uvnitř aby se zaneslo,pošle znova ohřátý do oběhu a plic řidiče..... Dávám proto před spaním před výdech na podlahu vedle sedačky mokrej hadr,nebo mokrou houbu na okna.Vzduch je vlhčí a nevíří to tolik prach.A občes ho profouknu vzduchem pistolí.
TTN
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: pon dub 30, 2012 6:16 pm
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Cauky. TAk to jeceni lozisek je pravidelna nemoc vzduchovych topeni WEBASTO. To se da resit uplne za jinaci peniz nez za 10 tis. Cela generalka bufiku vyjde na 6 tis. Je tam opraveny dnychadlo se zarukou 4 roky a novy horak. Nic vic na tom neni potreba. Co se tyce te nefukkcni regulace,tak cely problem je v tom regulatoru na zadni stene. To je taky resitelne.
Dalsi problem te prasnosti je resitelny. Na saci stranu se umisti vstupni filtr ,ale ten je potreba cas od casu vyprat ve vode.Kdyz to zanedbas,tak se moc nestane ,bufik nenasaje dostatek vzduchu ke chlazeni,bude se prehrivat a nasledne vypinat. To je jedine,co pro to muzes udelat. Uz jsme to resili pro jednu firmu,co vrtala do skaly diry pro naloze na odstrel a po nasich upravach tyhle potize vymizely.
Dalsi problem te prasnosti je resitelny. Na saci stranu se umisti vstupni filtr ,ale ten je potreba cas od casu vyprat ve vode.Kdyz to zanedbas,tak se moc nestane ,bufik nenasaje dostatek vzduchu ke chlazeni,bude se prehrivat a nasledne vypinat. To je jedine,co pro to muzes udelat. Uz jsme to resili pro jednu firmu,co vrtala do skaly diry pro naloze na odstrel a po nasich upravach tyhle potize vymizely.
Dostal jsem volvo FH13 500EEV v listopadu 2011 s "vodníkem" a přijde mi,že si to topí jak chce.Jako né že by to netopilo,ale hlavní problém vidím v izolaci kabiny.Prostě táhne tam jak cip.Někdo namítne ,že jde přikoupit lepší stupen izolace,ale i přesto jsem čekal od volva víc.Nu což,péřová peřina od mamky to vytunila
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů