Tak nám začalo zlobit FHčko,jednoho dne začal blbě ukazovat palivoměr,chvílema ukazoval prázdnou při plné nádrži,pak zase normálně,potom padnul na nulu...Teď se ustálil že ukazuje pořád cca půlku nádrže i při plné,nicméně palubní PC hlásí hodnoty o stavu paliva pořád správné i dojezd tak jak má být...
A minulý týden přestal fungovat otáčkoměr,po startu sebou ručička jen mírně cukne,a leží naprosto mrtvě,zelená políčka se v otáčkoměru ale normálně rozsvěcejí
Když spustím selftest budíků,tak palivoměr zcela normálně funguje,chodí a ukazuje,a otáčkoměr mrtvola,jen zelená políčka jdou.
Typuju to na studeňáky,lze tam něco jen "propájet"? A nemusí se pak nic kodovat a nebo nahrávat přes PC? Díky
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
Přestávají fungovat budíky v palubovce,FH 12 420 2005"
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
hmm urcite to mozu byt len studene spoje alebo, ked startujete blika cela pristojovka alebo drzi podsvietenie displeja ako za nomralneho stavu ? ... ako vravis bud tie studene spoje ... alebo kostrenie na kabine alebo na rame co bol nas pripad.. a co sa tyka nejakeho kodovania nebal by som sa... kludne rozobrat studene prepajkovat a bude to ok... v tom roku uricte nerobili ziadne pamatove veci na pristrojovky este a ci vobec teraz robia neviem, riesil by som to pri vymene celku ale ak pri odpojeni bateriii vsetko funguje tak pri prepajkovani to bude to iste....
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Já na starém FL 614 zjistil oxidaci v konektorech mezi svazkem rámu a kabinou. Sice byly vodotěsný, ale stářím to netěsnilo a slaná voda udělala svý. Ani rozpojit to nešlo jak to bylo zoxidovaný. Po celkové rekonstrukci nyní vše funguje skvěle. Prostě to chce prohlédnout spoje na špatně fungujících zařízeních.
Volvo FL 614.
Rozebral jsem palubovku a zjistil jsem,že jsou přidřené ručky přístrojů,ty fungující budíky chodí krásně lehce prstem po celé stupnici a ty nefunkční jsou zaseknuté a jdou ztuha a je slyšet že v budíku vevnitř něco dře... Takže závada odhalena,horší je spíš kde to opravit a jestli se do toho někdo pustí
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
To by snad neměl bejt problém rozchodit. Já na FL6 rozebral celej přístrojovej panel a vyndal jsem všechny budíky protože pod nima byly žárovky osvětlení a ty jsem vyměňoval. Pokud je to takto taky udělaný tak každej budík je zamáčknutej do konektoru na centrální desce. Tím pádem se dá i promazat středové uložení nebo se podívat co tam drhne.
Volvo FL 614.
Problém to je,rozcvaknul jsem zadní část-taková plastová šestihranná kostička,a vevnitř jsou 3 plastový titěrný ozubený kolečka,a v tom nejmenším,pomocném je vůle jako hrom,takže místo aby chodilo,tak se vyvrací a tím"šprajcuje" ty dvě další,nehledě na to že i to velké má zuby tenké jako vlas a je už nějaké vyčesané...Zkrátka tomu nepomůžu jinak,jedině vyměnit celý ten budík na základní desce i s mechanismem
P.S: zamáčknuté nejsou,ale přiletované do zákl.desky,tohle je ta moderní doba
P.S: zamáčknuté nejsou,ale přiletované do zákl.desky,tohle je ta moderní doba
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
To moje Volvo pochází z doby kdy bylo ještě vše v pořátku a žádná Asijská a dálněvýchodní kooperace nehrozila. Vše co jsem zatím rozebíral je pouze Evropské. Druhá stránka věci je ale cena dílů za které to Volvo prodává. Tam Evropa zase vše prodražuje, ale při velké životnosti se to dá akceptovat.
Volvo FL 614.
mel jsem stejný problém-budíky jsou krokové motorky a rozpadají se rotorky těch motorku-velikost špendlíkové hlavičky- bohužel v republice nabízejí v servise jednoduché řešení-výměna komplet palubky za cca 100000, náhradní díly za haléře samozdřejmě neznají - to pro ně není obchod
A čím je tvůj tatínek? Netopýr - on létá v noci.
Tak pánové,budíky máme opraveny,jedna šikovná firma se do nich pustila,a to tak,že z jiných,starých budíků,na kterých umřelo něco jiného než ručičky, vypájeli palivoměr i otáčkoměr ze základní desky a napájeli na tu naší,díky tomu se nemuselo nic programovat,ani jinak dramatizovat,a funguje to,to je hlavní Cena nebyla nijak malá,nicméně všechno maká
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů