Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
Re: Nová generace FH (2012)
Já mazu jen tocnu a sklopku. Nevím co ten central všechno umí všechno mazat.
Jinak já mám teď 550tis. a brzdy jsou na 60%
Jinak já mám teď 550tis. a brzdy jsou na 60%
-
- Příspěvky: 7527
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Nová generace FH (2012)
Martin-700 nikdy nenajedes po cechach se sklopou 30tun.jak si vozil pet let cipsy,brzdy musi byt puvodni.ja mam 600 a maji dost,desky,kotouce jsou praskle jsem koukal o vikendu.bezna tonaz do 25t,dalnice 60%.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Nová generace FH (2012)
jose rabano... na sklopce sem je dělal ve 450 K na návěsu bubny a vozilo se běžně 32-35 ... na autě podobný okolo 800K ....pokud máš popraskaný kotouče na volvu ..měl by ses nad sebou zamyslet
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 7527
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Nová generace FH (2012)
U nas byla sklopka a ta delala oblozeni po sto tisic...kotouce praskle jsou duvod netusim nejsem zavodnik ani na brzde nestojim. To jsou nej.truckerske sracky poslouchat jak ten ci onem najel mega na oblozeni.az budes muset zastavit nouzove fest,s deset let starym oblozenim,neubrzdis to.i kdyz ti to bude vypisovat dojezd jeste pul mega km.navic ta brutalne defenzivni jizda hlavne se nedotkout brzdy je zazivna pro ty zatebou.ja znam takove hnupy co dobrzdovali rucni brzdou aby neztratily bod z hodnoceni,snad to neni tvuj pripad.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Nová generace FH (2012)
ale já nemluvim o defenzivní jízdě jezdim na doraz a na nějaký body prdim..... kdo mě zná ..ví že mě předjet ,,co předjet ale aspon dojet je skoro nemožný
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 7527
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Nová generace FH (2012)
Tak to tim tuplem jak jezdis jak polak tzn porad na doraz,co to jede nikdy zadna rezerva tempomat na 90kmh od rana do vecera,nikdy bys se sklopkou po cz nenajel 70
Na jedno oblozeni.to je cele tak tu nepis bkudy kolik ted mas jeste na oblozeni..me predjizdi kde kdo a vubec to neresim.stejne pak jde blb delat 45minut na hof,tam zamrda deset minut a v cily sme oba stejne.a ze jich je takovych..
Na jedno oblozeni.to je cele tak tu nepis bkudy kolik ted mas jeste na oblozeni..me predjizdi kde kdo a vubec to neresim.stejne pak jde blb delat 45minut na hof,tam zamrda deset minut a v cily sme oba stejne.a ze jich je takovych..
Re: Nová generace FH (2012)
Jó volvo, mé oblíbené..vlákno
Teda že už sem nechoděj ani echtkovaní volvisti to už je něco, trochu si do nich rejpnem at se to tu hejbe. Vyrostl sem na(chraň bůh) L124 a pak R420 nicméně s poslední švédskou liazkou mám bohaté zkušenosti
Na firmě sem ho dostal jako jeden z prvních, tehdá ještě 460 EEV(a pořád PumpeDüse) a dobrý, dokavať sem to střídal jedno noví za druhým. Proti Manu a Akšrotu starýmu moderní, tahoun jak prase, leč sem tam něco nešlo už tehdá(žárovky jedna za druhou, rádio blblo) sem tam neco upadlo, bylo těžký a hlavně malí..následovalo pár let na frigu takže sem se vozil Manama a pak sem povýšil a dostal ho, fungl 460 e6 uz commonrail a pocitově to nejelo jako ty starší ale zase motor nechrochtal když tomu člověk šlápl za krk:)
Vydrželo mi asi 9 měsíců, obtýden na dílně a každej tejden hrabání v manuálu co to kde to.. klasika baterky, jezdím noční, byl listopad a po celí šichtě to vydrželo topit 2h, zved sem telefon a ráno mi kolega dovez Mana. Uff. Jen co si vzpomenu:
Samo se zamykalo(to bylo supr) několikrát SW, 2x ventilátor v kabině, čerpadlo topení asi 5 krát, ale byl tam bordel v nadržce takže dali filtr a OK, zatékalo do auta, hlásilo to otevřený kastlíky, padal tlak oleje na 0 v kopci při podřazení= skoro zastsvit a šici před vás, ventil na špére, co měsíc balík žárovek, již vzpomínané baterky že sem to v pondělí musel startovat večer osobákem, měsíc to nejelo a pak teprve se rozsvítily filtry, vyřazovalo na křižovatce při rozjezdu, furt zadrbaný vokno u šoféra, třepající se špígle ale to už tady asi vše bylo.. no ale kdo zvás měl zkříženou kabinu? No jo kafe za jízdy teklo ven z hrnku. Nalevo No koukali na mě jak na blba ale mě tohle zrovna vadí ta nesymetrie tak měnili celí uložení, píst, měřili rám.. prej asi kabina křivá a ne nemám tři metráky No koukněte proti návěsu je to vidět, za jízdy hotovej záklon až mě půlka bolela..
Ale komu nevadí tohle tak dobrý no.. holt nový premko takže úspěch
Teda že už sem nechoděj ani echtkovaní volvisti to už je něco, trochu si do nich rejpnem at se to tu hejbe. Vyrostl sem na(chraň bůh) L124 a pak R420 nicméně s poslední švédskou liazkou mám bohaté zkušenosti
Na firmě sem ho dostal jako jeden z prvních, tehdá ještě 460 EEV(a pořád PumpeDüse) a dobrý, dokavať sem to střídal jedno noví za druhým. Proti Manu a Akšrotu starýmu moderní, tahoun jak prase, leč sem tam něco nešlo už tehdá(žárovky jedna za druhou, rádio blblo) sem tam neco upadlo, bylo těžký a hlavně malí..následovalo pár let na frigu takže sem se vozil Manama a pak sem povýšil a dostal ho, fungl 460 e6 uz commonrail a pocitově to nejelo jako ty starší ale zase motor nechrochtal když tomu člověk šlápl za krk:)
Vydrželo mi asi 9 měsíců, obtýden na dílně a každej tejden hrabání v manuálu co to kde to.. klasika baterky, jezdím noční, byl listopad a po celí šichtě to vydrželo topit 2h, zved sem telefon a ráno mi kolega dovez Mana. Uff. Jen co si vzpomenu:
Samo se zamykalo(to bylo supr) několikrát SW, 2x ventilátor v kabině, čerpadlo topení asi 5 krát, ale byl tam bordel v nadržce takže dali filtr a OK, zatékalo do auta, hlásilo to otevřený kastlíky, padal tlak oleje na 0 v kopci při podřazení= skoro zastsvit a šici před vás, ventil na špére, co měsíc balík žárovek, již vzpomínané baterky že sem to v pondělí musel startovat večer osobákem, měsíc to nejelo a pak teprve se rozsvítily filtry, vyřazovalo na křižovatce při rozjezdu, furt zadrbaný vokno u šoféra, třepající se špígle ale to už tady asi vše bylo.. no ale kdo zvás měl zkříženou kabinu? No jo kafe za jízdy teklo ven z hrnku. Nalevo No koukali na mě jak na blba ale mě tohle zrovna vadí ta nesymetrie tak měnili celí uložení, píst, měřili rám.. prej asi kabina křivá a ne nemám tři metráky No koukněte proti návěsu je to vidět, za jízdy hotovej záklon až mě půlka bolela..
Ale komu nevadí tohle tak dobrý no.. holt nový premko takže úspěch
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Nová generace FH (2012)
Pěkné auto nahodou
Re: Nová generace FH (2012)
To mám hlavně na prácu né Šak si taky říkal, že kvůli tomu teď kupujete Scanie nebo jak ne? Ty vaše reklamní náborový osobáky pro řidiče mě v Norimberku u přístavu docela rozčilovaly, už tak tam není kde stát
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Nová generace FH (2012)
Scanie a Dafy. Za ty náborové auta, mě hanba fackuje kudy jezdím. Tak to naši fíreři dopracovali.
Re: Nová generace FH (2012)
Neska se tam vobjevil váš vozejk s reklamou a ani nevypadal nejak zabezpečenej tak aby ste nehledali aj vozejk. Takle ale nikoho nenajdete, musíš říct šéfovy ať to postaví do Bukurešti na náměstí
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Nová generace FH (2012)
Bych je mohl osrat. Chytří jsou dost, tak ať se starají. A ta chátra co k nám chodí... Škoda mluvit. Jsme typicky příklad, jak se dá firma zlikvidovat během tří let.
Jinak včera jsem zas dolival vodu. Přesně co 3 týdny to vychází.
Jinak včera jsem zas dolival vodu. Přesně co 3 týdny to vychází.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Nová generace FH (2012)
Prouza88... to si dostal kus ...zrobjone v mexiku v pjontek vječorem ne ?
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Re: Nová generace FH (2012)
Na vokně bylo Oostakker a po 120tis šlo ale všechno sem nespoměl. Bych si ale měl fofrem vzpomenout, nebo si vo něj omylem řeknu, až se bude zase rozdávat
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7527
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Nová generace FH (2012)
Temer vsechny volvo u nas jsou z belgie.oostaker.samozrejme kazdy druhy ti tady vypisovat ze ma origo sveda,ale to jeste nepovytahli tu roletku az nahoru aby to zjistili..to stou vodou je zajimave,rekl bych klid pred bouri. Asi neco brzo jebne.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů