Zdravím,
Asi před měsícem mi začal problém s dodávkou vzduchu od kompresoru, zničeho nic klesl tlak na budíkách, už šla špatně spojka a budíky ukazovaly tlak kolem 6 atm. Vzduch nikde neunikal, prostě jen při dosažení 6 atm už auto odfouklo. Asi půl hodinu nato jako zázrakem během jízdy zase všechno v pořádku, tlak 12 atm. Říkám si že to asi byl jen nějaký rozmar počítače a tak. Od tohoto týdne mi to fouká první budík na 12 atm, druhý jen na 8 atm a to už jsem nějaký nervózní že to asi nebude jen tak .
Pokud se stím už někdo zvás setkal a věděl poradit, byl bych mu vděčný. Scania R420, systém vzduchu APS. Díky Santík
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř pro 28, 2011 3:03 pm
- Bydliště: Pata
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř pro 28, 2011 3:03 pm
- Bydliště: Pata
No ten čtyřcestný ventil chápu, na staré scanči jsem to měnil, ale tady je nějaký elektronický se dvěma solenoidy, existuje nějaká sada těch solenoidů, ale nevím jestli to je tím. Jakub_2510 to co myslíš nebyl katalizátor, to byl omezovač kouře (funkce při stání vozidla se uzavře klapka motorové brzdy a zadržuje splodiny v motoru) a únik vzduchu byl proto že ovládací váleček motorovky je vzduchový a už netěsnil. Katalizátor ve scanii není..
Konečně nějaká přínosná odpověď Taky si myslím že to bude v elektrice, buď v tom konektoru nebo ve svazku pod kabinou, starý scanie na to trpěly hodně. Ten čtyřcestný ventil se kupovat v kuse nemusí existují na něj op. sady, ale je jich asi 6, každá na něco jiného O svátcí to prohlédnu a uvidí se. Po 500km se to zase chytlo a celý týden tlak na 12atm. Jestě jednou díky za přínosnou odpověď
Dneska jsem dovezl P-čkovou scanii a mám podobnej problém,
nechce dofoukat.
Když to spadne k 6-ti, musel jsem zastavit a vypnout. Několikrát vypnout a zapnout klíč (někdy 3x a někdy 50x) pak se to chytí a nafouká tak na 9. Chvilu to jde a pak zas začne padat.
Jel jsem dnes z Prahy do Bruntálu tak na 6x. Mezi Vys.Mýtem a Mohelnicou jakoby vše OK, budíky skoro na 12 a pohoda. Po obědě zas začal padat tlak a posledních 60 km jsem tak 3x dofoukával.
Se Scaniou jsem jel prvně, takže jakej je tam ten zprávnej tlak?
A kde je ten svazek pod tou kabinou? Je to P420, 2005.
Díky za každou radu..
nechce dofoukat.
Když to spadne k 6-ti, musel jsem zastavit a vypnout. Několikrát vypnout a zapnout klíč (někdy 3x a někdy 50x) pak se to chytí a nafouká tak na 9. Chvilu to jde a pak zas začne padat.
Jel jsem dnes z Prahy do Bruntálu tak na 6x. Mezi Vys.Mýtem a Mohelnicou jakoby vše OK, budíky skoro na 12 a pohoda. Po obědě zas začal padat tlak a posledních 60 km jsem tak 3x dofoukával.
Se Scaniou jsem jel prvně, takže jakej je tam ten zprávnej tlak?
A kde je ten svazek pod tou kabinou? Je to P420, 2005.
Díky za každou radu..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů