Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Noooo já myslím že právě na tu naši kopcovitou zemičku je 580 koníků využitelnějších než v rovinatém holandsku. Navíc k tomu motoru dostanete i odpovídající převodovku, kardany, nápravu, motorovku a bytelnější věci se tak rychle neunaví běžnou zátěží. A spotřeba? Naposled když jsem se ptal maníka z CSC co k nám vozí pivo z Nošovic medvědem 440, tak mluvil o spotřebě 60/100, což se dá věřit když tahá 46-48tun. A těžko mě někdo přesvědčí o tom, že by měl se silnějším mororem větší spotřebu - nemusel by tolik vytáčet motor v každém kopci, jel by na trochu plynu. Ale pokud lítáte jen po dálnicích, tak stačí i 530ka stejně víc jak 80 nesmíte
530 bude zrat vic jak 580,protoze je to motor s cerpadlem a 580 uz ma ridici jednotku. 530 se delala od roku cca 94-5 do 99(nevim uplne presne od kdy se vyrabela) a pak je 580.Ta spotreba je sporna,ja sem mel 470 drevaka a spotreba byla okolo 60-80l a s 580 mel o pet litru min a to jeste stim rozdilem,ze kdyz byl kopec, tak me predjel a ja za nim honil radicku,jak divoch.Takze i to auto je vic v klidu.ja bych ji jedine doporucil.U nas to moc nepozivaj,protoze ty silny motory sou dost drahy a pak jeste ten mitus,ze to moc zere.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 325
- Registrován: sob bře 27, 2010 2:43 am
- Bydliště: Lednické Rovne
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
Neni to akce jen na R560, ale na vsechny V8...
kazdopadne s tim cenovym rozdilem je to velice jednoduchy, pokud se auto bere na operacni leasing (coz stale vic firem dneska bere), tak zakaznik plati jen rozdil nakupni a prodejni ceny.. a z toho vyplyva, ze V8 v plny palbe, byt je o more penez drazsi v nakupu ma zase o more penez vyssi odkup... cimz se ten rozdil ponekud ztraci
btw. nezapominejte taky, ze jakakoliv V8 je o cca pul tuny tezsi nez R6, tzn min nakladu, navic na V uz nejde Gckova kabina atd atd, jsou to trochu slozitejsi pocty nez udelat par litru nafty krat 30 korun
kazdopadne s tim cenovym rozdilem je to velice jednoduchy, pokud se auto bere na operacni leasing (coz stale vic firem dneska bere), tak zakaznik plati jen rozdil nakupni a prodejni ceny.. a z toho vyplyva, ze V8 v plny palbe, byt je o more penez drazsi v nakupu ma zase o more penez vyssi odkup... cimz se ten rozdil ponekud ztraci
btw. nezapominejte taky, ze jakakoliv V8 je o cca pul tuny tezsi nez R6, tzn min nakladu, navic na V uz nejde Gckova kabina atd atd, jsou to trochu slozitejsi pocty nez udelat par litru nafty krat 30 korun
prostě to uměj prodat no, hlavně ta R560 je teď myslim do konce června za takovou cenu, že za to jsme loni nekoupili R500.
Akce se ale týká jen R560.
Abych nebyl OT tak třeba rozdíl R420 a R500 je ve spotřebě při stejný tonáži zatim u R500 o 3 lity vyšší, to znamená že roční provoz je u R500 o nějakých 200tisíc dražší než u R420, zatim. Spotřeba u R500 může ještě klesnout.
Tak pardon, ted čtu, že ten zájezd je fakt při koupi jakýkoliv V8
Akce se ale týká jen R560.
Abych nebyl OT tak třeba rozdíl R420 a R500 je ve spotřebě při stejný tonáži zatim u R500 o 3 lity vyšší, to znamená že roční provoz je u R500 o nějakých 200tisíc dražší než u R420, zatim. Spotřeba u R500 může ještě klesnout.
Tak pardon, ted čtu, že ten zájezd je fakt při koupi jakýkoliv V8
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů