Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
Janik
- Příspěvky: 450
- Registrován: pát říj 20, 2006 10:51 pm
- Bydliště: Spiska Nova Ves SLOVAKIA
Příspěvek
Zdravim vsetkych a do noveho roka prajem vela stastnych kilometrov a co najmenej hodin stravenych pri opravach.Chcel by som sa opytat ci my niekto nevie vysvetlit rozdiel medzi LIAZKOU 150.261 a 250.261 lebo ja som nasiel iba tri rozdiely a to ine svetla ale to si mozem prerobit aj ja ved to neni ziadne umenie, mensi tocivy moment a mensi vykon motora a to su vsetky zmeny ake sa udialy? ak by mi to mohol niekto ozrejmit bol by som mu velmi vdacny. Vas verny LIAZAK Janco
čtv led 04, 2007 10:27 pm
-
Juraj
- Příspěvky: 1729
- Registrován: stř bře 01, 2006 6:32 pm
- Bydliště: Slovakia
pát led 05, 2007 8:13 am
-
Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
Navic 251 ma vetsi rozvor a korbu, myslim...a jinak je to tak jak rika Juraj, ma uz stojaty motor M1.2B, prevodovky jsou v obou pripadech Praga 10P80, celkove 251 uz spise odpovda rade 300 ale je to takovy mezityp...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
pát led 05, 2007 4:17 pm
-
Janik
- Příspěvky: 450
- Registrován: pát říj 20, 2006 10:51 pm
- Bydliště: Spiska Nova Ves SLOVAKIA
Příspěvek
ale ved v prospekte ktory je uverejneny na tychto strankach je odfoteny lezaty motor. alebo zle vidim? a este k tomu rozvoru. ved ten je u oboch aut 3550 milimetrov. aspon podla prospektu. alebo je ten prospekt chybny? a este aj plosina je rovnaka. viem ze na 300 radach to uz bolo pomene. mal som tu cest jazdit s 18.33 SB ktoru som aj vyfotil a to uz je ine kafe.
pát led 05, 2007 7:15 pm
-
Juraj
- Příspěvky: 1729
- Registrován: stř bře 01, 2006 6:32 pm
- Bydliště: Slovakia
Příspěvek
Ano Samer sa pomylil, razvor je rovnaky ako u rady 150 tak aj u rady 250 a 300. Co sa tyka korby,prve prevedenia rady 250 mali este korbu ako rada 150. Co sa tyka prospektov,myslim si ze tie vznikli skor ako dane auto.
pát led 05, 2007 8:56 pm
-
Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
Juraj píše:Ano Samer sa pomylil, razvor je rovnaky ako u rady 150 tak aj u rady 250 a 300. Co sa tyka korby,prve prevedenia rady 250 mali este korbu ako rada 150. Co sa tyka prospektov,myslim si ze tie vznikli skor ako dane auto...
Tak tak, ja to spletl
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
pát led 05, 2007 10:24 pm
-
Janik
- Příspěvky: 450
- Registrován: pát říj 20, 2006 10:51 pm
- Bydliště: Spiska Nova Ves SLOVAKIA
Příspěvek
Tak vam dakujem za ozrejmenie. Este som 250 v skutocnosti nevidel takze som to posudzoval len podla prospektu ale teraz sa v tom uz aspon trochu orientujem.Este raz vdaka.
sob led 06, 2007 12:46 am
-
Toretto
- Příspěvky: 1396
- Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
korba je tam taky jiná je o nosník vejš
ned led 07, 2007 9:12 am
-
Janik
- Příspěvky: 450
- Registrován: pát říj 20, 2006 10:51 pm
- Bydliště: Spiska Nova Ves SLOVAKIA
Příspěvek
Toretto píše:korba je tam taky jiná je o nosník vejš
No a myslim ze uz je aj silnejsia a nie ako u 150. Aj tie bocnice uz su dvojplastove takze tak skoro nezhniju a hlavne sa neskrivia
ned led 07, 2007 1:51 pm
-
ŠT-180N
- Příspěvky: 398
- Registrován: pon led 08, 2007 6:00 pm
- Bydliště: Kojetín
Příspěvek
Korba je detail ta je vyměněná během chvilky
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
úte led 23, 2007 10:27 pm
-
Janik
- Příspěvky: 450
- Registrován: pát říj 20, 2006 10:51 pm
- Bydliště: Spiska Nova Ves SLOVAKIA
Příspěvek
ŠT-180N píše:Korba je detail ta je vyměněná během chvilky
no dneska som daval dole jednu korbu lebo mi ju treba vyvarat bo uz odtrhlo jedno ucho co bola tak prehnita. este dobre ze sa nikomu nic nestalo.
úte led 23, 2007 11:29 pm
Zpět na „LIAZ“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů