Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
lukas1989 neřek bych,model se dá použít do více her ale já to primárně dávám do mafie
http://apex.mypage.cz/ -3D modely nejen Tater do hry Mafia
Timy má naprostou pravdu,modely by šly tvořit až do 5 MB což že 2x T148 S3 v jednom modelu a to je dost polygonů na detailní model,zatím ale tvořím právě míň náročné modely
http://apex.mypage.cz/ -3D modely nejen Tater do hry Mafia
lukas1989 tak snažím se
Mimo to pracuju intenzivně na LIAZ 150.571,momentálně pracuju na zadní stěně,určoval jsem umístění prolisů a dospěl jsem k optimálním řešení,momentálně mám vypracovaný prolis uprostřed,zatím ve 2D,musím to spojit s kabinou a pak vytvarovat do 3D
Taky střecha se postupně upravuje,zatím mám tvar potřebný pro trefení pozic prolisů,z původní kabiny 110 toho kromě interiéru zbývá už minimum
Mimo to pracuju intenzivně na LIAZ 150.571,momentálně pracuju na zadní stěně,určoval jsem umístění prolisů a dospěl jsem k optimálním řešení,momentálně mám vypracovaný prolis uprostřed,zatím ve 2D,musím to spojit s kabinou a pak vytvarovat do 3D
Taky střecha se postupně upravuje,zatím mám tvar potřebný pro trefení pozic prolisů,z původní kabiny 110 toho kromě interiéru zbývá už minimum
http://apex.mypage.cz/ -3D modely nejen Tater do hry Mafia
Od 150.571 jsem přeběhl k rozdělané LIAZ 110.551,delší dobu sem se neodhodlal dořešit zadní nápravu až v posledních asi dnou dnech sem se tomu intenzivně věnoval
Ještě zbývá propojit měchy se vzduchojemem,na výfuku tlumič,ve předu taky nové měchy na odpružení a na nosníku za kabinou něco udělat,hodily by se mi nějaké foto takže kdyby někdo byl tak hodný a nafotil jak to za kabinou na 110.551
Jinak Samerovi musím opět moc poděkovat za fotky,bez nich by to nešlo
Ještě zbývá propojit měchy se vzduchojemem,na výfuku tlumič,ve předu taky nové měchy na odpružení a na nosníku za kabinou něco udělat,hodily by se mi nějaké foto takže kdyby někdo byl tak hodný a nafotil jak to za kabinou na 110.551
Jinak Samerovi musím opět moc poděkovat za fotky,bez nich by to nešlo
http://apex.mypage.cz/ -3D modely nejen Tater do hry Mafia
http://apex.mypage.cz/ -3D modely nejen Tater do hry Mafia
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
ApeX : je pěkná,to rozhodně,ale něco mi na ní lehce neštymuje a vím co Ta hrana plastového nadkolí,tedy "kraj blatníku",který je protažený až dozadu za kabinu,není za kabinou spojený do jednoho pásu,ale končí kousek před kozlíkem usazení kabiny,a nikdy jsem ho neviděl na žádné liáně lakovaný do barvy kabiny. Vždycky byl takový krémový v barvě "slonová kost" Myslím že by modelu slušel,kdyby byl ve stejné barvě jako nárazník,pro větší autentičnost.
http://postimg.org/image/ex6il8n9j/
P.S: Tahače s klasickými zadními okny-rovné čtvercové,neprotažené přes hranu kabiny,a s modernějšími úchyty zrcátek neplánuješ? Byla to nejčastěji potkávaná verze na cestách,tahačů s protaženými zadními okny tolik nejezdilo
http://postimg.org/image/av2ypj5el/
http://postimg.org/image/ex6il8n9j/
P.S: Tahače s klasickými zadními okny-rovné čtvercové,neprotažené přes hranu kabiny,a s modernějšími úchyty zrcátek neplánuješ? Byla to nejčastěji potkávaná verze na cestách,tahačů s protaženými zadními okny tolik nejezdilo
http://postimg.org/image/av2ypj5el/
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Jiray:
Inspirací byla tato fotka:
Myslím, že to docela odpovídá. A to jak barevné schéma (až na zadní část předního blatníku, která je na obrázku modrá), tak i typem kabiny. Tahle vypadaly tahače 100.55 (110.551) vyrobené do roku 1986 / 1987.
Nevím, jestli jsem tě správně pochopil, ale lemy blatníků na ApeXově modelu nejsou spojené do jednoho pásu. Zadní partie je dělaná podle tohoto prospektu: http://www.liaznavzdy.cz/images/t/028.jpg
Inspirací byla tato fotka:
Myslím, že to docela odpovídá. A to jak barevné schéma (až na zadní část předního blatníku, která je na obrázku modrá), tak i typem kabiny. Tahle vypadaly tahače 100.55 (110.551) vyrobené do roku 1986 / 1987.
Nevím, jestli jsem tě správně pochopil, ale lemy blatníků na ApeXově modelu nejsou spojené do jednoho pásu. Zadní partie je dělaná podle tohoto prospektu: http://www.liaznavzdy.cz/images/t/028.jpg
!LIAZ 4life!
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
ApeX: Liazka je nadherna...moc se mi libi. K takove praci je radost davat k dispozici podklady.
Jiray: Podle me se dopoustis nepravdy na zaklade fotek neseriovych aut, protoze:
1) Tento druh blatniku sel z vyroby vzdy v barve kabiny, bile dily jsou v 99% laminatovou nahradou puvodnich dilu a z fabriky auta s bilymi blatniky nikdy nevyjizdely. Navic jde opravdu o bilou - nikoli o stejny odstin jako je barva nazarniku, to jsem nikdy nevidel. Vyse uvedena fotka modrych tahacu je presne tovarni zbarveni.
2) Kabiny s okny za roh jsou (zjednodusene) receno starsi variantou kabiny a to, ze kabiny bez oken za roh nebyly tak vidane je dane jenom tim, ze behem GO kabin na velke casti aut (vcetne aut rady 100) byly okna za roh nahrazena obycejnymi okny...
Timy, myslim, ze muzes smele rict, ze modely 110.551 takhle vypadaly uz od roku 1984...klidne az nekdy do konce 80.let nez se zacaly davat plastove blatniky na kabiny...
Jiray: Podle me se dopoustis nepravdy na zaklade fotek neseriovych aut, protoze:
1) Tento druh blatniku sel z vyroby vzdy v barve kabiny, bile dily jsou v 99% laminatovou nahradou puvodnich dilu a z fabriky auta s bilymi blatniky nikdy nevyjizdely. Navic jde opravdu o bilou - nikoli o stejny odstin jako je barva nazarniku, to jsem nikdy nevidel. Vyse uvedena fotka modrych tahacu je presne tovarni zbarveni.
2) Kabiny s okny za roh jsou (zjednodusene) receno starsi variantou kabiny a to, ze kabiny bez oken za roh nebyly tak vidane je dane jenom tim, ze behem GO kabin na velke casti aut (vcetne aut rady 100) byly okna za roh nahrazena obycejnymi okny...
Timy, myslim, ze muzes smele rict, ze modely 110.551 takhle vypadaly uz od roku 1984...klidne az nekdy do konce 80.let nez se zacaly davat plastove blatniky na kabiny...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
Samer:
Já to beru zjednodušeně tak, že to ApeXovo auto se od roku 1979 do roku 1984 jmenovalo 100.55:
V letech 1985-1986 to auto pořád zůstalo stejné, ale jen změnil se název na 110.551:
A v letech 1987-1991 se na něj dávala ta kabina (na kterou se dotazoval JiRaY) s novější maskou, černými zrcátky, menšími okny:
Od roku 1991 se pak na řadu 110 dávala ta nová kabina (z řady 200) s větším předním oknem, jinak řešeným horním prolisem na boku kabiny, novou střechou, novou zadní stěnou a plastovými blatníky:
Samozřejmě, nedá se to brát jako nějaké dogma, ale jako takové všeobecné vodítko je to, myslím, odpovídající.
Já to beru zjednodušeně tak, že to ApeXovo auto se od roku 1979 do roku 1984 jmenovalo 100.55:
V letech 1985-1986 to auto pořád zůstalo stejné, ale jen změnil se název na 110.551:
A v letech 1987-1991 se na něj dávala ta kabina (na kterou se dotazoval JiRaY) s novější maskou, černými zrcátky, menšími okny:
Od roku 1991 se pak na řadu 110 dávala ta nová kabina (z řady 200) s větším předním oknem, jinak řešeným horním prolisem na boku kabiny, novou střechou, novou zadní stěnou a plastovými blatníky:
Samozřejmě, nedá se to brát jako nějaké dogma, ale jako takové všeobecné vodítko je to, myslím, odpovídající.
!LIAZ 4life!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 hostů