Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Poslední 2 kusy v lednu? Tak se mi zdá, že náklaďáky Tedom jsou už uzavřenou kapitolou. Celý tento projekt je od počátku spojený spíše s rozpačitými informacemi na hranici fámy a zbožných přání. Fakt je jeden: kusová výroba několika vozidel ročně je v dnešní době naprosto bez perspektivy. Vypadá to, že výroba LIAZu - Tedomu se rozplizla doztracena stejně jako kdysi výroba pragovky...
Ta výroba začala, protože M.Macík chtěl stavět auta na Dakar a Tedom si myslel že najde uplatnění pro své motory, ale neklaplo to. Chtělo to postavit dvě auta, spočítat si na kolik výroba vyjde ,že se to nemůže vyplatit ,Macík si měl pořádně přečíst pravidla Dakaru (kabina musí být plechová) a pak s tím teprve přijít na veřejnost a né naslibovat a nic nesplnit.
V době kdy vznikal projekt Fox,tak na Dakaru platili uplně jiná pravidla.Plastová kabina se nemůže použivat od roku 2008. Seriovky byl dobry plan v teto době byla velka poptavka po nakladních autech. Je pravda že třeba 6x4 se stavěla 3 roky.Hold tak to je.Bohužel dotoho skočila krize,kdy seˇneprodavaj ani značkové vozidla.
- cermakales
- Příspěvky: 259
- Registrován: pát lis 02, 2007 9:48 pm
- Bydliště: VIR
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
jak v zimě po tom lozí aby opucovaly námrazu a sníh tak že všechno praská páč je to plast a prej málo místa pro řidiče.byly dva co jsem se sněma bavil když jsem to okukoval.
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
- cermakales
- Příspěvky: 259
- Registrován: pát lis 02, 2007 9:48 pm
- Bydliště: VIR
Taky jsem mluvil s jedním řidičem z Třince, byl docela spokojený, říkal že na začátku zatýkalo dveřmi, ale že se to vyřešilo, pochvaloval si motor, povidal že na brzdě měl cca 350 koní, pochvaloval si ZF převodovku z Keraxu a hlavní problém viděl v zadních nápravách extremně krátký převod při 90 km rychlosti motor točí 2200 ot/min, spotřeba při soupravě 43 tun kolem 55 l, jinak říkal že docela spokojenost.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů