Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
co to je 150 KM
Na přechodu pro chodce, drtí TATRA důchodce. Důchodce se vrtí, ale tatra drtí
http://kontejnery.ic.cz
http://kontejnery.ic.cz
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Toretto..tak včera jsem na tohle auto koukal za plotem a dneska jsem jí našel na TipCars.cz
http://www.tipcars.com/applications/scr ... volvo=1687
Firma Auta-stroje s.r.o.-Jablonec nad Nisou
http://www.tipcars.com/applications/scr ... volvo=1687
Firma Auta-stroje s.r.o.-Jablonec nad Nisou
Kód: Vybrat vše
http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=1739&ki=0183&amb=E&tn
=Liaz%26nbsp%3B29.33+SD+6x4+Euro+2&odkud=M&Lang=cz
já přidám taky jednu šestikolku ... ta je kousek od nás tady ...
Upravil-martin_100
O třínapravovou sklápěcí liazku jsem měl zájem hned jak jsem ji viděl na Autotecu asi před deseti lety(možná mám ještě doma nějaké prospekty). Chtěl jsem ale verzi 6x6 s držákem na sněžný pluh,ale nebyli to schopni vyrobit,takže z toho sešlo.Pak si u nás dva dopravci koupili dvě 6x4,ale nebyli z toho nadšení.Na jedné pořád odcházela převodovka a s tou druhou byly taky pořád problémy a tak mě raději doporučovali Tatru,ale to je strašný žralok,tak jsem zůstal u své 151 a 706 MTSP 27.U té 151 je ten přední náhon nějak blbě vymyšlený,dělá to strašný kravál,pořá se něco kazilo v převodovce,to u toho matesa to bylo lepší(teda ten přední náhon)
U 151 je problém v kardanech.Min každé 2roky dávám nové.Jak to začne drnčet něco se musí vyměnit.Když se to nechá přenáší se to dál až do difer.a převodovky.Je problém i na řízení . Jde dost těžko a na místě není možné zatočit prázdný a co potom naložený.Nahradil jsem servopumpu a servo z ř300 a jde to prstem.Celkem je to žiletka.Anonymous píše:O třínapravovou sklápěcí liazku jsem měl zájem hned jak jsem ji viděl na Autotecu asi před deseti lety(možná mám ještě doma nějaké prospekty). Chtěl jsem ale verzi 6x6 s držákem na sněžný pluh,ale nebyli to schopni vyrobit,takže z toho sešlo.Pak si u nás dva dopravci koupili dvě 6x4,ale nebyli z toho nadšení.Na jedné pořád odcházela převodovka a s tou druhou byly taky pořád problémy a tak mě raději doporučovali Tatru,ale to je strašný žralok,tak jsem zůstal u své 151 a 706 MTSP 27.U té 151 je ten přední náhon nějak blbě vymyšlený,dělá to strašný kravál,pořá se něco kazilo v převodovce,to u toho matesa to bylo lepší(teda ten přední náhon)
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak...tohle asi není zrovna klasická 29.33 SD. Co to ale je...napadá mě přestavba z komunálního podvozku:
http://www.suspj.cz/stroje.htm
http://www.suspj.cz/stroje.htm
Zdravím.Pravdu máš,byl to původně nejspíš pres a je po GO z ČAO Teplice.V létě jezdí s vysprávkovou soupravou KOBIT TURBO(myslím 7000)a v zimě s italskou posypovou nástavbou GILETTA.S korbou jako"sklopka"jsem ji ještě nikdy neviděl.ZR.david píše:Tak...tohle asi není zrovna klasická 29.33 SD. Co to ale je...napadá mě přestavba z komunálního podvozku
Re: Liaz 6x4
Je to opravdu 6x4? Není to spíš 6x2? Jen mě tak napadá, jestli to má nějakej velkej smysl přidat tam tu nápravu navíc, protože levný to jistě nebylo.Juraj píše:V priprade tej sklopky,jedna sa o podvozok 151.270,ktory bol upraveny a ma pridanu napravu,cim vzniklo vozidlo 6x4.Uprava vznikla v Autocomercii a celkovu GO urobila firma CAO Teplice.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů