Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět
rudolf diesel
Příspěvky: 171
Registrován: pon říj 15, 2007 9:13 pm
Bydliště: Plzeň

Baterky

Příspěvek

Mám problém, ráno startuju auto před startovací vozík (asi už 3 týdny) a všude ho nechávám běžet, nejprve jsem myslel že jsou v háji baterky tak jsem tam dal jiný auto chytlo jedna vda jenže když jsem ho odstavil tak ráno azse nic. Znovu sjem je nabil chytlo to a večer jsem vypnul baterky jestli třeba nemají nějaký odběr jsem si říkal,a le opět nic ráno auto nechytlo, mám podezření že mi to nedobíjí jenže 1. kontorlka dobíjení nesvítí,2. minulý týden jsem to měřil a to taky nic neukázalo, začíná to pro mě být čím dál tím větší záhada, ještě to zkusím jednou proměřit, ale už fakt nevím ty baterky se vybijou i za jízdy, ale nikdy ne úplně. jinak kontkat na baterkách to není to už jsem zkoušel. A je to maxík 18.33 PB. Jen kdby jste měli nějaký nápad tak beru všechno. jo ještě kontorlka funguje
stř pro 12, 2007 7:04 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Hele, a nemas tam napojeny neco naporad (nevypnes tomu proud i kdyz vypnes baterky) -tafograf, radio, nezavisly top., lednicu...

Rek bych ze jo a pres to ti to zkratuje a vybije ti to baterky. Me to delala nektera ze 150tek.
stř pro 12, 2007 7:12 pm

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No, taky záleží na tom jestli ti vůbec funguje ten vypínač... Mě na jednom autě baterky neodpojí... ale samo o sobě to problém nebude... Jak píše TeSi...ještě tam někde musí bejt nějakej odběr, kterej ti to vyžere, když auto stojí...? Pochopitelně že nemyslím zrovna tachograf...ale něco co by toho sežralo víc...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
stř pro 12, 2007 7:47 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Kolik ukazuje voltmetr voltů při běhu motoru cca 1000 otáček při rosvícených světlech.O to se zajímej. Ideální je nít ukazatel voltů přímo na palubce.Mám to ve všech autech a je to ohromná věc.I když konrolka nesvítí dává to sotva 25,5 v a to je málo a na volnoběh 24.Jinak nežádoucí odběr zjistíš když odpojíš plusový kolík od baterky a vložíš mezi něj a bateriové oko žárovku 5w 24v.Když je auto v klidu nesmí svítit po odpojení el.tachografu ten běží furt.Bateriák zapnutý.Když svítí vyřazovací metodou vytahuj pojistky a sleduj kdy zhasne .Pak už si asi poradíš co je na to napojeno.Typuji to na alternátor.
čtv pro 13, 2007 8:26 am

Petr
Příspěvky: 1637
Registrován: sob srp 05, 2006 8:34 pm

Příspěvek

me se to na lize taky stalo a zavada byla ta ze auto vlastne prebijelo az se to vybilo a rano jsem taky nenatocil.
čtv pro 13, 2007 9:16 am

rudolf diesel
Příspěvky: 171
Registrován: pon říj 15, 2007 9:13 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

O víkendu se na to podívám a uvidím k čemu dospěju. pak se ještě ozvu, doufám že jako vítěz :evil:
čtv pro 13, 2007 8:15 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů