Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
slušná úroda
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Ty p*co tak to je slusna uroda, Lukasi... a kdybys mel Scanii, to by byla pohoda vid? Vysralo by se to, zapalil by sis cigaro...a pockal az to nekdo prijede napichnout (na pocitac nebo na vidle). Ten reduktor v blate a prachu ti zavidim obzvlast, to je moje oblibena prace...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Lukáši, co se těch momentů na utahování hlavových šroubů týče, tak moment v dílenský příručce na motory M1.2A MŠ 637, 638 i 640 je psaný 300 - 20 N/m, takže podle toho je těch šestatřicet moc. Ale já asi nemám dílenskou pro céčkovej motor... ale že by to bylo o tolik jiný, to si nejsem jistej. Konzultoval jsem to s kolegou v práci a ten se ptal nejdřív na utahovací moment (40 je hodnota úplně mimo, třeba na Volvu F89 je utahovací moment jen někde kolem dvaceti kilo)a pak hned na výrobce těsnění. Pokud je to ale přetažené, mohlo by to dost jasně ukazovat na ty praskliny, protože to je prostě moc...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
Sypal jsem na bok, ale jak pořád prší, tak ta 0-32 byla jak bahno. A jak tak sklápím, tak to najednou vzalo fofr a korba byla na hromadě... Ta horní bočnice byla na pevno a nepustila to. Mailer se vytrhnul ze spodního uložení, bezpečtnostní lana se vytrhli z korby a trošku je ťuknutý pomocný rám. Jinak jsem nic nepodělal...
Novou korbu jsem chtěl proto, že vozím hodně různorodý náklady. Tahle byla udělaná vyloženě na obilí a přitom těžká jak na kamen. Někdo přidělal stejné bočnice jak dole tak nahoře. Není zase tak úplně pěkná, potřebovala by menší generálku...
Novou korbu jsem chtěl proto, že vozím hodně různorodý náklady. Tahle byla udělaná vyloženě na obilí a přitom těžká jak na kamen. Někdo přidělal stejné bočnice jak dole tak nahoře. Není zase tak úplně pěkná, potřebovala by menší generálku...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů