Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
chameleon
Příspěvky: 111
Registrován: sob pro 29, 2012 10:59 pm
Bydliště: Vysočina

Re: řada 706

Příspěvek

Tak v Třebíči maj také, dnes jsem za jedním stál na křižovatce a teda nic moc :( ...... Ono je to asi jako sezónní stroj dobré. Prd to vyžaduje, jen promazat a hurá na silnici :) ....
čtv led 11, 2018 4:28 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: řada 706

Příspěvek

U nás, naštěstí loňské sněhy...


Obrázek Obrázek
BES - běs
čtv led 11, 2018 4:56 pm

jirixerion
Příspěvky: 131
Registrován: ned led 11, 2015 3:53 pm
Bydliště: Humpolec

Re: řada 706

Příspěvek

Zdar mají ho i v Humolci. :D
pát led 12, 2018 6:56 pm

Michi
Příspěvky: 1276
Registrován: čtv kvě 07, 2009 7:05 pm
Bydliště: Rousínov (Vyškov)

Re: řada 706

Příspěvek

Nechce někdo tachograf na veterána?
Obrázek
pát led 12, 2018 8:08 pm

koprkam
Příspěvky: 317
Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
Bydliště: Buková

Re: řada 706

Příspěvek

Zatím mám teda zkušenosti s trambusem jen kusé, ale topení mi teda jako nejakej extra radiátor nepřijde. Ale pravdou je, že nemám takovej ten kryt na masce a dveře taky netěsní, jak by se slušelo a patřilo. Ale to se časem vychytá. Drží vám trambusy teplotu 90°C i když zastavíte, nebo jedete z kopca? Mě se ohřeje na 80-90, když jedu do kopca, Liazka naproti tomu drží teplotu 80-90 furt. Mám vyměnit termostat, nebo je to běžná funkce?
Děkuji všem za radu ohledně tachografu, uklidnili jste mě.
ned led 21, 2018 9:42 am

Uživatelský avatar
Luďa
Příspěvky: 1426
Registrován: sob říj 31, 2009 10:24 pm
Bydliště: Nížkov (ZR) - Brno

Re: řada 706

Příspěvek

Co já sem měl trambusa, tak po ohřátí držel. V zimě sem tahal dečku na chladičía koženkovou na masce. Osvědčilo se mi dečku z chladiče stáhnout a na masce jen ohnout růžek a furt se držel na 90i °.
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
ned led 21, 2018 5:45 pm

Aleš Yedla Jedlička
Příspěvky: 15
Registrován: pát bře 16, 2018 12:05 pm

Re: řada 706

Příspěvek

Zdravím pánové a kluci :D , chtěl bych se zeptat zda je možné vzít motor s převodovkou a vstrikovacim čerpadlem z Liaz 300 a nacpat ho do Liaz 706 MTS, následně jaké úpravy jsou nadále třeba díky za rady :)
[ vzniká další závodní speciál ] :twisted:
stř bře 21, 2018 8:40 am

PtrialM
Příspěvky: 1578
Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
Bydliště: Brno

Re: řada 706

Příspěvek

No jestli to budete mít do trialu,tak koukni do pravidel abys pak nebyl
překvapený,že Vás dají do prototypů:
5.1.9. Vybavení silnějším motorem od výrobce, který tyto motory pro tento typ vozidel nabízí je možné. Motor musí být možno vestavět bez podstatných změn na rámu, nebo nástavbě vozidla. Sériová poloha vestavby motoru nesmí být změněna. Účastník musí předložit všechny doklady o změnách a jejich přípustnosti.
:think: :doh:
čtv bře 22, 2018 10:00 pm

koprkam
Příspěvky: 317
Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
Bydliště: Buková

Re: řada 706

Příspěvek

Zeptám se odborníků. Šetřím na nový gumy na matesa, ale řeším dezén. Jde o agrotrambusa MTSP 27.
První možnost jsou gumy s dezénem NT9, myslím, že tak ten trambus chodil z fabriky, nebo jsem to alespoň takhle viděl na archyvním fotu s RMA 8.
Druhou možností je dezén NR 55, taky poměrně hrubej vzorek. Jezdím asi 70% pole 30% silnice, čili potřebuju aby to v terénu jelo, ale zas né šípáky, nejsem extrémista, to už by moc hučelo. :D
Uměl by někdo porovnat tyto dezény mezi sebou? Osobně mám zkušenost jen s NR55, nejsou špatný, ale nevím, jestli NT9 nebudou třeba lepší.
Děkuji předem za radu.
sob bře 24, 2018 12:24 pm

sob bře 24, 2018 9:19 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: řada 706

Příspěvek

NT9 jsme mívali na T148,v terénu jsou vážně super,projedeš s nima všude(měli je aji vojenské 148),ale na cestě je to děs,hučí to,skáče to,najede to málo kilometrů a hlavně ty gumy doslova vyhledávají defekty...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob bře 24, 2018 9:29 pm

koprkam
Příspěvky: 317
Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
Bydliště: Buková

Re: řada 706

Příspěvek

Díky moc, na Liazce máme na předku NR55 a už ty hodně hučí. Ale vzhledem k fatku, že jezdím hlavně v terénu, asi půjdu do NT9, horší je to s těma defektama. Ještě se tě zeptám, kolik se tak dá na těch NT9 zhruba najet km?
Ještě takovej malej off topic: je velkej rozdíl mezi teplým a studeným protektorem? Našel jsem, že by měl být studenej lepší, ale informacím ze stránek výrobců se nedá moc věřit.
Předem děkuji.
ned bře 25, 2018 5:54 am

Aleš Yedla Jedlička
Příspěvky: 15
Registrován: pát bře 16, 2018 12:05 pm

Re: řada 706

Příspěvek

diky za radu PtrialM.Jde mi o to jestli tam jde ten motro z 300 zamontovat bez vetsich podstatnych uprav.Vim ze je mozne zamontovat temer vse do vseho.Ale tady bych nechtel zasadni predelavky.Resp.Co by tahle prestavba technicky obsahovala.Diky vsem
ned bře 25, 2018 10:01 am

PtrialM
Příspěvky: 1578
Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
Bydliště: Brno

Re: řada 706

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek
Zdravím,zkus se nějak nakontaktovat na tyto borce,jedou druhým rokem,
vím že s motorem problémy nejsou ale křížky na přední nápravě jsou nejslabším článkem.
Ale mají tam origo Matesa.
ned bře 25, 2018 1:22 pm

Aleš Yedla Jedlička
Příspěvky: 15
Registrován: pát bře 16, 2018 12:05 pm

Re: řada 706

Příspěvek

Ahoj díky za radu taky sem na ně koukal ale nemůžu zaboha zjistit kdo to je
ned bře 25, 2018 7:40 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti