Stránka 152 z 163

Re: řada 706

Napsal: ned dub 01, 2018 6:02 pm
od red.bill
Casper4252: nevím jestli to jde, ale jestli jsou vážně jiný nápravy tak je to neprůchozí.

Re: řada 706

Napsal: ned dub 01, 2018 9:43 pm
od Ivan Hofman
To Koprkam : to víš ten mates s 10.10 moc neuháněl, do kopce si se musel rozjet co to dalo :D . Jezdil jsem u Kolína tam je trochu rovina , ale stejně jsem byl urvanej jak si tomu vnitrňe pomáhal do kopce, hlavu ohnutou ale nikde mě to nenechalo , akorát jednou v kopci od Litomyšle k Třebový když bylo 35 tak se mi to kouslo ale rozchodil to :D na balenou byl ideální , potom jsem jich měl aspon 8 i s turbem a potom už 150 aspoň 7 ks i s předkem a 1 ks 6x2 110 sklopka a vzádu hiab ruka , auto zvané UFO :D

Re: řada 706

Napsal: úte dub 03, 2018 4:38 am
od koprkam
Díky moc všem. Něco takovýho jsem si o matesu s 10.10h myslel.
Popravdě jsem taky přemýšlel o přestavbě vleku z p93s na p78s, ale pokud mi vyjde přestavba matesa na zemědělský tahač, tak si přetypuju 16.12 a dám si do trambusu motor s turbem. Ale to je všechno hudba budoucnosti. Nejdřív přestavba a pak nový gumy :D

Re: řada 706

Napsal: pát dub 20, 2018 1:56 pm
od koprkam
Zeptám se zkušenějších. Na kolik patří foukat kola na MTSP 27? Protože mě tam někdo nalepil na obě nápravy 850 kPa a to podle mě není ono. Táta má na Liazu předek/zadek 800/750 kPa a já si myslím, že trambus by měl mít ještě míň, typnu tak 700/650 kPa.
A ještě se zeptám na jinou věc. Nemáte někdo v matesu původní štítek od zátěžového regulátoru? Já mám jenom tu část s textem, zbytek je pokrytej barvou. Našel jsem na netu nějakej štítek od Karosy, ale nejsem si jistej jestli je alespoň ten obrázek stejnej. A ještě druhá věc. Výrobní štítek je na podstavci spolujezdcova sedadla?
http://www.e-shop-karosa.cz/signalizace ... regulator/
Tady je ten štítek od zátěžáku z karosy.

Re: řada 706

Napsal: sob črc 21, 2018 5:51 am
od koprkam
Už jste byli někdo na stk s matesem, kterej má turbo motor? Jak jste dopadli? Protože skrze rozmetadlo bych chtěl dát na liaz sání z 637 motoru, tak jsem přemýšlel, že bych motor i oturboval, samozřejmě teda po důkladné kontrole, v jakým je stavu, ale technická mě děsí. Tímto bych vás chtěl požádat, jestli nevíte, kde by se dalo to sání sehnat, protože kupovat skrz to celej motor mi příjde jako rozežranost. Dál bych tam chtěl napasovat zrovna suchej filtr z liazky, nemáte s tím někdo zkušenost? Já si myslím, že by tam mohl krásně pasovat.

Re: řada 706

Napsal: sob črc 21, 2018 1:06 pm
od red.bill
Tak teoreticky bys měl projít. Mě u 150 nikdy motor nekontolovali, v protokolu byla poznámka číslo motoru nezkontrolováno není přístup nebo tak nějak. Jinak v bejvalím podniku na jiným středisku dávali do agro matesa motor z řezačky a jedinej problém kterej zmiňovali byl chladič. Větší se snad nevejde a s původním ikdyž po generálce to bylo první rok v poho, další rok pokud si ho víc držel u huby se to hřálo. O stk ani slovo, že by byl problém.

Re: řada 706

Napsal: sob črc 21, 2018 7:01 pm
od koprkam
No podívejte, je to jenom nápad, protože nejsem si jistej jestli bych to turbo se sólo autem využil a hlavně, na autě jsou furt nějaký jiný úpravy a opravy, který mají přednost, třeba pneu :D

Re: řada 706

Napsal: sob črc 21, 2018 8:01 pm
od red.bill
Jestli využil nevím, oni jezdí taky solo. Senáže, žně a ve fekálu, vyjímečně i rozmetadlo. Se starym motorem spotřeba prý cca 70l s turbem cca 45l.

Re: řada 706

Napsal: sob črc 21, 2018 8:47 pm
od chameleon
Když jem jezdíval balenou tak jezdil z vedlejší dědiny borec co měl TURBO matesa, ale měl tam i nápravu z liány a myslím že i chladič. Dlouho jsem ho už nepotkával, tak nevím zda ještě jezdí, ale na technickou chodil normálně takže to měl asi i zapsaný....

Pak byl jeden v Ptáčově.

Myslím že sání a turbo nestačí, je tam jiný čerpadlo a možná i hlavy. Každopádně to je drbačka, ono tam není místo a vadí tam i starter, ten Ptáčovskej měl tu pravou stranu celou upravovanou a odcházel právě starter, moc teplo.

Re: řada 706

Napsal: sob črc 21, 2018 9:22 pm
od koprkam
Jasný musí jít startér na vanu, jako na 151, což je u mě jiná vana (nemám), dál,teda turbo, svody, jiná motorovka, čerpadlo, vstřiky, klika (na turbu je pevnější), vložky, jiný písty, ostřik dna pístu, možná i ty hlavy. Prostě ve finále vyjde daleko líp sehnat motor z torona.

Re: řada 706

Napsal: sob črc 21, 2018 9:45 pm
od 101.124
Oturbení jedině dopsat do TP jinak dnes stk neprojde,starter se dává zespoda,na solo to chladič dává vpohodě,mates pak jede jak raketa a ještě když mu pomužete čudlem tak to má forsáž jak F16

Re: řada 706

Napsal: sob črc 21, 2018 11:43 pm
od Michi
Já bych se nechal poučit. Kde se píše jestli má motor turbo nebo ne? V 99% nikdo nepozná jaký motor to ve skutečnosti je... Budou rádi, že tam najdou "škoda" a že má dobré emise....

Re: řada 706

Napsal: ned črc 22, 2018 5:45 am
od koprkam
Pravda pravdoucí. V květnu jsme to řešili na otcové Liazce. Protože na motoru není nikde vyklepnutej typ motoru, jenom jeho číslo, ale to zase není v techničáku, ale to bych se na technické hádal do roztrhání těla, že je to jejich problém, protože ve starých TP, v takovejch těch knížkách to číslo bylo. Ale zase nutno podotknout že co máme doma zetorácký motory tak ty na sobě mají buď štítek (crystal) nebo mají naklepaný typ motoru před číslem motoru (major).

Re: řada 706

Napsal: čtv črc 26, 2018 10:31 pm
od peter gasparovic
Ak by som sa mohol do toho vlozit,pokial nezmenis typ motoru a len ho oturbujes a upravis,nikomu to nevadi. Urob vymaz motoru,na urade ziadost za par kc a mozes tam dat co chces. akurat aby to splnalo nejake emise,ale na tak starom stroji to nikto riesit nebude😉

A minuly tyzden som stretol matesa s turbom,nalozena fura piesku,valil na dobrovice nad jicinom a nestihal som mu svojou zafirou. Letel s tym jak drak. pak ma pustal,tak som ho ned vyspovedal a borec len usmev od ucha k uchu😎 letelo to jak raketa🚚🔥🔥💨💨💨
Obrázek

Re: řada 706

Napsal: čtv črc 26, 2018 10:33 pm
od peter gasparovic
a este pridam jeden zazrak co si brzy priveziem domov😅🙈


Obrázek