Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět
rudolf diesel
Příspěvky: 171
Registrován: pon říj 15, 2007 9:13 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Toretto píše:v žádným případě nemusíš dávat neutrál
V stímhle si dovolím nesouhlasit a říci že ten neutrál tam dát "musíš" pokud na to máš čas jinak jsou to fakt pecky nehledě na to že si nedělám iluze že převodovka bude po GO a šlapat na 1000%. Bez neutrálu jak jsem již psal si to dovolím tam hodit naloženej do kopce třeba z velký dva na malou protože to než bych ten neutrál tam šoupnul tak stojím.
úte dub 22, 2008 6:23 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

píčovina

to by ti pak byli půlky na hovno, protože něž ho tam dáš tak se ti auto 10 x zastaví

jestli ti to dělá ty rány jak říkáš tak ti jen blbě vystavuje spojka, když to máš v cajku tak to řadí uplně v pohodě

podle tvé rady by jsi plnej v soupravě vůbec nemohl jet
úte dub 22, 2008 6:28 pm

rudolf diesel
Příspěvky: 171
Registrován: pon říj 15, 2007 9:13 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Proč bys nemohl jet? Nahoru řadíš normálně a dolů řadíš přes neutrál pokud to jde. A v soupravě jezdím normálka. Tady snad máte všichni nový auta nebo nevím mně nikdy na Liazce a podobných long vehiclek nic nešlo a už vůbec ne řadit a to si nemyslím že bych to neuměl, ale prostě to nešlo i když je fakt že si říkám že 800 000 km je na převodovku docela dost a asi by mohl někdo vyměnit olej :D . No každopádně abych se tady nehádal, ty převodovky jsou na 99% už hotový takže šance že ti to půjde řadit tak jak píše Toretto je spíš mizivá, ale uznávám že to tak jde, ale až to bude dělat rány nebude to chtít přepnout tak to poznáš :P a vzpomeneš si :idea:
úte dub 22, 2008 7:11 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

rudo a vystavuje ti dobře spojka?

jestli ti převodovka vydržela 800 tis tak jsi borec
úte dub 22, 2008 7:32 pm

rudolf diesel
Příspěvky: 171
Registrován: pon říj 15, 2007 9:13 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Spojka vystavuje, ale prostě to nejde a prostě takhle to tam řadí a vždycky řadil každej, tedy každej koho znám :shock: sice to přene i jak říkáš ty, ale bývá to velkej rachot, ovšem když musíš tak musíš.


Převodovka vydžela 800 tis, ale ne mě já stím jezdím jen cca posledních 100 000 km,ale je to ta nová převodovka Praga 14. No "vydržela" od doby co sní jezdím nejdou půlky, ani jednička v malý řadě :D , ale protože je to valník a jezdí jenom v sólu tak to nikdo neřeší (ale to je zase diskuze o jiné převodovce). No mimochodem zajímalo by mě kolik vám vydrželi různé převodovky na liazkách?
úte dub 22, 2008 7:43 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

počkej ty mluvíš o 14 tistupnove a on 10 tce.

????????

mě v soupravě vydržela 10tka cca půl roku a šla do kytek
úte dub 22, 2008 7:46 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

14ka je suprova prevodovka, teda alespon u SD, jenze musi slapat jak ma :(
Jinak je to krasne zprevodovany, akorat radi dost pomalu. Kdyby nebyla poruchova, nikdo by za ZF nemenil, nam teda odesel zatim akorat jednou renč, ale i tak uz se jen tak jednim ockem divame po nejaky ZFce do rezervy :roll:
úte dub 22, 2008 8:22 pm

Uživatelský avatar
Honza.B
Příspěvky: 43
Registrován: pon dub 21, 2008 4:17 pm

Příspěvek

Hoši hoši ted jste mi udělali v tom zmatek to auto má původní převodovku na který je 650 000tisíc km a ted se dohodněte a řekněte jak se stim mam správně řadit,nerad bych aby se mi to vysipalo někde v poli.
úte dub 22, 2008 9:44 pm

Vojta
Příspěvky: 524
Registrován: ned črc 16, 2006 10:37 am
Bydliště: Třebíč

Příspěvek

Co já teda můžu říct za seba tak v autoškole na Liazce 150tce s desítkou převodovkou jsme řadili půlky v rámci jednoho kvaltu se spojkou a bez vyřazení na neutrál.
TATRA The off-road king!
úte dub 22, 2008 10:19 pm

jog!n
Příspěvky: 731
Registrován: sob bře 25, 2006 5:54 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

taky nas to v autoskole ucili bez vyrazeni.
Na přechodu pro chodce, drtí TATRA důchodce. Důchodce se vrtí, ale tatra drtí :D
http://kontejnery.ic.cz
úte dub 22, 2008 10:25 pm

Uživatelský avatar
PAJA706
Příspěvky: 75
Registrován: úte led 08, 2008 3:03 pm
Bydliště: CB

Příspěvek

Co si tedy pamatuju, u liazky nikdo půlky přes neutrál neřadil..(samozřejmě to jde, ale je to zbytečný..) Normálně šlápl spojku a už tam byla..Dělám to zrovna tak a nevšiml jsem si, že by to bylo pro auto špatně..Pokud správně vystavuje spojka a půlka se tam dá včas, žádnou "ránu" to nedá..Dávat půlky s vyřazením do neutrálu, to se dělá u T148, tam to dává rány..S tatruškou jsem skoro nic nenajezdil, ale navozil se dost, tak jsem se snažil něco okoukat.. :shock:
stř dub 23, 2008 7:33 am

Petr
Příspěvky: 1637
Registrován: sob srp 05, 2006 8:34 pm

Příspěvek

napsal bych to asi jako paja706.a jezdil jsem s 148 i 706.
stř dub 23, 2008 8:34 am

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

vidím to stejně,vyřazovat u matesa je zbytečnost,mě to řadilo jedna báseň
stř dub 23, 2008 3:06 pm

matesmates
Příspěvky: 108
Registrován: ned led 27, 2008 4:44 pm

Příspěvek

suhlasim,zadny vyrazovani do neutralu.a stejne az mu nasypou psenici tak do kopce nema smysl radit po pulkach.to ho jen zbrzdi.hlavne ho jeste chlapi nedeste s nejakym neutralem.
stř dub 23, 2008 3:20 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Nejsem nějakej exta šofér, jezdíl jsem/jezdím s L101.860, 110.024, 18.29PB a nikde jsem půlky přes neutrál neřadil a ani jedno z těch aut nijak při řazení neprotestuje, ale třeba to dělám blbě, s půlkama jsem samouk - tehdy mě posadili do 18.29 a poraď si :oops:
stř dub 23, 2008 4:00 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů