Stránka 1 z 23

Napsal: sob dub 15, 2006 11:17 pm
od riko
Já jsem převodovku na 151 spravoval třikrát ročně,za ty prachy co sem za ty roky vrazil do oprav,bych koupil dvě celé auta :roll:

Napsal: ned dub 16, 2006 10:38 am
od Karel 334
riko píše:Já jsem převodovku na 151 spravoval třikrát ročně,za ty prachy co sem za ty roky vrazil do oprav,bych koupil dvě celé auta :roll:
Na to si musíš pozvat chlapa kterej tomu rozumí.A hlavně mít dost převodovek na ND.Pak to nestojí skoro nic.

Napsal: ned dub 16, 2006 11:37 am
od riko
Mechanik už se to naučil dělat,ale už nemám to auto.Na to dálkové ježdění je ta 151 nanic.Sice v zimě a nějakém marasu zase nebyl problém s vyjetím,ale když jezdím delší dobu s autem bez předku,tak vím kde se nemám pouštět nebo si dopředu domluvím někoho na vytáhnutí

Napsal: ned dub 16, 2006 8:38 pm
od Toretto
převodovku v soupravě dělám tak3-4 ročně teda 10sítku

nejlepší by byla ZF 16, ale je to dost velka investice cca 60 tis

výměna převodovky, když nemusim přehazovat čerpadlo mi trvá cca 2 hodiny

Napsal: ned dub 16, 2006 11:08 pm
od david
Toretto píše:převodovku v soupravě dělám tak3-4 ročně teda 10sítku
3-4 krát ročně? Tak to je síla :shock: A to je furt stejná závada, nebo pokaždý něco jinýho :?:

Napsal: pon dub 17, 2006 6:58 am
od Toretto
po každé něco jiného v soupravě se tomu prostě nevyhneš je podimenzovaná. dneska je lepší zariskovat a koupit někne od někoho starou za 5 tisíc než to nechat draze opravit

nejčastěji odchází kolo u reduktoru (malá-velká)

Napsal: pon dub 17, 2006 10:36 am
od Karel 334
Toretto píše:po každé něco jiného v soupravě se tomu prostě nevyhneš je podimenzovaná. dneska je lepší zariskovat a koupit někne od někoho starou za 5 tisíc než to nechat draze opravit

nejčastěji odchází kolo u reduktoru (malá-velká)
To jsem nikdy neudělal že čapnu nějakou almaru a seknu jí tam.Hezky ji rozeberu a dám jen dobré součástky.Vymontování ,rozhození,složení a montáž cca jedno odpoledne 3tis kč.A nesáhnu na to.Je rozdíl taky v kolech převodovky někdo tam mohl z neznalosti nasázet z MTS.Kola vypadají stejně ale tvrdost je jiná.Přiznám se, že se jednou za dva roky něco pokazí, ale vždy jsem to v pohodě dojel domů.Mám vždy jednu almaru v pohotovosti .Jak to klekne přehodím a tu špatnou ihned nechám udělat.

Napsal: pon dub 17, 2006 11:20 am
od Toretto
jo tak to se mýlíš kola s matesa vydrží o honě víc

Napsal: pon dub 17, 2006 11:48 am
od Karel 334
Toretto píše:jo tak to se mýlíš kola s matesa vydrží o honě víc
To jistě.Ale ta převodovka musí běhat v trambusu a ne ve 110.Povrch kol ve 110 je tvrzen aby vydržel krout.moment.motoru.Dej trambusovou do 150 nalož 25tun a za měsíc jí motor rozdrbe na kusy.

Napsal: úte dub 18, 2006 7:25 am
od Toretto
tak to já mám jinou zkušenost dal jsem do 150 soupravy trambusovou vydržela půl roku vozim kolem 28-29 tun

Napsal: úte dub 18, 2006 9:00 pm
od riko
Kolik ti ta liazka žere při těch tunách?

Napsal: stř dub 19, 2006 9:45 am
od Toretto
50 litru na 100 km

Napsal: čtv dub 20, 2006 4:42 pm
od riko
Mě 151 v soupravě při těch tunách žrala kolem 40-ti litrů,pak jsem koupil tahač Man a sklápěcí návěs,vozil jsem 30 tun a žralo to 33-35 litrů

Napsal: čtv dub 20, 2006 9:20 pm
od Toretto
30 tun za 35 litru tak to nevěřim to jedině pořád po dálnici bez kopců

Napsal: čtv dub 20, 2006 10:58 pm
od riko
Vozil jsem uhlí Most-Severní Morava a zpátky koks Ostrava-Praha a když jsem jel já tak 33 litrů a když jel můj šofér,tak 35 litrů,když jsem jel po dálnici,tak o trochu víc,protože jsme měli odpojený omezovač a podle toho jsme jezdili.Když jsme jeli vrchem z Olomouce na Hradec Králové,tak na jedné jízdě jsme ušetřili 30 litrů nafty,protože jsme jeli pomaleji,ta točka měla kolem 1000 km.