Stránka 1 z 23
Napsal: sob dub 15, 2006 11:17 pm
od riko
Já jsem převodovku na 151 spravoval třikrát ročně,za ty prachy co sem za ty roky vrazil do oprav,bych koupil dvě celé auta
Napsal: ned dub 16, 2006 10:38 am
od Karel 334
riko píše:Já jsem převodovku na 151 spravoval třikrát ročně,za ty prachy co sem za ty roky vrazil do oprav,bych koupil dvě celé auta
Na to si musíš pozvat chlapa kterej tomu rozumí.A hlavně mít dost převodovek na ND.Pak to nestojí skoro nic.
Napsal: ned dub 16, 2006 11:37 am
od riko
Mechanik už se to naučil dělat,ale už nemám to auto.Na to dálkové ježdění je ta 151 nanic.Sice v zimě a nějakém marasu zase nebyl problém s vyjetím,ale když jezdím delší dobu s autem bez předku,tak vím kde se nemám pouštět nebo si dopředu domluvím někoho na vytáhnutí
Napsal: ned dub 16, 2006 8:38 pm
od Toretto
převodovku v soupravě dělám tak3-4 ročně teda 10sítku
nejlepší by byla ZF 16, ale je to dost velka investice cca 60 tis
výměna převodovky, když nemusim přehazovat čerpadlo mi trvá cca 2 hodiny
Napsal: ned dub 16, 2006 11:08 pm
od david
Toretto píše:převodovku v soupravě dělám tak3-4 ročně teda 10sítku
3-4 krát ročně? Tak to je síla
A to je furt stejná závada, nebo pokaždý něco jinýho
Napsal: pon dub 17, 2006 6:58 am
od Toretto
po každé něco jiného v soupravě se tomu prostě nevyhneš je podimenzovaná. dneska je lepší zariskovat a koupit někne od někoho starou za 5 tisíc než to nechat draze opravit
nejčastěji odchází kolo u reduktoru (malá-velká)
Napsal: pon dub 17, 2006 10:36 am
od Karel 334
Toretto píše:po každé něco jiného v soupravě se tomu prostě nevyhneš je podimenzovaná. dneska je lepší zariskovat a koupit někne od někoho starou za 5 tisíc než to nechat draze opravit
nejčastěji odchází kolo u reduktoru (malá-velká)
To jsem nikdy neudělal že čapnu nějakou almaru a seknu jí tam.Hezky ji rozeberu a dám jen dobré součástky.Vymontování ,rozhození,složení a montáž cca jedno odpoledne 3tis kč.A nesáhnu na to.Je rozdíl taky v kolech převodovky někdo tam mohl z neznalosti nasázet z MTS.Kola vypadají stejně ale tvrdost je jiná.Přiznám se, že se jednou za dva roky něco pokazí, ale vždy jsem to v pohodě dojel domů.Mám vždy jednu almaru v pohotovosti .Jak to klekne přehodím a tu špatnou ihned nechám udělat.
Napsal: pon dub 17, 2006 11:20 am
od Toretto
jo tak to se mýlíš kola s matesa vydrží o honě víc
Napsal: pon dub 17, 2006 11:48 am
od Karel 334
Toretto píše:jo tak to se mýlíš kola s matesa vydrží o honě víc
To jistě.Ale ta převodovka musí běhat v trambusu a ne ve 110.Povrch kol ve 110 je tvrzen aby vydržel krout.moment.motoru.Dej trambusovou do 150 nalož 25tun a za měsíc jí motor rozdrbe na kusy.
Napsal: úte dub 18, 2006 7:25 am
od Toretto
tak to já mám jinou zkušenost dal jsem do 150 soupravy trambusovou vydržela půl roku vozim kolem 28-29 tun
Napsal: úte dub 18, 2006 9:00 pm
od riko
Kolik ti ta liazka žere při těch tunách?
Napsal: stř dub 19, 2006 9:45 am
od Toretto
50 litru na 100 km
Napsal: čtv dub 20, 2006 4:42 pm
od riko
Mě 151 v soupravě při těch tunách žrala kolem 40-ti litrů,pak jsem koupil tahač Man a sklápěcí návěs,vozil jsem 30 tun a žralo to 33-35 litrů
Napsal: čtv dub 20, 2006 9:20 pm
od Toretto
30 tun za 35 litru tak to nevěřim to jedině pořád po dálnici bez kopců
Napsal: čtv dub 20, 2006 10:58 pm
od riko
Vozil jsem uhlí Most-Severní Morava a zpátky koks Ostrava-Praha a když jsem jel já tak 33 litrů a když jel můj šofér,tak 35 litrů,když jsem jel po dálnici,tak o trochu víc,protože jsme měli odpojený omezovač a podle toho jsme jezdili.Když jsme jeli vrchem z Olomouce na Hradec Králové,tak na jedné jízdě jsme ušetřili 30 litrů nafty,protože jsme jeli pomaleji,ta točka měla kolem 1000 km.