Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
2PaM: Já bych byl opatrnej s tím říkat, že "automaticky padne volnoběh". Ono jde spíš o to, že jakmile přesuneš ten přepínač na řadící páce, pustí se vzduch do řadícího válečku a jakmile ubereš plyn, uvolní se kolo v záběru a dojde k přeřazení. V tom okamžiku pak můžeš řadit v háčku.
Na tom okamžiku, kdy v soukolí poklesne tok točivého momentu je vlastěn založené řazení ve všech amerických nesynchronizovaných převodovkách. Díky tomu to dobře funguje.
Jinak bych se rád někdy zastavil a auto aspoň viděl. Naposledy jsem ho viděl v tom bazaru, kde jsem se potkal...se strejdou (byl to strejda, viď?). Až na jaře zase vytáhnu Liazku, dorazil bych...
Jinak to brždění hřídelí ve spojce, to už jsem párkrát slyšel. Tam bude nejspíš třecí obložení hned někde za spojkou. Clutch break se tomu rika. Funguje to prave pri vyslapnuti spojky...a ma to rychleji zpomalit hridele v prevodovce jak rikas.
Na tom okamžiku, kdy v soukolí poklesne tok točivého momentu je vlastěn založené řazení ve všech amerických nesynchronizovaných převodovkách. Díky tomu to dobře funguje.
Jinak bych se rád někdy zastavil a auto aspoň viděl. Naposledy jsem ho viděl v tom bazaru, kde jsem se potkal...se strejdou (byl to strejda, viď?). Až na jaře zase vytáhnu Liazku, dorazil bych...
Jinak to brždění hřídelí ve spojce, to už jsem párkrát slyšel. Tam bude nejspíš třecí obložení hned někde za spojkou. Clutch break se tomu rika. Funguje to prave pri vyslapnuti spojky...a ma to rychleji zpomalit hridele v prevodovce jak rikas.
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
Boha jeho, motor 500PS + eaton prevodvka ty si asi davas zahranicne trucky v kopcoch na raňajky a vtom druhom videu uzasny zvuk jakebrake motorovky
nasiel som servisny manual k tejto prevodvke na strane 24 je popis upshift clutch brake a obrazky k tomu od strany 103
https://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&q= ... Ig&cad=rja
nasiel som servisny manual k tejto prevodvke na strane 24 je popis upshift clutch brake a obrazky k tomu od strany 103
https://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&q= ... Ig&cad=rja
Úplně to sem asi nepatří ale kdysi k nám na bývalou firmu přijel nakládat klučina s červeným maxikem někde od Telče a měl v tom DD. A že prej jich bylo vyrobeno 7. Tenkrát mě to tak nebralo tak nevím co v tom bylo za převodovku,ale vím že mi ukazoval vyvařovaný šasi někde u točny. Dneska by mě z přirozený zvědavosti zajímalo co to bylo konkrétně za auto. Kolik kusů se vyrobilo, typ převodovky atd. Diky
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: sob led 09, 2010 4:35 pm
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Samer: dovolím si tě opravit, je to 19.40 TBV/DD
kolik to má přesně koní, to ti neřeknu, ale se stejnou tonáží to jede ještě o chlup víc jak Xena, která má 470... takže těch 500 vidím celkem reálně
Mana TGX 440 jsem si dal na dálnici v táhlým kopci jak nic, oba plná tonáž, jeli jsme do stejný fabriky a nechat se předjet Liazkou pro něj znamenalo hodinu čekání navíc Nezapomeň, že to měl pan Vojtíšek (první majitel v TP: "Racing Team Liaz"), ten to určitě nějak poladil Motory v tomhle objemu (12.7L) měly v Americe běžně 500 koní už jako seriovky. Je to jen otázka nastavení ŘJ.
Luka: otáčkoměr to má v tachografu, ale někdy před měsícem se odporoučel, protože se unavil kablík, snad to zvládnou opravit na STK při cejchování tacho¨¨ S celkovou přes 42tun to samozřejmě tak neletí
kolik to má přesně koní, to ti neřeknu, ale se stejnou tonáží to jede ještě o chlup víc jak Xena, která má 470... takže těch 500 vidím celkem reálně
Mana TGX 440 jsem si dal na dálnici v táhlým kopci jak nic, oba plná tonáž, jeli jsme do stejný fabriky a nechat se předjet Liazkou pro něj znamenalo hodinu čekání navíc Nezapomeň, že to měl pan Vojtíšek (první majitel v TP: "Racing Team Liaz"), ten to určitě nějak poladil Motory v tomhle objemu (12.7L) měly v Americe běžně 500 koní už jako seriovky. Je to jen otázka nastavení ŘJ.
Luka: otáčkoměr to má v tachografu, ale někdy před měsícem se odporoučel, protože se unavil kablík, snad to zvládnou opravit na STK při cejchování tacho¨¨ S celkovou přes 42tun to samozřejmě tak neletí
Kluci měl bych dotaz ohledně převodovky 10PS80. Docela dlouho mi to chrčí když dávám z velké malou. Zkoušel jsem to přepnout jak dřív, tak i pozděj závysle na sešlápnuté spojce, a je to furt stejné. Připadá mi, že to trvá dlouho než to ta vidlička přehodí. Nepomohlo by kdybych k tomu vzduchovýmu válečku co to řadí dal hned cívku a řadil to el.spínačem? Tím pádem by ten vzduch z toho válečku vyfučel daleko rychleji. Felešný meziplyn taky nepomáhá.
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
Cívka blíž ti nepomůže. To musí chodit pěkně i tak. Měl jsem tam bordel ze vzduchu (olej a v zimě to nechodilo skoro vůbec) , může být špatná ta pružina co ho vrací proti vzduchu nebo něco jiného. Ale má tak malý objem, že se prestavuje rychle po otevření vzduchu. Zkus sundat hadičku a "fouknout" do válečku vzduchovou pistolí jak se chová...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 hostů