Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: pon říj 15, 2007 9:13 pm
- Bydliště: Plzeň
Výkon 18.33
Nevíte někdo jak zvýšit o tohoto motoru výkon. Nezávisle mi dva šoféři trvdili (přičemž jeden byl strejda a ten by mi nelhal ) že jiným nastavením čerpadal z motoru dostali cca 360 koní.
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: pon říj 15, 2007 9:13 pm
- Bydliště: Plzeň
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
O motor bych se nebál, ten to vydrží.
U mtorů řady "C" se dávaly dvě vstřikovací čerpadla - Bosch pro Euro1 a L'Orange (vlastně ex motorpal, taky pod Boschem) pro Euro2. Turba byly shodný, ČZ Strakonice, typ K36.
Pro zvednutí výkonu se doporučovalo vždycky čerpadlo L'Oragne, dává větší tlaky, bla, bla...prostě s Boschem nedostanete z motoru to samý co s L'Orange.¨
Další věc jsou vstřiky, já má pocit, že pro zvednutí výkonu (kromě nastavení čerpadla) se doporučuje použít L'Orange v kombinaci se starejma tryskama... Modrej přízrak je takhle posunutej z 300 na cca 380 koní a motor s tím nemá problém. To spíš pak ti řidiči podstatně novějších a dražších aut, když vám nemůžou ujet...
Stojáky byly v Liazu vyráběný i jako 410ky. Často jsem slyšel, že praskaly vložky, ale zase znám spoustu lidí, kteří s tím autem odjezdili hodně a s motorem problém neměli. Tam to bylo už kombinovaný, pokud já vím, vstřikama z MANu a snad dokonce něčím dalším, ale po tom jsem nikdy nepátral... (pasovaly by tam písty, kroužky...nevim, jestli by se něco rozměrově shodovalo), ale můžu to zjistit, protože kamarád měl takhle udělanou 410ku.
Jako extrém, kterej jsem viděl jsou pak turba Holset. Pomocí přestaby čerpadla, snížení pístů, nízkýho těsnění pod hlavou a turba Holset kamarádovi nedávno postavili M1.2 A o výkonu cca 370k...
Se stojákem se dá dělat hodně muziky za relativně málo peněz...
Jen snad ještě...doporučení zkušených vždycky znělo...motor to vydrží, ale klika po druhým přebrusu už ne...
U mtorů řady "C" se dávaly dvě vstřikovací čerpadla - Bosch pro Euro1 a L'Orange (vlastně ex motorpal, taky pod Boschem) pro Euro2. Turba byly shodný, ČZ Strakonice, typ K36.
Pro zvednutí výkonu se doporučovalo vždycky čerpadlo L'Oragne, dává větší tlaky, bla, bla...prostě s Boschem nedostanete z motoru to samý co s L'Orange.¨
Další věc jsou vstřiky, já má pocit, že pro zvednutí výkonu (kromě nastavení čerpadla) se doporučuje použít L'Orange v kombinaci se starejma tryskama... Modrej přízrak je takhle posunutej z 300 na cca 380 koní a motor s tím nemá problém. To spíš pak ti řidiči podstatně novějších a dražších aut, když vám nemůžou ujet...
Stojáky byly v Liazu vyráběný i jako 410ky. Často jsem slyšel, že praskaly vložky, ale zase znám spoustu lidí, kteří s tím autem odjezdili hodně a s motorem problém neměli. Tam to bylo už kombinovaný, pokud já vím, vstřikama z MANu a snad dokonce něčím dalším, ale po tom jsem nikdy nepátral... (pasovaly by tam písty, kroužky...nevim, jestli by se něco rozměrově shodovalo), ale můžu to zjistit, protože kamarád měl takhle udělanou 410ku.
Jako extrém, kterej jsem viděl jsou pak turba Holset. Pomocí přestaby čerpadla, snížení pístů, nízkýho těsnění pod hlavou a turba Holset kamarádovi nedávno postavili M1.2 A o výkonu cca 370k...
Se stojákem se dá dělat hodně muziky za relativně málo peněz...
Jen snad ještě...doporučení zkušených vždycky znělo...motor to vydrží, ale klika po druhým přebrusu už ne...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: pon říj 15, 2007 9:13 pm
- Bydliště: Plzeň
otazka ohladom cerpadla L´Orange
Chcem sa spytat,ze v akych vykonoch sa vyrabal tento motor s takymto cerpadlom.A keby niekto mal foto tak by som bol rad.Lebo tento motor mal opacne otocene turbo.A ake trysky by som mal pouzit,lebo ten motor nema hlavy.Cize mam pouzit PAL-acke ale Bosch trysky?
-
- Příspěvky: 142
- Registrován: pát říj 20, 2006 8:52 pm
- Bydliště: Poděbrady III
myslis tenhle http://engines.tedom.eu/download/2/90/T ... -TA-02.pdfSamer-www.liaztrucks.com píše:Zapomněl jsem vlastně říct, že u Mynářů ještě před dvěma lety jezdily Portugalsko zkušební motory Tedom, Liaz... a kdoví kdo všechno v tom měl prsty a všechno to byly minimálně 420ky.... To už byly auta trochu...víc mimo normální měřítka...
Lady-lí, lady-lou, lady-lů, Český silnice jsou plný d*bilů !!
Trambus uhání tak pozor dávej, nemáš Mercedes, však chlap jsi správnej...
Trambus uhání tak pozor dávej, nemáš Mercedes, však chlap jsi správnej...
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: pon čer 16, 2008 10:49 pm
- Bydliště: Veverska Bítýška
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů