Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Re: řada 300
Michi, už před dlouhou dobou jsem je nesehnal, ale běžně se dají koupit obdobné, ale dřík má stejný průměr jak tisícihran, buď stočíš šroub v soustruhu, ale jde to hodně blbě, nebo já pak raději převrtal díru v bubnu . Nepamatuji si to úplně, mám pocit že měl jiné stoupání závitu, tak jsem si na šroub, i na matku udělal flexou značku, abych nemusel při každém šroubování kola hledat brýle
Re: řada 300
Zkus mrknout na šroub kola Renault Kerax, obj. č. 20515518, koupíš i v Kellyně. Délka celý 110, tísícihran by měl mít 25,5 mm... Mrkni na foto na google podle čísla, myslím si, že by to fungovat mohlo...
Re: řada 300
Tak včera jsem našel na netu toto:
http://m.email.tiscali.cz/redir?hashId= ... l%23tabs-1
Zkusil jsem tam napsat. Dnes mi odpověděl pán, že už bohužel nemají. Odkázal mě sem :
http://www.makro-nd.cz
Jelikož jsme dneska jeli přes pobočku v Církvicích, tak jsem to zkusil osobně. Pán byl velice ochotný, bohužel neměli. Ale objednal mi 2ks a po cestě zpět už tam byli. Nejsou úplně přesně stejné, nicméně půjdou lehce upravit.
A jěště mi dal kontakt sem :
http://www.autorosecky.cz
Po pár telefonátech mi majitel oznámil, že je sehnal a budou po neděli...
Jsem rád, že vedle mě seděl šéf a viděl co to dá práce sehnat 1 pojeb... šroub...
A děkuji Šurdovi a Radkovi, že se zkusili podívat do "šuplíkových" zásob a ostatním za ochotu...
http://m.email.tiscali.cz/redir?hashId= ... l%23tabs-1
Zkusil jsem tam napsat. Dnes mi odpověděl pán, že už bohužel nemají. Odkázal mě sem :
http://www.makro-nd.cz
Jelikož jsme dneska jeli přes pobočku v Církvicích, tak jsem to zkusil osobně. Pán byl velice ochotný, bohužel neměli. Ale objednal mi 2ks a po cestě zpět už tam byli. Nejsou úplně přesně stejné, nicméně půjdou lehce upravit.
A jěště mi dal kontakt sem :
http://www.autorosecky.cz
Po pár telefonátech mi majitel oznámil, že je sehnal a budou po neděli...
Jsem rád, že vedle mě seděl šéf a viděl co to dá práce sehnat 1 pojeb... šroub...
A děkuji Šurdovi a Radkovi, že se zkusili podívat do "šuplíkových" zásob a ostatním za ochotu...
Re: řada 300
Zdravim.
kupil som si Liaz 29.33 SD a mal by som zopar otazok ak by mi vedel niekto z vas poradit, pretoze s liazmi mam dlhorocne skusenosti no s tymi starsimi modelmi (mates,110 atd)
Tak podla technickeho preukazu je tam motor M1.2C-M 640 F a mal by mat 242kw no auto sa ledva taha prazdne. Vobec sa to nechova ako 330 konova LIAZ. Co sa tyka filtrov tak to som ako prve poriesil a taktiez mam skontrolovane komplet turbo a sanie(nikde to nefuci,turbo bez vole) Je tam cerpadlo Bosch ktore sa momentalne chystam so vstrekmi vymontovat a poslat na kontrolu a nastavenie. Mam znameho co robi cerpadla no obraciam sa na vas mozno poznate nejakeho specialistu na liazacke cerpadla ktory to bude vediet dobre nastavit a hlavne bude vediet ake spicky na vstreky treba kupit aby to slo ako ma. Presiel som net krizom krazom no nikde som sa nedocital aky typ vstrekovacov by mal ist k tomu bosch cerpadlu.(prikladam fotky motora aj cerpadla) budem vdacny za vsetky typy a rady ako tu moju lizu rozbehnut naspet na 330 koni
kupil som si Liaz 29.33 SD a mal by som zopar otazok ak by mi vedel niekto z vas poradit, pretoze s liazmi mam dlhorocne skusenosti no s tymi starsimi modelmi (mates,110 atd)
Tak podla technickeho preukazu je tam motor M1.2C-M 640 F a mal by mat 242kw no auto sa ledva taha prazdne. Vobec sa to nechova ako 330 konova LIAZ. Co sa tyka filtrov tak to som ako prve poriesil a taktiez mam skontrolovane komplet turbo a sanie(nikde to nefuci,turbo bez vole) Je tam cerpadlo Bosch ktore sa momentalne chystam so vstrekmi vymontovat a poslat na kontrolu a nastavenie. Mam znameho co robi cerpadla no obraciam sa na vas mozno poznate nejakeho specialistu na liazacke cerpadla ktory to bude vediet dobre nastavit a hlavne bude vediet ake spicky na vstreky treba kupit aby to slo ako ma. Presiel som net krizom krazom no nikde som sa nedocital aky typ vstrekovacov by mal ist k tomu bosch cerpadlu.(prikladam fotky motora aj cerpadla) budem vdacny za vsetky typy a rady ako tu moju lizu rozbehnut naspet na 330 koni
Re: řada 300
To tvoje označení je nejaký divny podle chytré knížky je označení 640F určeno pro motor 290koní a to se do SD seriově nikdy nedávalo. Ale může to být blbě zapsaný já mám v TP třeba pohotovostní hmotnost 99 550kg na 6x2 PZV a u všech brzd mám napsáno NE 640 S a SE je 330 koní. Jestli si ty trubky a hadice zkontroloval a nikde si nic nenašel a nemáš foklé ani cooler, tak bych to typoval na tu trubičku co ide od sání na korektor čerpadla. Taky se může stat, že trubička je ok ale ten korektor nechodí. Když se mě někde proděraví hadica od turba tak to skoro pocitově nepoznám, pokud teda neupadne celá objímka. Abych vyloučil že ten tlak než dojde do sání nikde neutíká, tak vyhodíme a zaslepíme trubku hned co vede z turba a přes díru žhavičky to natlakujem a hned si doma kde to uchází.
Buď Ti to nekde uchází ale to neudělá takovou ztrátu výkonu a nebo je problém v tom korektoru. Mě když ten korektor zafunguje tak to je jak druhý turbo. Kdybys měl problém v předvstřiku nebo tryskách tak Ti to čudí všelijak blbě. Aby Ti to nejelo kvůli tryskám tak to by už museli být hodně špatný. Ten korektor když tam napere tu naftu tak by Ti to stejně jelo jak čert. Ale je pravda že já mám čerpadlo lorange se kterým to údajně líp jede. Před tým sem tam měl boscha 290koní a do kopca k babičce sem jel tak 65 a víc nic. Jak sem dal lorange tak nahoře na kopcu sem měl 90 hotovo raketa. Tady máš adresu na lejstro z tedomu https://www.google.cz/search?sclient=ps ... NCSR&noj=1 je to hned ten první odkaz, tam najdeš trysky který potřebuješ já sem tam taky hledal trysky na toho loranga a pasovalo to jak má. Jinak lorange se nikde nepíše je to zkratka DES. Je teda pravda, že mám v tom 6x2 PZV 330 bosch a jel sem s tím jen 70km domů a tam to pak odstavil na furt, ale taky to vůbec nejelo jak bych si představoval. Tak nevím jestli to fakt dělá takovéj rozdíl. Určitě dej kamarádovi čerpadlo i trysky tím nic nepokazíš, na korektor esi je nejaké seklé přijde a trysky udělat je dobrá prevence aby se nerozpustily písty ale to asi znáš moc dobře líp jak já mladej osel. Jinak mě nic nenapadá proč by Ti to nejelo tak jak má, vlastně tam nic jinýho ani moc není co by to nějak ovlivnilo. Ale eště bych taky změřil kolik tlačí turbo v tahu. Stejně si myslím ale že to bude problém v naftě. Sítko máš čistý? nepřisává to nekde luft? Jo a na čerpadla a trysky je nějakej pán důchodce kterýho mě nezávisle na sobě doporučilo asi 5 liazáků co měly řadu 300. Zkusím pohledat jeho číslo. A pré není ani moc drahé.
Buď Ti to nekde uchází ale to neudělá takovou ztrátu výkonu a nebo je problém v tom korektoru. Mě když ten korektor zafunguje tak to je jak druhý turbo. Kdybys měl problém v předvstřiku nebo tryskách tak Ti to čudí všelijak blbě. Aby Ti to nejelo kvůli tryskám tak to by už museli být hodně špatný. Ten korektor když tam napere tu naftu tak by Ti to stejně jelo jak čert. Ale je pravda že já mám čerpadlo lorange se kterým to údajně líp jede. Před tým sem tam měl boscha 290koní a do kopca k babičce sem jel tak 65 a víc nic. Jak sem dal lorange tak nahoře na kopcu sem měl 90 hotovo raketa. Tady máš adresu na lejstro z tedomu https://www.google.cz/search?sclient=ps ... NCSR&noj=1 je to hned ten první odkaz, tam najdeš trysky který potřebuješ já sem tam taky hledal trysky na toho loranga a pasovalo to jak má. Jinak lorange se nikde nepíše je to zkratka DES. Je teda pravda, že mám v tom 6x2 PZV 330 bosch a jel sem s tím jen 70km domů a tam to pak odstavil na furt, ale taky to vůbec nejelo jak bych si představoval. Tak nevím jestli to fakt dělá takovéj rozdíl. Určitě dej kamarádovi čerpadlo i trysky tím nic nepokazíš, na korektor esi je nejaké seklé přijde a trysky udělat je dobrá prevence aby se nerozpustily písty ale to asi znáš moc dobře líp jak já mladej osel. Jinak mě nic nenapadá proč by Ti to nejelo tak jak má, vlastně tam nic jinýho ani moc není co by to nějak ovlivnilo. Ale eště bych taky změřil kolik tlačí turbo v tahu. Stejně si myslím ale že to bude problém v naftě. Sítko máš čistý? nepřisává to nekde luft? Jo a na čerpadla a trysky je nějakej pán důchodce kterýho mě nezávisle na sobě doporučilo asi 5 liazáků co měly řadu 300. Zkusím pohledat jeho číslo. A pré není ani moc drahé.
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
Re: řada 300
Dakujem za rady aj ten odkaz na tabulko aale kedze zase raz pocujem teda citam o tom slavnom cerpadle Lorange ta mi prosim ta povedz poslednu potrebnu vec pre mna. KDE ho mam zohnat ?
Viacery mi to vraveli ze daj tam Lorange a uvidis hned to pojde lepsie ako s Boschom.
Viacery mi to vraveli ze daj tam Lorange a uvidis hned to pojde lepsie ako s Boschom.
Re: řada 300
Jo tak to Ti neporadím, nový jestli by vůbec šlo sehnat bude stát majlant a že by se těch čerpadel válelo všude jen tak po skladech jako třeba na MTS to asi taky pravda nebude. Chce to mít trošku štěstí a zhánět a zhánět. Jo a ještě sem taky dostal radu že mám ohnout trubku co vrací zpátečkou naftu do nádrže aby to nevýřilo naftu hned u sání. A taky údajně pán čerpadlář říkal že ta pumpička na nádrži ubírá 10 koní protože je v ní zpětnej ventilek. No uvidím pumpičku sem o víkendu vyhodil, trubku ohl. Chytlo to po 24h normálně nafta nespadla. Zítra to Hrozenkov prověří
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: řada 300
Tak si myslím, že L orange už ani neexistuje. Vím, že věci nešli sehnat už před lety a někdo to dokonce předělával na BOSCH. Když jsem kupoval trysku do naší třístovky tak mi pán na prodejně povídal, že si můžeme gratulovat, že je tam bosch.
Re: řada 300
No tiez tam mam tu punpicku dorobenu na nadrzi. Takze vravis vyhodit to prec a prihnut tu trubku este hej. A to cerpadlo asi necham boscha a dam to len nastavit a vstreky rovno poslem s nim a hadam to pojde konecne ako ma. Buz ale vyskytla sa nova zavada... slavna 14PS150 prestala polky radit...mam to v malej a velka nic. Vobec nereaguje cize mozem prevodovku davat dola.
P.S. ak mam k dispozicii ZF16 ale z pevnej liaz 300 slo by to dat na vyklapac ? Dik
P.S. ak mam k dispozicii ZF16 ale z pevnej liaz 300 slo by to dat na vyklapac ? Dik
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] a 36 hostů