Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
LIAZ - truck trial
našel jsem zajímavou galerii, zčásti shodnou s galerií na liaz.cz
http://skoda-virt.cz/cz/fotogalerie/zav ... ktrial-93/
http://skoda-virt.cz/cz/fotogalerie/zav ... ktrial-93/
!LIAZ 4life!
To by mě zajímalo jak si ty LIAZky v tom terénu vedly. Když vidim kolik je práce s tim postavit Lízu na trial. Karel Voráček i Michal Jansa určitě potvrdí že se to celou zimu staví a pak eště celou příští sezonu přestavuje aby to trochu fungovalo. A tohle byly uplně sériový vozy. Zas je pravda že ten terén nebyl tak krkolomnej jako dnes.
Filip Nikl
tak co já vím, tak byl liaz v roce 1995 celkovým mistrem evropy v kategorii p2 (speciální prototypy) a to s vozem AWS (všechna kola řiditelná - řidič Jan Filip):
http://liaz.cz/obrazek.php?cislo=11&adr ... 95_galerie
- je to to samé auto, jaké mám v avataru.
Předtím liazy několikrát vyhrály třídu seriových vozů. Kolikrát to přesně bylo, se snažím už několik let zjistit. Jisté je to, že v roce 1991 byl konečným mistrem Evropy třídy p2 Josef Kakrda (spolujezdec M. Král) s tímto seriovým dakarským liazem:
http://liaz.cz/obrazek.php?cislo=17&adr ... 91_galerie
a možná, že ještě v roce 1992 obhájil titul. V roce 1993 měl údajně třídu seriových vozů ještě vyhrát liaz řízený Janem Filipem. Ale tyto dvě informace ohledně roků 92 a 93 nemám ověřené.
Terén a sekce, v nichž se jelo například ME 1995 byly přímo ďábelsky rafinované a těžké - zde odkazuji na výbornou knihu "Hvězdy na čtyřech kolech" (vydáno 1997)
http://liaz.cz/obrazek.php?cislo=11&adr ... 95_galerie
- je to to samé auto, jaké mám v avataru.
Předtím liazy několikrát vyhrály třídu seriových vozů. Kolikrát to přesně bylo, se snažím už několik let zjistit. Jisté je to, že v roce 1991 byl konečným mistrem Evropy třídy p2 Josef Kakrda (spolujezdec M. Král) s tímto seriovým dakarským liazem:
http://liaz.cz/obrazek.php?cislo=17&adr ... 91_galerie
a možná, že ještě v roce 1992 obhájil titul. V roce 1993 měl údajně třídu seriových vozů ještě vyhrát liaz řízený Janem Filipem. Ale tyto dvě informace ohledně roků 92 a 93 nemám ověřené.
Terén a sekce, v nichž se jelo například ME 1995 byly přímo ďábelsky rafinované a těžké - zde odkazuji na výbornou knihu "Hvězdy na čtyřech kolech" (vydáno 1997)
!LIAZ 4life!
V prvních ročnících to byly klasické dakarské vozy 111.154 D a také 151.154 (krátká kabina), od roku 1995 startoval speciál se všemi řiditelnými koly označený dle značení řady 300-konkrétně byl tento vůz označen jako 13.50 PA/J AWS. Od roku 1998 byl tento speciál osazen kabinou řady 400 (Fox).
!LIAZ 4life!
No tak AWS to je jasný to bylo postavený na to. Ale myslim třeba ty sériovky a dakarky. Liazka na to prostě neni stačí zajet do díry a už se nezatočej kola, má moc rychlý převody takže i na malou jedna se neustále stojí na spojce má nízko chladič atd.
Liaz Michala Jansy sice vypadá sériově a jezdí moc dobře ale jak tak předělanej že to je vlastně čistokrevnej speciál. Ale jak řikám sekce byly třeba těžky ale terén na fotkách tak hroznej neni tak to asi stačilo.
Liaz Michala Jansy sice vypadá sériově a jezdí moc dobře ale jak tak předělanej že to je vlastně čistokrevnej speciál. Ale jak řikám sekce byly třeba těžky ale terén na fotkách tak hroznej neni tak to asi stačilo.
Filip Nikl
Testování LIAZky před Baja Saxonia: http://www.youtube.com/user/VideoLiaz#p/u/1/CDscZ0qQDVk krásnej zvuk.
Filip Nikl
Naposledy upravil(a) peda17 dne sob zář 15, 2012 10:29 pm, celkem upraveno 1 x.
- Bum bajz
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte úno 26, 2008 10:14 am
- Bydliště: Radlo
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím včera změnil ten zeleny trial majitele dostal se do sbírky Romana Machaly
www.JHBstudio.cz Xena co je víc ??!!!
- Bum bajz
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte úno 26, 2008 10:14 am
- Bydliště: Radlo
- Kontaktovat uživatele:
Snad né bylo nám přislíbeno od Romana že pokud si seženem sponzory tak nás nechá příští ročník trucktrialu jet tak uvidíme
www.JHBstudio.cz Xena co je víc ??!!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti