Stránka 2 z 3

Napsal: pon říj 01, 2012 7:00 pm
od LUKA
kapota s nápisem škoda :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte říj 02, 2012 11:40 am
od 0928rene
tak maska ani rámeček není,převodovka ZF jenom do 110 a sedačky ISRI jenom na potažení,otrhané :(

Napsal: úte říj 02, 2012 12:55 pm
od Toretto
jestli jsou potrhané nevadí, hlavně, aby fungovaly a neucházely

Napsal: úte říj 02, 2012 8:28 pm
od Radek.V
Luka... ptal jsem se na kapotu SKODA a dají mi vědět ale cena cca 7000kč :shock:

Napsal: úte říj 02, 2012 8:53 pm
od LUKA
ty woe to je dost .... ale člověk nidky neví

no,v každým případě díky moc že na mě myslíš :idea: :idea: :idea:

Napsal: stř říj 03, 2012 12:19 pm
od Toretto
ty vole Luko to Ti za ty prachy prodám svojí :-)

Napsal: stř led 23, 2013 5:07 pm
od destroyer76
prodam motory 706 mts,638,640,karosa,karosa na plyn.prevodovky,liaz 10-ka,706 mtsp,karosa manual i automat.motory tatra 815 a 148,prevodovky 815,sestup 815..volejte 731526526 praha vychod

Napsal: čtv úno 28, 2013 12:08 am
od pt_55
Nevie mi niekto zo slovakov poradiť nejaky dobry obchod kde maju tesnenia na motory LIAZ ? Dnes sme vybrali z našej ŠLky motor na opravu a treba mi zohnať čo najskor tesnenia. Je tam motor ML 634 ale niekto hovori, že tesnenie pod hlavou je zhodne s novšimi aj turbo motormi, je to pravda?

Napsal: čtv úno 28, 2013 7:32 pm
od Ťiger
Skús v Prešove bud v bývalom autodružstve u Troligy http://www.mttroliga.sk/ tam maju všetko
prípadne na Delni u Čika alebo ešte jedna možnosť Traktor motor http://www.traktormotor.sk/

Napsal: čtv úno 28, 2013 7:59 pm
od Benďa
Těsnění po hlavou je stejné, my dáváme na starší Matesácké motory (máme je v DH bagrech) taky turba a snad i líp drží. Ten motor je v podstatě pořád stejný, jsou tam jen rozdíly mezi zamontováním. Autobus ho má naležato, bagr trošku zešikma a Matýsek ho má stojatý. Pak je tam taky jiný výmněník (autobus má vně motoru takový velký válec, bagr třeba zase nemá kompresor atd ale v základu je to furt stejný motor tak bys neměl mít problém. Jen gufera je lepší si opisovat, i ze dvou atmosférických motorů nemusí být stejné.

Napsal: čtv úno 28, 2013 10:02 pm
od pt_55
Diky za rady, dnes som pozeral na stare tesnenie ktore tam bolo pred predchadzajucou opravou a bolo tiež z turba takže som sa definitivne uistil :) Inak všetko podla katalogoveho čisla budem kupovať preto som sa pytal aj na to tesnenie lebo mi nesedelo čislo v obchode.

Napsal: úte črc 30, 2013 6:39 pm
od LubosHa
Doporučuji http://eshop.svetluska.cz/liaz/c-1176/, nakupuji tam díly.

Napsal: stř črc 31, 2013 7:07 pm
od Aleš 400
:!:
Na Světlušku bych si dával pozor. V Brně mají pověst, že vydávají čínské díly jako originály. Pokud některý prodejce ND dává na výběr, buďto originál, čínský nebo repas, je to v pořádku. Pokud ale někdo vydává za originál čínský díl, nelze to hodnotit slušným slovem. :naughty:

Napsal: čtv črc 31, 2014 12:58 pm
od stragy
Na odstavné ploše České Pošty v Mostě - Velebudicích stojí vyřazený Liazky na prodej, nebo na ND. Je to valník s HR, z které už chybí poslední díl a sklopka (už dost očesaná) . . .
Obrázek

Obrázek

Napsal: čtv črc 31, 2014 5:33 pm
od Michi
Nevíte někdo o gumě na sání mezi kabinu a filtr (vlnovec)? Nová stojí skoro 5000.... :roll: