Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
No úplně stejné to není k pneu 11/20 sedí spíše 295/80r22,5 315 je vyšší
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
.
Naposledy upravil(a) 153 dne čtv črc 21, 2022 2:45 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Ty rozměry jsou jen +/-, každý kolo je trochu jinčí. Stačí jinak vysoký vzorek a už to lítá sem tam...
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
.
Naposledy upravil(a) 153 dne čtv črc 21, 2022 2:42 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Když to hodně zjednoduším, tak 315 bych chtěl mimo jiné i proto, že cena těch pneu je někde jinde, jak staršího dušovýho konceptu. Mimo to je tu ještě fakt, že jdou ty pneu dobře vyvážit a výběr záběrovejch dezénů v 385/65-22.5 a 315/80-22.5 je prostě někde jinde. V autě už je nasypanejch toli peněz, že o prodeji nemá cenu ani přemýšlet.
V součtu je to ale stejně úplně jedno, po převodovce budou stejně první na řadě zadní lisťáky s podložkama tak, aby autostálo i s tandemem rovně.
V součtu je to ale stejně úplně jedno, po převodovce budou stejně první na řadě zadní lisťáky s podložkama tak, aby autostálo i s tandemem rovně.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Balony ve předu jsou hezký ale někdy je problém, že při zatočení doprava se kolo potká s hlavní tyčí řízení. Myslím, že se to tu kdysi řešilo.
Bezdušáky tě vyjdou ve většině případů dráž než dušový pneu.
Bezdušáky tě vyjdou ve většině případů dráž než dušový pneu.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
315/80 vychází dobře v hodně směrech. A hlavně do pole se rozloží hmotnost na větší plochu. A od doby co mám bezdušáky, nejsem pravidelným hostem pneuservisu...
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Netuším jak je to dnes, ale když jsem před 19cti roky končil s Lízami (ale na dálkové, jen po asfaltu), stál dušák 4 000kč a vydržel max 40 000km, bezdušák stál cca 8 000 a vydržel kolem 120 000km. Jak je to dnes netuším. Ale jak píše Michi, k dušáku přičti do sjetí na nulu ještě 1 500 na lepení v pneuservisu.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
A dá se tento stav kdy to v rehjdu zavazí nějak řešit?
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Na Liazkách jsme 385/65 na předku jezdili a nikdy se nám nic nepotkávalo, tak nevím... Akorát jde o něco tíž řízení.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Já to taky viděl i na čtyřkolkách i na zadohrabech, taky si myslím, že by s tím neměl být problém.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Záleží jaké ET bude mít disk. Čím víc ho vystrčíš, tím menší pravděpodobnost že se potká...
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Já si toho všim asi na 2-3 autech, co na tom bylo za disky a další podrobnosti nevím.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Pokud se nepletu, tak tady někdo z fora doporučoval disk 11.75-22.5 ET120, což je i z ekonomickyho hlediska nejlepší varianta, bo se používaj na kotoučovejch návěsech a plecháčů jsou všude haldy, s hliníkem už by to tak veselý nebylo, ale kdo by dával na Liaz hliník
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 hostů