Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět
Michi
Příspěvky: 1276
Registrován: čtv kvě 07, 2009 7:05 pm
Bydliště: Rousínov (Vyškov)

Příspěvek

Přebrušuje/navařuje se vrch. Udělal jsem si jeden kratší se závitem a mám ho štelovací, abych nemusel pořád sundavat... U 150 jsem flexu ještě dostal, ale 300 mám jinak a tam jsem se s tím natrápil...
A nejde ten olej už do cívek přívodem vzduchu? Kompresor?
úte pro 20, 2016 11:49 am

Michal(zetor)
Příspěvky: 84
Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
Bydliště: Dolní Ředice

Příspěvek

Aha tak přeci je to tak. No zkusíme to nějak naladit aby to chodilo nadoraz jak má. Protože hlina se blbě vysejpá jak to nemá ten úhel sklopení jaký má být :wink: Hele on ten rozvaděč stejně teče a do těch cívek to jde z něho protože je to čistej olej líta hydraulika. Přívod vzduchu do cívek od kompresoru je čistý a vývod z cívky k rozvadeči je od oleje.... :( Takže vyměníme rozvaděč a pak budem ladit ty ventilky na sklápění. Když ho zespodu povolíme vyteče olej jen co je tam v té kostce a pak už nepoteče? Zkusíme ho třeba o 3-4 mm přibrousit a uvidíme jak to bude znát :)
úte pro 20, 2016 9:36 pm

Michi
Příspěvky: 1276
Registrován: čtv kvě 07, 2009 7:05 pm
Bydliště: Rousínov (Vyškov)

Příspěvek

Vyteče z kostky, zbytek z maileru a trubky co k tomu vedou... Nedostaneš tam malou flexu? A lepší aby to nešlo úplně na doraz. Když je studený olej, nestihne to obtéct a půjde to okousek víš...
stř pro 21, 2016 6:37 am

Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 630
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:16 am
Bydliště: Na severu

Příspěvek

Ten olej do EP ventilů odstraníš výměnou manžet v kloboucích na rozvaděči co jsou přišroubovány čtyřmi šroubky M8 k rozvaděči. Jeden nahoře druhý ze zdola. ( Z klobouků vedou hadice na vzduch k EP ventilům.) Jinak ty kolíky pod mailerem se dají vytáhnout po vyšroubování zátek pod mailerem. Při spuštěný korbě po vyšroubování zátky na tebe vyteče asi 1/2 litru oleje spadne na tebe ocelová kulička s pérkem a po vytažení kolíku vhodnými kleštěmi pomalu odkapává zbytek oleje z maileru. Doporučuji po zkrácení kolíku na něm vyměnit O kroužek.
stř pro 21, 2016 4:52 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Jestli chceš ten rozvaděč měnit,sežeň si nový,repasovaný stojí za h...o,akorát si tím přivodíš další problémy...ono vůbec celý to sklápění u Liazky s těma ventilkama,to je vynález zkázy,to kdo vymyslel,měl dostat nobelovku za ,,proč něco udělat jednoduše,když to jde složitě,,... :roll:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
stř pro 21, 2016 4:56 pm

Michal(zetor)
Příspěvky: 84
Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
Bydliště: Dolní Ředice

Příspěvek

Děkuji za rady chlapi zkusíme to a dám vědět :wink:
Novy rozvaděč? Kolik tak může stát? Vím že repasováné věci stojej většinou za houno..... :lol:
stř pro 21, 2016 7:34 pm

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Dej tam ze starý 815ky a okruh na vlek ovládej šoupátkem jako na 815tce nebo větším z matesa a 148.
stř pro 21, 2016 9:32 pm

Michal(zetor)
Příspěvky: 84
Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
Bydliště: Dolní Ředice

Příspěvek

Vlek netaháme vubec :wink: Rozvaděč z Tatry tam pasuje je stejnej? Ale na liaz byli prej dva typy rozvaděčů. Tak jsem myslel že byl akorát rozdil v Liaz a Mates nebo ne?
stř pro 21, 2016 10:10 pm

Michi
Příspěvky: 1276
Registrován: čtv kvě 07, 2009 7:05 pm
Bydliště: Rousínov (Vyškov)

Příspěvek

Nech tam klasiku a nic nevymýšlej. Jen ho přetěsni, nebo sežeň slušnej starší. Neměl jsem s tím nikdy problém...
stř pro 21, 2016 10:35 pm

Michal(zetor)
Příspěvky: 84
Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
Bydliště: Dolní Ředice

Příspěvek

Jo on s ním taky asi problém nebude no. Akorát že pouští olej do cívek a z nich to kape přímo na tlumič výfuku.... :x :lol:
čtv pro 22, 2016 8:08 am

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Tehdá jsem to zrušil rozvaděč nad výfukem a dal jsem ho nad baterky a hezky na něj bylo přístup.Na ty trubky se vykakej a přetahej to v hadicích + nějaké přechodky převařit.Ideal je z tatry když nepotřebuješ vlek a ovládání kohoutana z (mates uz.dif) dáš to na hrobku a už se k tomu nebudeš vracet.Ty EVčka vyházet jen se to sere hoří pojstky a je to nespolehlivé.Ideal je orig gonzola z tatry T2 nebo euro máš to tam všechno 4 kohouty čerpadlo,nahoru,dolů a třeba uzávěrku.Nebo ten otočný nesmrtelný ovladač sklápění z T1 !!
čtv pro 22, 2016 4:19 pm

Michal(zetor)
Příspěvky: 84
Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
Bydliště: Dolní Ředice

Příspěvek

Děkuji za rady kluci :wink: Ještě mě kámoš prosil ať se vás tady zeptám. Když Liazka dýl stojí klesne vzduch v soustavě. Pak jí nastartuje a po chvilce začnou vrčet zuby přeskakovat. Skočej půlky samy od sebe bud z velký nebo z malý řady je jedno kde to nechá. Tak s tím hne jako to vratí někam a jak se nafouká vzduch už to pak nedělá. Jenom prostě když klesne tlak. Nevíte co by to mohlo dělat?
Liazku má od letoška, takže s ní moc zkušeností nemáme, proto se vás tu furt ptám
:wink: Děkuji
čtv pro 22, 2016 10:00 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Když vypne motor, vždy musí nechat zařazenou malou, pak se mu to nestane :lol:
čtv pro 22, 2016 10:06 pm

Michal(zetor)
Příspěvky: 84
Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
Bydliště: Dolní Ředice

Příspěvek

Aha tak to nevíme tohle :-D vyřídím a zeptám se ho na to jak to dělá :wink:
čtv pro 22, 2016 10:09 pm

Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 630
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:16 am
Bydliště: Na severu

Příspěvek

Že já to nehodil do Macochy. Trocha vody v oleji a olej po motoru.

Obrázek Obrázek Obrázek
pon led 09, 2017 9:50 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů