Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Možná se to tu už řešilo, ale přesto. Sem tam na fotce vidím Liaze na balonech. Ale potřeboval bych vědět jestli disky na kterých to je obutý jsou stejný jako na agrotatře, vzhledově to odpovídá. Je možný dostat ty balóny do TP? Kdysi jsem, myslím na off-road fóru, četl, že když koupím nový gumy, tak k nim dostanu nějakém typovém list, s tím pak jdu na DI a oni mi napíšou novej rozměr do TP. U osobáku by to mělo fungovat, ale co náklaďák? Pak by mě ještě zajímalo, jestli na standardní podvozek 151 sklápěč lze namontovat nástavby z agrotrambusu, neřešme pohon nástaveb. Prostě jestli je ten agrotrambus nebo agroliazka delší než sklopkový podvozek, či je to stejný.
Děkuji předem
Děkuji předem
-
- Příspěvky: 251
- Registrován: čtv lis 22, 2012 9:58 pm
- Bydliště: Chvalčov
Neviem ako v CZ ale na Slovensku sa dá zapísať rozmer pneu asi len tak že auto musí isť na originalitu alebo neviem či netreba schvalenie od výrobcu, ale ten už samozrejme neegzistuje, tak je to problém. Tie disky sú na sto pro iné ako na agrotatre. a korby niesu zameniteľne na žiadnom z týchto aut. 150 má širšie uši ako MTS a agroliaz je len S2. ale uši možno sedia zo 150 sklapač.
-
- Příspěvky: 251
- Registrován: čtv lis 22, 2012 9:58 pm
- Bydliště: Chvalčov
Disky z tatry agro či jiné na balonech na Liazku či dokonce matesa asi nedáš. Jinak myslím že se zde řešila délka koreb. Je jasné že mates je užší než liána.
Jinak převodovka je vždy základ a pak se přidává další pro pohon předku a další pro pohon nářadí, a převodovka na matesa a 150 je krapet odlišná, né jen v uložení na matesu je na stojačku a na 150 leží, ale vnitřek je krapet jinej.
Jinak převodovka je vždy základ a pak se přidává další pro pohon předku a další pro pohon nářadí, a převodovka na matesa a 150 je krapet odlišná, né jen v uložení na matesu je na stojačku a na 150 leží, ale vnitřek je krapet jinej.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
- Bydliště: Dolní Ředice
Ahoj chlapi prosím vás o radu. U kamaráda co má liaz 151 sklápěč jsme řešili problém. Za prvé tekl mu majlér na sklápění a druhá věc že když sklápí tak se to u vrchu zastaví když má vylézt poslední díl heveru. Když přidá hooodně plynu tak to povyskakuje až nahoru ale jak ubere nebo pustí tlačítko sklápění tak zas popadne korba o ten poslední díl pístu níž....potom už nepadá.
Když jsme měnili ten hever tak jsme koukali že tam jsou tři ventily pro sklápení dozadu a na oba boky. Myslíme si že je to tím píst se opře o ten ventil a otevře okruh volného proudění oleje zpět? Nebo jak to funguje myslíte že by to mohlo být tím? Nikdy jsme tohle nedělali takže nevíme no Question Že by taky rozvaděč to mohl dělat? Ten budem měnit taky protože propouští olej a vyfukujou ty cívky elektromagnetické pro sklápění. Takže rozvaděč se bude taky měnit, ale pochybuju že to bude tím spíš bych to viděl na ty ventilky pod heverem. Ale jak se to správně dělá (nastavuje)?
Díky všem za rady Wink
Když jsme měnili ten hever tak jsme koukali že tam jsou tři ventily pro sklápení dozadu a na oba boky. Myslíme si že je to tím píst se opře o ten ventil a otevře okruh volného proudění oleje zpět? Nebo jak to funguje myslíte že by to mohlo být tím? Nikdy jsme tohle nedělali takže nevíme no Question Že by taky rozvaděč to mohl dělat? Ten budem měnit taky protože propouští olej a vyfukujou ty cívky elektromagnetické pro sklápění. Takže rozvaděč se bude taky měnit, ale pochybuju že to bude tím spíš bych to viděl na ty ventilky pod heverem. Ale jak se to správně dělá (nastavuje)?
Díky všem za rady Wink
Ty ventilky jsou pro omezení zdvihu- pouští olej zpět z heveru... Musíš je přibrousit zkusmo na míru. Bacha aby se ti vzadu neopřela korba o závěs nebo o něco, radši o trochu míň... Rozvaděč? Pokud to zvedneš a korba drží, tak je v pořádku. Právě to dělají třeba ty ventilky když nechodí volně a přidřou se otevřené. A jestli ti odfukujou cívky, tak jedině že se do nich přeruší proud...
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
- Bydliště: Dolní Ředice
Ahoj no já to právě slyšel že se to přibrušuje, ale zdálo se nám to divné. A ono je to opravdu tak A to se trochu přibrousí zadělá zkusí se sklopit korba. Když je to furt málo zase to rozdělat a zas přibrousit? Takhle se to fakt dělá? Díky. Jo a přibrušuje se vrcholek toho pístku jako co se opírá o majlér a nebo uvnitř na plocha kde je kulička s pružinkou?
No cívky odfouknou jako myslím když přestaneš sklápět že jo. Tak odfoukne z cívky vzduch ale vyletí to právě s olejem docela dost. Takže bude propouštět rozvaděč do cívek olej. A stejně je celej poblitej někde teče. Tak se vymění za repas
No cívky odfouknou jako myslím když přestaneš sklápět že jo. Tak odfoukne z cívky vzduch ale vyletí to právě s olejem docela dost. Takže bude propouštět rozvaděč do cívek olej. A stejně je celej poblitej někde teče. Tak se vymění za repas
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů