Moderátoři: Olda, martin_100, Leoš H, Globe, cuisine, Hynek, Frenky

Jirka Novák
Příspěvky: 5149
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

To bodové prokorodování způsobuje Kavitation a jediná šance je na rychlou výměnu, jinak hrozí natlakování chladícího systému a kolaps chlazení. Jinak pokud jde čistá voda do oleje tak to vytvoří emulzi a ta je mazání schopná a není to takovej průser. Při použití mrazuvzdorné chladící kapaliny na bázi Glykolu pak vznikne emulze která nemá mazací schopnosti a motor se zadře. Z praxe vím že takhe emulze je takové svinstvo že ani perchlor jí snadno neodstraní a vyčištění motoru je strašně pracný.
Vložku jsem taky vytlačoval heverem když jsem si udělal tyč s navařeným plocháčem a ten se opřel zespodu do vložky a panenkou jsem to vytlačil nahoru.
IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
ned bře 25, 2012 11:07 pm

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3530
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

vodu mám radši stále odvíčkovanou aby mi to v motoru moc netlakovalo abych nemusel každej půl rok dělat těsnení pod hlavou :) :)
L I A Z 18.33 SB
ned bře 25, 2012 11:12 pm

richil
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 97
Registrován: sob led 08, 2011 3:35 pm
Bydliště: Cítoliby

Příspěvek

tak to jsem dělal asi tak týden.Nebaví mě to,zítra se na to vrhnem,odpařovák páří jakoo o život a zvedla se mi hladina oleje.Mám ji rád a tak ji dáme dohromady Lízinku ať ještě něco vydrží.Děkuji za rady pánové.
pon bře 26, 2012 6:02 pm

richil
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 97
Registrován: sob led 08, 2011 3:35 pm
Bydliště: Cítoliby

Příspěvek

Ahoj odborníci.Jen tak pro zajímavost by mě zajímalo jestli vložky,písty na motory LIAZ 150,300 různých typů jsou stejné??Vrtání,zdvih.Nemyslím výbrusy.Děkuji za info.
stř bře 28, 2012 9:03 am

richil
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 97
Registrován: sob led 08, 2011 3:35 pm
Bydliště: Cítoliby

držák

Příspěvek

Všechny zdravím a mám k Vám prosbu-nutně!!!sháním držák kompresoru na LIAZ 300.Je z boku motoru 3děrový a kompresor je na něm položen.Obvolal jsem nějaké ty sklady ale je to zboží dost nedostupné a málo prodejné.Moc,moc děkuji Ríša.
pát dub 06, 2012 11:08 am

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3530
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

bazos.cz ? je tam pár ks na náhradní díly ... Automot Vlkava jsi zkoušel ?
L I A Z 18.33 SB
pát dub 06, 2012 12:34 pm

richil
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 97
Registrován: sob led 08, 2011 3:35 pm
Bydliště: Cítoliby

Příspěvek

jojo,ttto jsem zkoušel,půlka republiky ten držák nemá,bazoš taky nee,to spš nějakej soukromník doma,uvidíme,dky za info
pát dub 06, 2012 1:14 pm

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3530
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

na bazoši jsem myslel že by tam mělo být nějaký auto na díly,tak to zkusit obvolat..
L I A Z 18.33 SB
pát dub 06, 2012 1:16 pm

richil
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 97
Registrován: sob led 08, 2011 3:35 pm
Bydliště: Cítoliby

Příspěvek

už jsem tam šmejdil,sehnal jsem komplet motor stojákk za 17000,taky dobrý ALE když mě by fakt stačil ten držák.Uvidíme,díky za info.
pát dub 06, 2012 2:12 pm

richil
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 97
Registrován: sob led 08, 2011 3:35 pm
Bydliště: Cítoliby

Příspěvek

Zdravim.Nevíte náhodou o lanovém kontejneru Liaz na prodej??
čtv kvě 03, 2012 2:23 pm

richil
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 97
Registrován: sob led 08, 2011 3:35 pm
Bydliště: Cítoliby

diferák

Příspěvek

Může mi někdo přesně říct počet zubů na hrušce a kole v rychlém a pomalém diferáku na LIAZ 150??Důvod-máme pomalý zadek,při cca 1850ot./min.jede s bídou 75km/hod.Řešení by bylo snad z valníku,ten by měl být rychlý.Radši bych ale znal poměr zubů hruška,kolo,jelikož někde ho seženu,řeknou mi ten je rychlej a ono to dopadne jako kdysi u bývalého dílenského.Řekli mu že je rychlej z valníku a ono to jede jak šnek.A ještě prosba-je rozdíl mezi 150kou a 300kou v diferáku,myslím síla,sklon zubů apod.??Děkuji za info odborníkům.
ned bře 31, 2013 8:29 am

Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 492
Registrován: čtv úno 14, 2008 9:16 am
Bydliště: Na severu

Příspěvek

150 a 151 mají převod hruška/talíř 17/32 zubů, převodový poměr 6,270
dále jsou převody 19/33-5,789 - může být ve 150
110 valník 18/29-5,370
MTS 18/31
110 pro MKD 21/32
soukolí by mohlo být stejné pro 110-300
Na druhou stranu rychlý zadek horší pro rozjezd v terénu.
Platné pro nápravy Madara.
ned bře 31, 2013 11:41 am

richil
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 97
Registrován: sob led 08, 2011 3:35 pm
Bydliště: Cítoliby

stoják

Příspěvek

Dotaz ohledně stojáku v LIAZce přesně přední levý držák motoru tudíž i kompresoru.Už na 3 motoru se mi neustále povoluje ten spodní šroub.Vycukaný závit,převrtaný na větší,dokonce ho i lepili ale bohužel je opět volný.Máte s tím též takové problémy nebo je to jen u nás.Popřípadě radu jak jste to vyřešili.Jen můj názor-to musel vymyslet debil!!!Na 150 s kompresorem problémy nesjou,je hezky na bloku,ale na tom stojáku je to domrvený.Je to ale můj názor.Děkuji za rady.
ned dub 07, 2013 1:10 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 9:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

no sere se to často, a to maš ještě kliku většinou se ty šrouby ustříhnou a nejdou ven
vezmeme to zkratkou je to sice dál, zato horší cesta
ned dub 07, 2013 5:30 pm

richil
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 97
Registrován: sob led 08, 2011 3:35 pm
Bydliště: Cítoliby

LIAZ

Příspěvek

Obrázek
Neznáte ji někdo náhodou prosím?Vypadá schopně tak jestli o ní víte něco blíž.Děkuji
sob dub 20, 2013 8:49 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host